Ach het argument dat het bij de charme van het voetbal hoort is imo achterhaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wordt dat niet al tien jaar lang geroepen?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Rikketik het volgende:
Tijd voor Platje.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had 'm ook al klaar staan: Als we op HeinekenAFCA moeten wachten
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Noshiba het volgende:
Heeft iedereen een spaanse mogool op de achtergrond?!
Dat had ik afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef WeebI het volgende:
bwahahaha ik vermaak me KOSTELIJK
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zou direct Alves wisselen. Wat speelt hij slecht zeg!
JA JONGEN!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
Dat schijtchelsea maakt echt het voetbal kapot
antivoetbal, alleen maar kopen en niks opleiden en het allerergste is ook nog dat ze scheidsrechters omkopen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
antivoetbal, alleen maar kopen en niks opleiden en het allerergste is ook nog dat ze scheidsrechters omkopen
Daar zijn ze juist pro-Guus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie nu al uit naar de beteuterde gezichten in de NOS-studio, tussen de blauw-rode vaantjes.
Kut hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
Andere Europese topteams kopen idd nooit spelers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had 'm ook al klaar staan: Als we op HeinekenAFCA moeten wachten
straks nog even goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Vind hem ook niet sterk vanavond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef SCH het volgende:
Frank Snoeks moet een nieuwe penis zoeken
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Rikketik het volgende:
Dit wordt hem, jongens.
Die quote ik ffquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou wel typisch zijn als Alves straks met een omhaal scoort ofzo.
Dat 'ie hem maar kreeg jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Noshiba het volgende:
GEEL KUTSCHEIDS VOOR ANELKA
Wie nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moest wel juichen toen hij scoorde tegen Arsenal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie nietGenoeg paupers hier op Fok! hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noot noot.
Nee hoor, ik gun het Guus ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef krapula het volgende:
ben ik de enige die het guus wel gunt?
Drogba zal hem wel hebben aangestoken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef knep het volgende:
Vallende ziekte voor Anelka.
En dit keer wél met de goede winnaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef De_kromme het volgende:
Gaat een prachtige Engelse finale worden.
Ja waar Chelsea dik verliest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef De_kromme het volgende:
Gaat een prachtige Engelse finale worden.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Chadi het volgende:
Pique en Buskets komen in balbezit.. dat zijn de verkeerde mensen. Haal nou die buskets eraf hoer!
Hey, Busquets is coolquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Chadi het volgende:
Pique en Buskets komen in balbezit.. dat zijn de verkeerde mensen. Haal nou die buskets eraf hoer!
en Drogba, en Maloudaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Rucebo het volgende:
Wat een vervelend mannetje toch, die Anelka
Onze sport-hater die in alle sporttopics lekker komt bashenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Klopkoek het volgende:
Chelsea, een club met zoveel historie, krijgt nu de zegen van de UEFA. Duidelijk. Na 5 jaar Abramovich zullen ze eindelijk de Cup krijgen.
Die leiden ook gewoon zelf spelers op, noem eens 1 speler van het huidige Chelsea die zelf opgeleid is (behalve Terry)quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Andere Europese topteams kopen idd nooit spelers.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Chelsea vraagt voor de zevende keer deze avond om een penalty.
Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik heb Real Madrid-Barca gedownload.²
Onervaren trainer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef De_kromme het volgende:
Waarom wisselt Barca niet?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Againzender het volgende:
Ik gun het Guus wel, maar Chelsea blijft een kutclub verder natuurlijk
Ja, breng Gudjohnsen en Hleb erin.quote:
onzin...quote:
Wat moet erin volgens jou dan?quote:
Sorry hoor maar Barcelona heeft vandaag niets gedaan waardoor zij verdienen om te winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
Chelsea wint door een (prachtig) zondagsschot
+5quote:
Blijft jammer dat Liverpool niet door was, hadden we meer spektakel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
Chelsea wint door een (prachtig) zondagsschot
Over het hele seizoen bekeken niet. Als je alleen gister en vandaag in ogenschouw neemt wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
we moeten op dit moment toch concluderen dat Messi nog niet de beste speler ter wereld is. dat is nog altijd Christiano Ronaldo.
Dat is ook onzin, want Anelka controleerde de bal helemaal niet goed. Als hij de bal niet met de hand had geraakt had hij Anelka er gewoon uitgelopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
onzin...
als hij de bal niet beroerde kon anelka zo inschieten... Hij had de armen ook niet strak langs het lichaam dus gewoon hands.
Precies, die kunnen heus nog wel iets brengen. Onbegrijpelijk dat Hleb gewoon niet speelt ten koste van Busquets ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, breng Gudjohnsen en Hleb erin.
omdat die gister goed speelde en messi vandaag niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
we moeten op dit moment toch concluderen dat Messi nog niet de beste speler ter wereld is. dat is nog altijd Christiano Ronaldo.
Als hij de bal niet had aangeraakt, had die bal uitgeweest. Die had Anelka nooit meer gehad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
onzin...
als hij de bal niet beroerde kon anelka zo inschieten... Hij had de armen ook niet strak langs het lichaam dus gewoon hands.
Ofschoon ik het met je eens ben vind ik het wel onnozel om dit te baseren op één (futsal) wedstrijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zelfde hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik gun het Guus, maar ik gun het die hoer van een Drogba niet
Idd pure onzin.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
omdat die gister goed speelde en messi vandaag niet?
en als het nou volgende week weer andersom is, is messi dan weer de beste ?
Die scheids kan voortaan flink vaak naar de Burger king met die 50.000 euro die hij van Abramovic heeft gekregenquote:
Evertquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind, zit het er nog in? het wonder van Stamford Bridge?
Mwah, ik weet niet. Je kan de competities totaal niet vergelijken. Blijkt vandaag maar weer. In Spanje krijg je veel meer ruimte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
En Messi schiet over (geen redding Cech, want dat gun ik Cech niet)quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
94e min pingel barca
Die kut van een Ronaldo is stabieler.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
omdat die gister goed speelde en messi vandaag niet?
en als het nou volgende week weer andersom is, is messi dan weer de beste ?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef djnospinzone het volgende:
kutwedstrijd
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohoooo Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind, zit het er nog in? het wonder van Stamford Bridge?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hij is wel zuiver in de passing.quote:
Die kunnen nog steeds niet promoveren, dus neequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Hiddink kan de zondagamateurs nog naar de Eredivisie brengen, zo goed is ie.
Het is slim, maar lijkt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is dat Chelsea toch een kutploeg. Ze lijken verdiend te gaan winnen maar wat een negatieve spelopvatting. Bah.
Verschrikkelijk ja, ongelofelijk hoe veel slechte voorzetten hij heeft gegeven.quote:
Met dank aan zijn bewaker. Verdedigen is wel degelijk een kunstquote:
Iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef Lil_Wayne het volgende:
Malouda geeft messi gewoon een tik op zijn hak hoor...
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn god. Pepje, haal Messi, Iniesta en Alves eruit en breng drie random Fokkers in, dan maak je nog meer kans verdomme.
Erger me echt groen en geel hier.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met dank aan zijn bewaker. Verdedigen is wel degelijk een kunst.
Weet niet, niemand kijkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef TubewayDigital het volgende:
stand?
Ik liep al de hele tweede helft warm.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mijn god. Pepje, haal Messi, Iniesta en Alves eruit en breng drie random Fokkers in, dan maak je nog meer kans verdomme.
Erger me echt groen en geel hier.
idd, messi knikt er nog even 1 inquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
+4
NUUU gaat het gebeuren hoorrrrrr![]()
![]()
_____________-
Daar moet je als voetballer toch ook ongelukkig van worden? Of zou het geld alles vergoelijken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is slim, maar lijkt helemaal nergens op.
Zuid Korea > Omkopingquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Hiddink kan de zondagamateurs nog naar de Eredivisie brengen, zo goed is ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |