Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik heb Real Madrid-Barca gedownload.²
Onervaren trainer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef De_kromme het volgende:
Waarom wisselt Barca niet?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Againzender het volgende:
Ik gun het Guus wel, maar Chelsea blijft een kutclub verder natuurlijk
Ja, breng Gudjohnsen en Hleb erin.quote:
onzin...quote:
Wat moet erin volgens jou dan?quote:
Sorry hoor maar Barcelona heeft vandaag niets gedaan waardoor zij verdienen om te winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
Chelsea wint door een (prachtig) zondagsschot
+5quote:
Blijft jammer dat Liverpool niet door was, hadden we meer spektakel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
Chelsea wint door een (prachtig) zondagsschot
Over het hele seizoen bekeken niet. Als je alleen gister en vandaag in ogenschouw neemt wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
we moeten op dit moment toch concluderen dat Messi nog niet de beste speler ter wereld is. dat is nog altijd Christiano Ronaldo.
Dat is ook onzin, want Anelka controleerde de bal helemaal niet goed. Als hij de bal niet met de hand had geraakt had hij Anelka er gewoon uitgelopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
onzin...
als hij de bal niet beroerde kon anelka zo inschieten... Hij had de armen ook niet strak langs het lichaam dus gewoon hands.
Precies, die kunnen heus nog wel iets brengen. Onbegrijpelijk dat Hleb gewoon niet speelt ten koste van Busquets ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, breng Gudjohnsen en Hleb erin.
omdat die gister goed speelde en messi vandaag niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
we moeten op dit moment toch concluderen dat Messi nog niet de beste speler ter wereld is. dat is nog altijd Christiano Ronaldo.
Als hij de bal niet had aangeraakt, had die bal uitgeweest. Die had Anelka nooit meer gehad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
onzin...
als hij de bal niet beroerde kon anelka zo inschieten... Hij had de armen ook niet strak langs het lichaam dus gewoon hands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |