Gewoon, omdat je het kuntquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
Waarom post ik toch altijd door slotjes heen
volgens mij niet, maar ik vind 't vanavond dan weer niet heel boeiend. Alles wordt toch een beetje overschaduwd door Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wat was dat andere dan?
Ik heb ook gemaild.
dat dus ...quote:Hey Jeroen
Aangezien er nog vele muren kaal zijn in The Bunker stuur ik ook maar even een leuk fanmailtje!
Ik vind je een leuke eikel en ga zo door met het verkloten van de opdrachten en je steekjes onder water! (hebben we tenminste nog iets om te lachen)
Bij deze wil ik je ook even aanraden om je vooral niet kaal te laten scheren. Het staat Peter ook voor geen ene meter en het is maar goed dat hij zich zelf niet kan zien.
Oja, als ik je bierbuik nu weer omshop naar een sixpack, mag ik dan ook langskomen in Frankrijk en lekker badderen in je zwembadje?
Snetje
hoe zou jij regaren als 1 van je maten overlijdt och shit happens? iedereen reageert weer anders op zo'n k*** bericht in The Bunker waren we heen vrienden maar nogmaals echt respect voor emquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef FuTilE het volgende:
Tijd voor een 2e krat bier.. En laat Jeroen eens iets vertellen over die vriend van hem.
Ben benieuwd waarom hij zo emotioneel is, want hij lijkt me over het algemeen niet echt een hypersensitief type.
knap! verslaafd worden aan iets door iemand anders .....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Provenio het volgende:
dankzij jeroen is die vriend verslaafd aan de alcohol geraakt, beetje zelfde manier als hoe die nu wil dat iedereen meedrinkt....denk ik...
Wel een lollige mail! Sixpack!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
dat dus ...
maar ik merk al dat lang niet alle mail doorkomt nu en op zich hoeft die van mij ook nu niet vind ik ...
maar het is wel weer raar dat Amber inene zoveel opbeurende krijgt ... hier krijg ik weer zon raar onderbuikgevoel van
Als hij dat wil vertellen dan doet hij dat wel lijkt me? We moeten toch niet mensen gaan dwingen over een overleden vriend te vertellen lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef FuTilE het volgende:
En laat Jeroen eens iets vertellen over die vriend van hem.
Ik ken niemand die bij het overlijden van een naaste niet emotioneel wordt. Mijn pa uitgezonderd.quote:Ben benieuwd waarom hij zo emotioneel is, want hij lijkt me over het algemeen niet echt een hypersensitief type.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pim denkt volgens mij al 10 dagen lang aan meloen in parmaham. Zo kijkt 'ie tenminste.
Ik geef geen waardeoordeel over zijn reactie, ben alleen benieuwd naar de achtergrond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hoe zou jij regaren als 1 van je maten overlijdt och shit happens? iedereen reageert weer anders op zo'n k*** bericht in The Bunker waren we heen vrienden maar nogmaals echt respect voor em
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef pietpaniek het volgende:
ik vind amber wel leuk van mij mag ze blijven hoor en nee ik ben geen familie
het moge duidelijk zijn dat je geen groot denker bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Provenio het volgende:
dankzij jeroen is die vriend verslaafd aan de alcohol geraakt, beetje zelfde manier als hoe die nu wil dat iedereen meedrinkt....denk ik...
Als hij zijn verstand had gebruikt, had hij dat duel met Peter wel gewonnen.quote:
Nee, dat was inderdaad wat ongelukkig geformuleerd. Ik wilde er zeker geen poll van maken, iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Als hij dat wil vertellen dan doet hij dat wel lijkt me? We moeten toch niet mensen gaan dwingen over een overleden vriend te vertellen lijkt me.
[..]
Ik ken niemand die bij het overlijden van een naaste niet emotioneel wordt. Mijn pa uitgezonderd.
Hij maakt wel een beetje misbruik van de situatie imoquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef lies1958 het volgende:
ik krijg nu echt het gevoel dat jeroen eline een beetje gedwongen heeft om bij hem te gaan slapen. Hij zegt ik heb zo een behoefte aan een knuffel dus eline kom je bij mij liggen.
Mja gedwongen niet echt maar ik denk wel dat ze zich lullig voelt als ze nee zegt. Tenminste dat zou ik hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef lies1958 het volgende:
ik krijg nu echt het gevoel dat jeroen eline een beetje gedwongen heeft om bij hem te gaan slapen. Hij zegt ik heb zo een behoefte aan een knuffel dus eline kom je bij mij liggen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Bunker-Renate het volgende:
De Crew is top en ik weet waar ik het over heb! Ze vangen hem goed op!
toch wacht nog maar even met nog meer te stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schommelt enorm, het verschil aan stemmen tussen de nr 1 en de nr 6 is ook maar 34....
[..]
op de bunkersite staat dat ze vanavond naar bed mogen wanneer ze willen. eerder of later. Ik denk dat als ze muziek of drank of wat dan ook willen dat wel geregeld zal worden, maar kan me voorstellen dat Jeroen niet in een enorme feeststemming is en dat de anderen daar alle begrip voor kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef pietpaniek het volgende:
er was vandaag een poll met feestje onbeperkte bedtijd, ik denk dat dat niet doorgaat vanavond ivm het overleiden van de vriend van jeroen, aan de ander kant is het misschien een goede uitlaatklep voor emoties...... maar goed een feestje met onbeperkte bedtijd kan natuurlijk later beginnen
Inderdaad zou ze zich lullig voelen als ze nee zegt en dat weet jeroen dus is het gewoon een beetje emotionele chantage wat hij doet bij eline.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Mja gedwongen niet echt maar ik denk wel dat ze zich lullig voelt als ze nee zegt. Tenminste dat zou ik hebben.
Sono molto contentequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Amber is van veruit de laatste opgeklommen naar de derde positie dankzij heeeeeel veel positieve stemmen vandaag!
[ afbeelding ]
Ja dat wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Inderdaad zou ze zich lullig voelen als ze nee zegt en dat weet jeroen dus is het gewoon een beetje emotionele chantage wat hij doet bij eline.
Tja dat is een keuze, even ergens niet aan denken en de andere de dag de volle laag, waar je op dat moment niet bij stilstaat. Of de ellende, volledig, keihard tot je door laten dringen...Het komt toch wel, mijn keuze was er ff afstand van te nemen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
Wordt nog hard voor jeroen als hij morgen wakker wordt en weer nuchter is ben ik bang voor
Amber is vanaf het bekend maken van de *zogenaamde poll* al onzeker .... heb toen ook al aangegeven het niet fair te vinden voor Bobby maar ook niet voor Amber die hierdoor een vertekend beeld krijgt ...quote:
hey ! zie ik nu iemand overlopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij maakt wel een beetje misbruik van de situatie imo![]()
ergens wel typisch Jeroen.
Dat is veruit de beste vorm van egocentrisme. Die waarbij je er niet voor terugdeinst om sterfgevallen te benutten voor je eigen narcoleptische behoeften.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Amber wil haar heimwee wegslapen, maar stelt het voor op een manier alsof het goed is voor Jeroen om gezamenlijk naar bed te gaan.
Ze kan sowieso gewoon nee zeggen wat ze volgens mij eerder ook zei maar dat weet ik niet zeker. Maar wat ik zei ik zou het in zo een geval kut vinden om nee te zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline kruipt altijd bij hem in bed als Jeroen het grote bed heeft,dus zie het probleem niet.
Vooral ook omdat geld geen probleem bij Jeroen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sneu dat Jeroen een vriend heeft verloren.
Maar ik denk dat hij ook slim genoeg is om gebruik te maken van die situatie. Ik kan sowieso niet zo erg uit de voeten met mensen die in een spel blijven zitten als iemand, die ze zeer dierbaar is, gestorven is. Zoiets is volgens mij toch net iets belangrijker dan een kans op die rottige 8000 euro
Krijg dan toch een beetje rottige smaak in mijn bek en dan lijkt het mij dat de overledene toch net iets minder dierbaar is dan gesuggereerd wordt.
Ze heeft de hele dag al gezegd dat ze niet meer in het grote bed ging slapen voorlopig omdat iedereen er al 9 dagen in heeft geslapen en ze dat niet zo fris meer vond. Jeroen dacht dat het om hem ging en bleef maar zeuren daarover. Nu bracht hij het dat hij behoefte heeft aan knuffelen na dit bericht van zijn vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline kruipt altijd bij hem in bed als Jeroen het grote bed heeft,dus zie het probleem niet.
Ik deins er zelf niet voor terug sterfgevallen te benutten voor het leveren van triviaal commentaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is veruit de beste vorm van egocentrisme. Die waarbij je er niet voor terugdeinst om sterfgevallen te benutten voor je eigen narcoleptische behoeften.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik deins er zelf niet voor terug sterfgevallen te benutten voor het leveren van triviaal commentaar.
Ik vind elke bewoner z'n charme hebben hoor, begrijp me niet verkeerdquote:
Ja, er vanuit gaande dat gewonnen geld iets goed kan maken, is dat inderdaad ook nog aan de orde.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat geld geen probleem bij Jeroen is.
Dat valt me dan zeer van je tegen. Vele mensen hadden niet het idee dat Jeroen er in zat voor het geld. En dan... het uitbuiten van de dood van een vriend?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik denk dat hij ook slim genoeg is om gebruik te maken van die situatie. Ik kan sowieso niet zo erg uit de voeten met mensen die in een spel blijven zitten als iemand, die ze zeer dierbaar is, gestorven is. Zoiets is volgens mij toch net iets belangrijker dan een kans op die rottige 8000 euro
Krijg dan toch een beetje rottige smaak in mijn bek en dan lijkt het mij dat de overledene toch net iets minder dierbaar is dan gesuggereerd wordt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele dag al gezegd dat ze niet meer in het grote bed ging slapen voorlopig omdat iedereen er al 9 dagen in heeft geslapen en ze dat niet zo fris meer vond. Jeroen dacht dat het om hem ging en bleef maar zeuren daarover. Nu bracht hij het dat hij behoefte heeft aan knuffelen na dit bericht van zijn vriend.
Hij bleef erover doorgaan bij haar. En dat vind ik dus chanteren van jeroen zijn kant.
En dat gevoel heb ik dus precies hetzelfde over jeroen. Maar het is zijn keus maar ik zou dit nooit van z'n leven doen als er een goede vriend van mij was overleden en zeker niet voor die euro's. Geld is dan heel onbelangrijk hoor. En net wat je zegt hij beweert dat hij het niet nodig heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onzeker, dat wel. Maar na het "zweefmomentje" met Robert, de ellende van Jeroen, de leuke fanmail, hoop ik toch dat ze haar eigen dipje ondergeschikt en onbelangrijk vind na de gebeurtenissen van vanavond. Ik hoop dat ze blijftquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber is vanaf het bekend maken van de *zogenaamde poll* al onzeker .... heb toen ook al aangegeven het niet fair te vinden voor Bobby maar ook niet voor Amber die hierdoor een vertekend beeld krijgt ...
Ik denk niet dat hij dat doet voor het geld maar het gewoon leuk vindt om te stangen. Zelfs in zo'n situatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En dat gevoel heb ik dus precies hetzelfde over jeroen. Maar het is zijn keus maar ik zou dit nooit van z'n leven doen als er een goede vriend van mij was overleden en zeker niet voor die euro's. Geld is dan heel onbelangrijk hoor. En net wat je zegt hij beweert dat hij het niet nodig heeft.
Mwah, ik vind hem vanaf het begin al een "link loetje". Hij begint nu al met "uitbuiten" door Eline in bed te vragen vanwege die omstandigheden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat valt me dan zeer van je tegen. Vele mensen hadden niet het idee dat Jeroen er in zat voor het geld. En dan... het uitbuiten van de dood van een vriend?
En dįt denk ik dus ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet voor het geld maar het gewoon leuk vindt om te stangen. Zelfs in zo'n situatie.
Ja, gewoon doortrapt dus en.......krokodillentranen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet voor het geld maar het gewoon leuk vindt om te stangen. Zelfs in zo'n situatie.
Ik weet niet hoe jeroen is en hoe hij denkt maar het komt zo op mij over dat hij eline aan het bespelen is met zijn emotie's en dat vind ik gewoon niet kunnen van hem. Eline is gewoon een heel lief kind en die kan geen nee tegen jeroen zeggen op dit moment en jeroen weet dat gewoon heel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat dus! ze kan nee zeggen ..... eerder gaf ze al aan er niet meer in te willen omdat iedereen er al in heeft gelegen en dat het nu ietwat smerig wordt ... Jeroen heeft eerder al gevraagd of ze de boel konden verschonen ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ze kan sowieso gewoon nee zeggen wat ze volgens mij eerder ook zei maar dat weet ik niet zeker. Maar wat ik zei ik zou het in zo een geval kut vinden om nee te zeggen.
Komt ook door dat sterfgeval? Zoiets bindt meestal i.p.v. dat het rumoer geeft...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm.. Ze beginnen elkaar nu wel erg leuk te vinden. Dit gaat de verkeerde kant op, er begint zich een Spielberg-plot te ontwikkelen
Fatto, e perfettamente adessoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten. Had ik gisteren ook Ruud.
Maar gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde..........quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem vanaf het begin al een "link loetje". Hij begint nu al met "uitbuiten" door Eline in bed te vragen vanwege die omstandigheden.
Zodra ik moet huilen om iemand die gestorven is, dan is die schijnbaar nogal dierbaar voor mij en dan kan alles en iedereen, en zeker een spel, m'n rug op.
Daar heb je zeker een punt maar misschien doet hij het op zijn manier. Tis overduidelijk dat hij niet voor het geld daar blijft zitten wat zijn andere motieven zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem vanaf het begin al een "link loetje". Hij begint nu al met "uitbuiten" door Eline in bed te vragen vanwege die omstandigheden.
Zodra ik moet huilen om iemand die gestorven is, dan is die schijnbaar nogal dierbaar voor mij en dan kan alles en iedereen, en zeker een spel, m'n rug op.
naah, die tranen zijn wel echt denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, gewoon doortrapt dus en.......krokodillentranen?
Dat zijn mensen die nog nooit een naaste verloren hebben en waarschijnlijk te jong zijn om enige vorm van empathisch vermogen te bezitten? Ik weet niet. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Espabilado het volgende:
Mensen die anderen die huilen om zo'n verlies hypersensitief noemenWat zitten er toch wereldvreemden op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |