Vind ik wel onhandig, aangezien de 4300 in de spits hele volksstammen moet vervoeren en de 3300 nog steeds ontdekt moet worden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef dennistd het volgende:
De 3300 en 4300 lopen in elkaar over, zie http://somda.nl/www/forum/6733/
Dieseltractie bij ACTS, Hoe lang nog...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze twee locs van ACTS stonden ook in Den Bosch. De foto is gemaakt vanuit een rijdende DD-AR, dus het beeld is niet supergoed.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dieseltractie bij ACTS, Hoe lang nog...
nouja, die dingen staan er al een tijdje te niksen volgens mij...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dieseltractie bij ACTS, Hoe lang nog...
Uhhu, klopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
nouja, die dingen staan er al een tijdje te niksen volgens mij...
Waarom die lijn niet met sprinter materieel inzetten en DD-AR op andere trajecten, waar het geen overlast geeft. Bijvoorbeeld in Zeeland of zo, en daarbij een 1800 is vrij snel stil als ie gestopt is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef dennistd het volgende:
Het is prutsrail nu echt in de kop geslagen:
[..]
[ afbeelding ]
Of dat lijntje Rotterdam Hoorn wat zaandam enzo overslaat...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef dennistd het volgende:
Het zou gewoon zo dat als op een station een intercity gaat stoppen dat daar dan ook alle intercity's moeten stoppen (m.u.v. een vroege trein natuurlijk, zoals de eerste trein Enschede-Hengelo die stopt op Drienerlo). Net als het feit dat er stoptreinen zijn die niet stoppen op alle stations, en er treinen intercity genoemd worden omdat ze twee stations overslaan
Beetje kortzichtig natuurlijk.quote:De 3300 rijdt vandaag toch gewoon naar Hoorn Kersenboogerd. Deze reden hiervoor is dat ProRail weigert om deze trein te laten keren op station Hoorn. Dit terwijl het ProRail is die de situtatie heeft veroorzaakt door geen vergunning aan te vragen voor het keren op het kopspoor bij Kersenboogerd. Ook de NS heeft ruim van tevoren aangegeven bij de infrabeheerder wat het vervangende plan was.
ACTS gebruikt wat spoortjes daar ja. Onder andere om van loc te wisselen als goederentreinen richting havens willen gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Uhhu, klopt.
Tussen Zwijdrecht en Barendrecht zag ik overigens ook nog een ACTS-loc staan. Volgens mij rijdt die nog wel af en toe.
Darkwing Duck aan deze kant van de dampkring, Hoe lang nog.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dieseltractie bij ACTS, Hoe lang nog...
2 Bakken is geen toilet 3 bakken wel. Dat zijn de oude 2 sprintertjes van de zoetermeerlijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef patatmetfriet het volgende:
Wie overtuigt Darkwing even van het feit dat er een als Vlaflip vermomd weetikhet-ding rondrijdt met nummer 2111, TWEE bakken en GEEN toilet? It's true!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef patatmetfriet het volgende:
Wie overtuigt Darkwing even van het feit dat er een als Vlaflip vermomd weetikhet-ding rondrijdt met nummer 2111, TWEE bakken en GEEN toilet? It's true!
Nou, jij zelf dus PMFquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
2 Bakken is geen toilet 3 bakken wel. Dat zijn de oude 2 sprintertjes van de zoetermeerlijn
Mag ik een gooi doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Darkwing Duck aan deze kant van de dampkring, Hoe lang nog.....
Het Jeu de Boules Wereldkampioenschap werd in Parijs gehouden. 5 landen deden een gooi naar de prijzen en werden gediskwalificeerd.quote:
Het nieuws voor doven en slechthorenden:quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef patatmetfriet het volgende:
Het Jeu de Boules Wereldkampioenschap werd in Parijs gehouden. 5 landen deden een gooi naar de prijzen en werden gediskwalificeerd.
Als jij vervelend mag doen doe ik het ook!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het nieuws voor doven en slechthorenden:
GLANERBRUG - HEEFT - KABELTELEVISIE!!!!!!!!!!!!!
EENTJE hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En nu ga ik een pintje pakken in Rotterdam
Sk - Stv. En een slagje met de buffel kost 2 keer 6 euro. Een slagje met de waterkoker 2 keer 8 euro.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Wadloper het volgende:
Gaan jullie richting Friesland dit weekend?
Daar rijdt een DM'90 stel op de lijn Lw - Stv (of Sk, dat kan ook) en er rijden stoomtreinen.
Gescalpeerde dieseljosti's op sterk water ftwquote:
Zal leuk in een museum staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gescalpeerde dieseljosti's op sterk water ftw
Finkersquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef dennistd het volgende:
Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog niet bekend!
De bomen gaan omhoog, de bomen gaan omlaagquote:
Juustemquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De bomen gaan omhoog, de bomen gaan omlaag
in Almelo was toch maar weer een trein, vandaag
Is het ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef James1988 het volgende:
Ik blijf het trouwens absurd vinden dat de deuren van de Beneluxtrein bij een perron gewoon aan beide kanten openkunnen
Ophouden kun je trainen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Hahaha. Gare kuttrein man, ik moest plassen
Vooral belangrijk is dan, hoe vaak kom je daar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Lemjur het volgende:
Dat van Hoorn is best raar ( misschien een beetje te laat..), maar ze rijden daar voornamelijk met DD-AR, zowel enkel als dubbel, en ik heb nog nooit een 1800+ddm-1 zien staan op dat bijzetspoortje..
Update:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef dennistd het volgende:
Het is prutsrail nu echt in de kop geslagen:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar nog steeds vraag ik me af wat een DDM daar doet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Lemjur het volgende:
Dat van Hoorn is best raar ( misschien een beetje te laat..), maar ze rijden daar voornamelijk met DD-AR, zowel enkel als dubbel, en ik heb nog nooit een 1800+ddm-1 zien staan op dat bijzetspoortje..
Iemand spiritus ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben helemaal alleen, ik heb niemand om mij heen, niemand om eens tegenaan te knallen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |