Ach het argument dat het bij de charme van het voetbal hoort is imo achterhaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wordt dat niet al tien jaar lang geroepen?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Rikketik het volgende:
Tijd voor Platje.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had 'm ook al klaar staan: Als we op HeinekenAFCA moeten wachten
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Noshiba het volgende:
Heeft iedereen een spaanse mogool op de achtergrond?!
Dat had ik afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef WeebI het volgende:
bwahahaha ik vermaak me KOSTELIJK
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zou direct Alves wisselen. Wat speelt hij slecht zeg!
JA JONGEN!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
Dat schijtchelsea maakt echt het voetbal kapot
antivoetbal, alleen maar kopen en niks opleiden en het allerergste is ook nog dat ze scheidsrechters omkopen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
antivoetbal, alleen maar kopen en niks opleiden en het allerergste is ook nog dat ze scheidsrechters omkopen
Daar zijn ze juist pro-Guus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie nu al uit naar de beteuterde gezichten in de NOS-studio, tussen de blauw-rode vaantjes.
Kut hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
Andere Europese topteams kopen idd nooit spelers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had 'm ook al klaar staan: Als we op HeinekenAFCA moeten wachten
straks nog even goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Vind hem ook niet sterk vanavond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef SCH het volgende:
Frank Snoeks moet een nieuwe penis zoeken
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Rikketik het volgende:
Dit wordt hem, jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |