Ik wordt type ik nooit, tenzij ik echt heel gaar ben ofzo. Maar maak wel veel d/t foutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik type heel vaak "ik wordt" en dat is gewoon lompheid want ik weet dat het fout is en het bestaat voor mij gewoon niet, toch type ik het wel eens zo. Mijn d/t is verder prima
Hey, dat is gek. Ik meen toch ooit een hobby te hebben gezien van jouquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.
Voor die baan wel jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je bent nog hartstikke jong
Ergens tegen de min 8.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
Welke sterkte heb je dan?
Even fotootje fiksen danquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.
Wel uitkijken, want er zijn nog Grammarnazi's overal en nergens, mezelf incluis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wordt type ik nooit, tenzij ik echt heel gaar ben ofzo. Maar maak wel veel d/t foutenHoewel het de laatste tijd wel beter gaat
Ik gebruik het altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik een handig ezelsbruggetje
Zou best kunnen. Ik vind dat zoiets lastigs, wat zijn nou hobby's.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, dat is gek. Ik meen toch ooit een hobby te hebben gezien van jou
Leg uit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dokter nog helemaal 100 is?
Wow dat is veelquote:
Per ongeluk of was het de planning?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
Overigens ben ik al een paar keer op tv geweest vanaf het binnenhof
Zolang we maar snappen wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spelling is niet echt mijn beste kant.
Waar laat je dan al je geldquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wordt type ik nooit, tenzij ik echt heel gaar ben ofzo. Maar maak wel veel d/t foutenHoewel het de laatste tijd wel beter gaat
Er past maar één beschrijving voor headhunters die ineens hoge eisen gaan stellen aan het vinden van een geschikte werknemer:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor die baan wel jaMaar moet nu toch wel eens een beetje de journalistiek in gaan rollen, omdat ze overal om jaren werkervaring vragen
Ik ben juist weer een spellingnaziquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel uitkijken, want er zijn nog Grammarnazi's overal en nergens, mezelf incluis.
Als iemand hun + werkwoord schrijft, heb ik de neiging mijn theemok stuk te slaan.
1x per ongeluk en 1x geplandquote:
Ik begin zelfs ook in vraagtekens te communiceren als een dokter zijn patiënten afraadt te roken. Daar moet iets aan de hand zijn.quote:
Die laatste zin mag wel weer in het Duits.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben juist weer een spellingnaziIemand schreef laatst 'intilt' in plaats van 'inteelt', gingen mijn tenen toch wel even krom van staan
Of dingen zoals 'hij is groter als mij'
Dank je wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang we maar snappen wat je bedoelt
Ik heb het vooral met woorden die in de tegenwoordige tijd met een t zijn en in de verleden tijd met een d. Bijvoorbeeld gebeurt/d. Wat is er gebeurd? Wat gebeurt er nou? Dat vind ik lastigquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Vooral bij voltooid deelwoorden zeker?
Daarom nog een keer MIJN ezelsbrug:
kijk naar de "verleden tijd, meervoud"
ik heb/wij hebben geroei......
"wij roeiden" --> d --> wij hebben geroeid
Dat soort dingen. Werkt prima.
Puzzelen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik vind dat zoiets lastigs, wat zijn nou hobby's.
Maar hij raadt mij juist aan om wel te rokenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begin zelfs ook in vraagtekens te communiceren als een dokter zijn patiënten afraadt te roken. Daar moet iets aan de hand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |