Gewoon, omdat je het kuntquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
Waarom post ik toch altijd door slotjes heen
volgens mij niet, maar ik vind 't vanavond dan weer niet heel boeiend. Alles wordt toch een beetje overschaduwd door Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wat was dat andere dan?
Ik heb ook gemaild.
dat dus ...quote:Hey Jeroen
Aangezien er nog vele muren kaal zijn in The Bunker stuur ik ook maar even een leuk fanmailtje!
Ik vind je een leuke eikel en ga zo door met het verkloten van de opdrachten en je steekjes onder water! (hebben we tenminste nog iets om te lachen)
Bij deze wil ik je ook even aanraden om je vooral niet kaal te laten scheren. Het staat Peter ook voor geen ene meter en het is maar goed dat hij zich zelf niet kan zien.
Oja, als ik je bierbuik nu weer omshop naar een sixpack, mag ik dan ook langskomen in Frankrijk en lekker badderen in je zwembadje?
Snetje
hoe zou jij regaren als 1 van je maten overlijdt och shit happens? iedereen reageert weer anders op zo'n k*** bericht in The Bunker waren we heen vrienden maar nogmaals echt respect voor emquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef FuTilE het volgende:
Tijd voor een 2e krat bier.. En laat Jeroen eens iets vertellen over die vriend van hem.
Ben benieuwd waarom hij zo emotioneel is, want hij lijkt me over het algemeen niet echt een hypersensitief type.
knap! verslaafd worden aan iets door iemand anders .....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Provenio het volgende:
dankzij jeroen is die vriend verslaafd aan de alcohol geraakt, beetje zelfde manier als hoe die nu wil dat iedereen meedrinkt....denk ik...
Wel een lollige mail! Sixpack!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
dat dus ...
maar ik merk al dat lang niet alle mail doorkomt nu en op zich hoeft die van mij ook nu niet vind ik ...
maar het is wel weer raar dat Amber inene zoveel opbeurende krijgt ... hier krijg ik weer zon raar onderbuikgevoel van
Als hij dat wil vertellen dan doet hij dat wel lijkt me? We moeten toch niet mensen gaan dwingen over een overleden vriend te vertellen lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef FuTilE het volgende:
En laat Jeroen eens iets vertellen over die vriend van hem.
Ik ken niemand die bij het overlijden van een naaste niet emotioneel wordt. Mijn pa uitgezonderd.quote:Ben benieuwd waarom hij zo emotioneel is, want hij lijkt me over het algemeen niet echt een hypersensitief type.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pim denkt volgens mij al 10 dagen lang aan meloen in parmaham. Zo kijkt 'ie tenminste.
Ik geef geen waardeoordeel over zijn reactie, ben alleen benieuwd naar de achtergrond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hoe zou jij regaren als 1 van je maten overlijdt och shit happens? iedereen reageert weer anders op zo'n k*** bericht in The Bunker waren we heen vrienden maar nogmaals echt respect voor em
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef pietpaniek het volgende:
ik vind amber wel leuk van mij mag ze blijven hoor en nee ik ben geen familie
het moge duidelijk zijn dat je geen groot denker bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Provenio het volgende:
dankzij jeroen is die vriend verslaafd aan de alcohol geraakt, beetje zelfde manier als hoe die nu wil dat iedereen meedrinkt....denk ik...
Als hij zijn verstand had gebruikt, had hij dat duel met Peter wel gewonnen.quote:
Nee, dat was inderdaad wat ongelukkig geformuleerd. Ik wilde er zeker geen poll van maken, iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Als hij dat wil vertellen dan doet hij dat wel lijkt me? We moeten toch niet mensen gaan dwingen over een overleden vriend te vertellen lijkt me.
[..]
Ik ken niemand die bij het overlijden van een naaste niet emotioneel wordt. Mijn pa uitgezonderd.
Hij maakt wel een beetje misbruik van de situatie imoquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef lies1958 het volgende:
ik krijg nu echt het gevoel dat jeroen eline een beetje gedwongen heeft om bij hem te gaan slapen. Hij zegt ik heb zo een behoefte aan een knuffel dus eline kom je bij mij liggen.
Mja gedwongen niet echt maar ik denk wel dat ze zich lullig voelt als ze nee zegt. Tenminste dat zou ik hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef lies1958 het volgende:
ik krijg nu echt het gevoel dat jeroen eline een beetje gedwongen heeft om bij hem te gaan slapen. Hij zegt ik heb zo een behoefte aan een knuffel dus eline kom je bij mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |