EENTJE hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En nu ga ik een pintje pakken in Rotterdam
Sk - Stv. En een slagje met de buffel kost 2 keer 6 euro. Een slagje met de waterkoker 2 keer 8 euro.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Wadloper het volgende:
Gaan jullie richting Friesland dit weekend?
Daar rijdt een DM'90 stel op de lijn Lw - Stv (of Sk, dat kan ook) en er rijden stoomtreinen.
Gescalpeerde dieseljosti's op sterk water ftwquote:
Zal leuk in een museum staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gescalpeerde dieseljosti's op sterk water ftw
Finkersquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef dennistd het volgende:
Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog niet bekend!
De bomen gaan omhoog, de bomen gaan omlaagquote:
Juustemquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De bomen gaan omhoog, de bomen gaan omlaag
in Almelo was toch maar weer een trein, vandaag
Is het ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef James1988 het volgende:
Ik blijf het trouwens absurd vinden dat de deuren van de Beneluxtrein bij een perron gewoon aan beide kanten openkunnen
Ophouden kun je trainen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Hahaha. Gare kuttrein man, ik moest plassen
Vooral belangrijk is dan, hoe vaak kom je daar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Lemjur het volgende:
Dat van Hoorn is best raar ( misschien een beetje te laat..), maar ze rijden daar voornamelijk met DD-AR, zowel enkel als dubbel, en ik heb nog nooit een 1800+ddm-1 zien staan op dat bijzetspoortje..
Update:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef dennistd het volgende:
Het is prutsrail nu echt in de kop geslagen:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar nog steeds vraag ik me af wat een DDM daar doet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Lemjur het volgende:
Dat van Hoorn is best raar ( misschien een beetje te laat..), maar ze rijden daar voornamelijk met DD-AR, zowel enkel als dubbel, en ik heb nog nooit een 1800+ddm-1 zien staan op dat bijzetspoortje..
Iemand spiritus ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben helemaal alleen, ik heb niemand om mij heen, niemand om eens tegenaan te knallen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |