En 4 technische directzeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
11 trainers versleten in 12 jaar !![]()
Ajax is een club die chronisch ziek is
Daar nu pas achterkomen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Of een buitenlander met Rijkaard en R. Koeman.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Doe maar een buitenlander met de Boer en Bergkamp ofzo.
Lijken ook mij de beste kandidaten. Met het oog op de toekomst en langdurige samenwerkingen zal Van den Boog wel Rijkaard kiezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef Chadi het volgende:
Adriaanse of RIjkaardAl vind ik die eerste toch een kwal soms
En toch blijft onze begroting op 65 miljoen staan en is de begroting van PSV 8 mil gezakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Dat werd in de winterstop geroepen dus ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het lekker rustig bij jullie he jongens.
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat was het lekker rustig bij jullie he jongens.
Met plekje 3 of 4. Hoera!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7.
Als je na zo'n seizoen geen genoegen neemt met plek 7 dan spoor je niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij nemen iig GEEN genoegen met plekje 7.
Had je niet gehoopt bedoel je? Zelfreflectie al uitgevonden in R'dam?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Had niet verwacht dat v. basten al zo snel zou opgeven.
Jij hebt altijd van die geweldige plannen. Wie moet e rnu komen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Barca het volgende:
Financieel redelijk gezond (al zal men spelers wel als kapitaal rekenen, en eigenlijk is dat niet helemaal juist) maar qua beleid erg ziekelijk.
De waarde van spelers is de dagwaarde. Raakt een speler ernstig geblesseerd dan is hij ineens waardeloos. Je zou je balans dan ook moeten opstellen zonder de waarde maar wel met de salaris van de spelers.
[..]
Met plekje 3 of 4. Hoera!
PSV 5 trainers in 3 jaar! Vind ik ook een fraai gemiddelde. En #6 begint over een paar weken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |