Hier hetzelfde probleem (door school) maar helaas weinig Barca medestanders. Beetje zuur dat ik niet bij het kampioensfeest kan zijn, nadat ik er een half jaar heb gewoond. Zo'n seizoen komt namelijk niet gauw meer voor vrees ik. (Zo veel punten, zo veel doelpunten)quote:Op zondag 10 mei 2009 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mazzelpik
Ga het niet redden om naar Spanje te gaan. Vanavond hier maar een feestje bouwen met me mede-Barcelona fans. Kampioenschap kan nu het verlies van Real niet meer ontgaan
![]()
Niet dusquote:
Inderdaad.quote:
Oops.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]oi oi oi wat ben ik blij dat ik dit weekend in barcelona ben. Ben erbij vanavond (dankzij mijn vriendin
) en nog een feestje ook vanavond dus
goed weekend uitgezocht om hier te zijn!
quote:
Mist die lul alle finales die zijn ploeg speeltquote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Wel een punt uitgelopen op Madrid.
Klote zooi, Abidal weer rood.![]()
Rode kaart sloeg inderdaad nergens op. IMO was het niet eens een overtreding. Arme Abidal, heeft ie in 4 dagen 2x rood te pakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Saviola het volgende:
Die scheids is ook een idioot zeg, eerst die 4-1 afkeuren en dan weer een belachelijke rode kaart
Ja, waarschijnlijk mist hij de CL-finalequote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef djnospinzone het volgende:
Iniesta geblesseerd?
http://www.fcbarcelona.ca(...)5/n090510104975.html
Voor de niet-Spaanstaligequote:
Bron: vi.nlquote:Iniesta en Henry dreigen finale CL te missen
Barcelona dreigt het in de Champions League-finale tegen Manchester United op 27 mei in Rome te moeten doen zonder Thierry Henry en Andrés Iniesta.
Iniesta, die Barça met zijn late treffer tegen Chelsea naar de finale knalde, viel zondag in het duel met Villarreal (3-3) uit met een spierverrekking aan zijn rechterbeen. Zijn absentie in de finale van de Copa del Rey tegen Athletic Bilbao was al bekend, maar de ernst van de blessure is zo groot dat hij ook de duels met Real Mallorca en Osasuna in de Primera División aan zich voorbij moet laten gaan. De finale in de Champions League is vooralsnog een vraagteken.
De knieblessure die Henry opliep tegen Real Madrid op 2 mei tegen Real Madrid (6-2 winst Barça) zorgde ervoor dat de Fransman sindsdien niet meer in actie kwam voor de ploeg van Pep Guardiola. De medische staf probeert Henry klaar te stomen voor de finale van het grootste clubtoernooi ter wereld. Maar op de site van de Catalanen wordt gemeld dat zijn meespelen in die wedstrijd zeer onzeker is en zeker niet gegarandeerd kan worden.
Door schorsingen moet Barcelona het tegen de Engelse titelhouder sowieso al doen zonder de verdedigers Eric Abidal en Daniel Alves.
Ik denk dat voor Silva de hoofdprijs betaald moet worden (50M+) Ik denk niet dat Valencia staat te springen om de concurrent te versterken.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef venomsnake het volgende:
Silva zou ook een heerlijke aankoop zijn inderdaad.
Die zie ik misschien nog wel liever dan Ribery komen.
Mwha Tevez stond voor alles open meende ik. Ik bedoel een Argentijn die niet in Spanje wil voetballen, dat mag dan gerust een unicum genoemd worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind het jammer dat Tevez niet in Spanje wilt spelen, dat zou pas een leuke aankoop zijn.
*Keeps fingers crossed*quote:Andrés Iniesta verwacht dat hij op tijd fit is om de finale van de Champions League af te kunnen werken. De aanvallend ingestelde middenvelder denkt dat zijn dijblessure hem niet in de weg hoeft te zitten om de eindstrijd tegen Manchester United af te werken. Wel lijkt hij de finale van de Copa del Rey, aankomende woensdag, te moeten missen.
Geweldige spelers mogen dat zijn wat mij betreft.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Tevez.. Ik vind dat eigenlijk maar een naar en arrogant mannetje.
Klopt, maar wel een hele goede voetballer.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Tevez.. Ik vind dat eigenlijk maar een naar en arrogant mannetje.
Neh, ik hou daar niet zo van.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geweldige spelers mogen dat zijn wat mij betreft.
Maar stel dat Barça nu 30 miljoen zou bieden voor Silva, zou Valencia in zn huidige financiele staat zo'n bod kunnen weigeren?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk dat voor Silva de hoofdprijs betaald moet worden (50M+) Ik denk niet dat Valencia staat te springen om de concurrent te versterken.
Dat is een compliment naar Barcelona toe.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, ik hou daar niet zo van.
Xavi, Iniesta en Messi zijn geweldige spelers, maar alles behalve arrogant.
Ook een fantastische voetballer natuurlijk.quote:Manchester City werkt graag mee aan de wens van Liverpool-coach Rafa Benítez om komende zomer elf spelers de deur uit te doen. Zo wil de werkgever van Nigel de Jong tot twintig miljoen euro gaan om Xabi Alonso naar Manchester te halen. De Europees kampioen schermt echter ook met belangstelling van Juventus en Real Madrid. Ook Barcelona zou achter de schermen bezig zijn met zijn komst. (The Sun)
Niet als Hleb erbij wordt geleverd.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
Maar stel dat Barça nu 30 miljoen zou bieden voor Silva, zou Valencia in zn huidige financiele staat zo'n bod kunnen weigeren?
Dat zou nog vetter zijn.quote:
Klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef buddyb het volgende:
tevez is beter dan berba, maar de laatste staat waarschijnlijk in de basis om die 30m pond te rechtvaardigen
Eensch.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Saviola het volgende:
Puyol op de bank![]()
Ga eens weg jij. Puyol is captain en wat mij betreft de hart en ziel van Barça. Hij moet altijd spelen.
H@H@, ik wou er net ookal op reageren.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Saviola het volgende:
Puyol op de bank![]()
Ga eens weg jij. Puyol is captain en wat mij betreft de hart en ziel van Barça. Hij moet altijd spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |