Hier hetzelfde probleem (door school) maar helaas weinig Barca medestanders. Beetje zuur dat ik niet bij het kampioensfeest kan zijn, nadat ik er een half jaar heb gewoond. Zo'n seizoen komt namelijk niet gauw meer voor vrees ik. (Zo veel punten, zo veel doelpunten)quote:Op zondag 10 mei 2009 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mazzelpik
Ga het niet redden om naar Spanje te gaan. Vanavond hier maar een feestje bouwen met me mede-Barcelona fans. Kampioenschap kan nu het verlies van Real niet meer ontgaan
![]()
Niet dusquote:
Inderdaad.quote:
Oops.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]oi oi oi wat ben ik blij dat ik dit weekend in barcelona ben. Ben erbij vanavond (dankzij mijn vriendin
) en nog een feestje ook vanavond dus
goed weekend uitgezocht om hier te zijn!
quote:
Mist die lul alle finales die zijn ploeg speeltquote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Wel een punt uitgelopen op Madrid.
Klote zooi, Abidal weer rood.![]()
Rode kaart sloeg inderdaad nergens op. IMO was het niet eens een overtreding. Arme Abidal, heeft ie in 4 dagen 2x rood te pakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Saviola het volgende:
Die scheids is ook een idioot zeg, eerst die 4-1 afkeuren en dan weer een belachelijke rode kaart
Ja, waarschijnlijk mist hij de CL-finalequote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef djnospinzone het volgende:
Iniesta geblesseerd?
http://www.fcbarcelona.ca(...)5/n090510104975.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |