abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68760830
Engelse media meld dat een engelsman kandidaat is.... doet mij denken aan: "Wij van WC eend adviseren WC-eend'
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:05:36 #212
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68760865
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Jack is een mongool, altijd stoer doen met telefoontjes en zo

btw:
[..]
Nee een Engelse krant is lekker betrouwbaar als het om Nederlandse clubs gaat
Ik zal het ook effe wat afzwakken w.b. Rijkaard, hoorde het net nog eens terug. Jack vond Rijkaard ZIJN beste keuze.
Ik denk trouwens eerder Rijkaard dan McClaren
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68761247
quote:
Jong Ajax vrijdag live op EredivisieLive

donderdag 07 mei, door sneijder18, Alblasserdam, 09:05u, Eredivisie Live
De wedstrijd jong Ajax - jong Liverpool wordt vrijdagavond live uitgezonden op Eredivisie Live. De uitzending begint om 19.40.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:22:45 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68761292
Sowieso zal iedereen bij twente na 2 jaar de betere ploeg te zijn wel beter uitkijken lijkt me op dit moment. Zowel Elia als McClaren komen echt niet lijkt me.

Of Ajax moet weer met geld gaan smijten natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_68761334
quote:
Verdwaald in de eredivisie
Door MAARTEN WIJFFELS
[ANALYSE] Na Gullit en Rijkaard faalde ook Van Basten als eredivisietrainer. Waar ging het mis en hoe nu verder met Ajax? Danny Blind lijkt een logisch opvolger.

‘Spelers van nu zitten anders in elkaar. In teamverband gaan ze anders met elkaar om dan wij vijftien, twintig jaar geleden. Als wij vroeger op de training zelf partijtjes mochten kiezen, koos je degene met wie je dacht te gaan winnen, ongeacht of het een klootzak was of je vriendje. Nu kiezen spelers hun vriendjes. Ik heb daar enorm aan moeten wennen.’’

Dit zei Marco van Basten twee weken geleden in een interview met deze krant. Hij evalueerde alvast zijn eerste seizoen als hoofdtrainer bij een club. Hij deed dat kritisch. Spaarde zijn spelers niet, maar trok ook zichzelf toen al in twijfel. Over zijn eigen functioneren merkte hij op dat hij jongens nog niet genoeg kon beïnvloeden. Raken. Daarin lag het belangrijkste verbeterpunt voor het nieuwe seizoen.

Van Basten zal, in navolging van Frank Rijkaard en Ruud Gullit, de boeken ingaan als een trainer die verdwaald was in de eredivisie. Zijn twee illustere generatiegenoten bleken op het niveau van Sparta en Feyenoord eerder al geen coaches voor het opbouwwerk met jonge en/of gemankeerde spelers.

Gullit bloeide in zijn Feyenoord-tijd op als hij na de training Dirk Kuyt en Salomon Kalou de finesses van het afwerken op doel kon bijbrengen. Alleen op die momenten zag je een glimp van Premier League-niveau op het oefenveld. Maar Gullit had in de Kuip geen idee wat hij met de categorie Pascal Bosschaart aan moest.

Daarentegen won hij weer wel de FA Cup met Chelsea, terwijl Rijkaard het na zijn degradatie met Sparta vijf jaar volhield op de vulkaan van FC Barcelona en met die club de Champions League won.

Van Basten verraste met Oranje tegen Frankrijk en Italië op het EK 2008. Bij het Nederlands elftal lukte het hem als bondscoach uiteindelijk nét op tijd een team te maken van al het individuele toptalent. Bij Ajax zag hij vorige week in dat het hier definitief niet zou gaan lukken.

De vrijdagtraining voor zijn laatste wedstrijd, Sparta-uit, maakte achteraf gezien alles duidelijk. Het partijspel verliep die morgen gezapig. Van Basten riep zijn basisploeg daarop bijeen in een kring. Hij somde vier, vijf momenten op waarin hij de A-ploeg de reserves had willen zien opvreten. Hij zette zijn woorden kracht bij door ferm met zijn vuist in de palm van zijn hand te slaan. Vervolgens werd het zondag en denderde zelfs de nummer veertien van de eredivisie met 4-0 over het weerloze Ajax heen.

Hoe nu verder in Amsterdam? De clubleiding heeft een plan opgesteld hoe van Ajax weer een club te maken die sportief wat voorstelt. In Nederland en in Europa.

Het streven is talenten zoals Ryan Babel en Nigel de Jong, die nu op 20- of 21-jarige leeftijd al naar het buitenland vertrekken, anderhalf tot twee jaar langer vast te houden. Daarnaast gaat Ajax in zijn scouting en jeugdopleiding meer aandacht geven aan fysieke en mentale weerbaarheid.

De club wil een alternatief zijn voor Arsenal, door in de leeftijdscategorie 15 tot en met 19 jaar de beste Nederlandse en buitenlandse talenten samen te brengen. In de nabije toekomst moet 50 tot 70 procent van de eerste-elftalselectie bestaan uit zelf opgeleide voetballers.

Met spelers die iets langer blijven en tegelijkertijd vroeger rijp zijn, denkt Ajax structureel op het niveau Olympique Marseille te kunnen spelen. Niet in de absolute top van Europa, maar een tree daaronder, waar clubs nog altijd een begroting hebben die twee keer zo groot is als die van Ajax.

Marco van Basten bracht de afgelopen periode ideeën in voor dit toekomstige beleid. Maar intern is de bijdrage van Danny Blind minstens zo groot. De manager technische zaken heeft bij Ajax scouting en jeugdopleiding in zijn pakket. Al dit hele seizoen brengt hij in kaart bij welke (buitenlandse) talenten Ajax een poging zou moeten wagen. Het grootste talent van Denemarken, de 16-jarige Christian Eriksen, heeft Blind inmiddels binnengehaald. Het contracteren van zijn 15-jarige Belgische evenknie Mats Rits lukte deze winter net niet.

Ajax’ hoogste baas, algemeen directeur Rik van den Boog, heeft al gezegd dat elke hoofdtrainer het nieuwe beleid ten volle moet onderschrijven. Met Van Basten hoopte hij op continuïteit na jaren waarin Ajax een keur aan coaches versleet.

Met Blind zou de continuïteit worden gegarandeerd. Hij heeft daarnaast als voordeel dat hij al eerder trainer was van Ajax. Dat tijdperk begon uiterst slecht, maar over het tweede deel van die periode heeft Klaas-Jan Huntelaar altijd gezegd dat het zijn prettigste tijd was bij Ajax. Het was de enige keer dat de spits ervoer dat Ajax écht als ‘team’ speelde. In de ogen van veel mensen die nu nog in de Arena werken had Blind na het winnen van de KNVB-beker in 2006 langer tijd moeten krijgen. Hij werd echter ontslagen.

Blind is wél een trainer voor een proces met jonge eredivisievoetballers. Met veel van de huidige A-selectiespelers werkte hij al in de jeugdopleiding. Hij ontfermt zich de laatste tijd ook over de kwakkelende aankoop Miralem Sulejmani.

Behalve bij Van den Boog en de fans ligt hij uitstekend bij voorzitter Uri Coronel. Toen die vorig jaar zomer vernam dat Marco van Basten Blind had gevraagd hem bij Ajax te komen helpen, noemde Coronel dat ‘een uitstekende keuze voor de club’.
pi_68761563
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:20 schreef denthemen het volgende:

[..]
Leuk
Gaat het ergens om of is het vriendschappelijk?
pi_68761573
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Nee een Engelse krant is lekker betrouwbaar als het om Nederlandse clubs gaat
Ik zal het ook effe wat afzwakken w.b. Rijkaard, hoorde het net nog eens terug. Jack vond Rijkaard ZIJN beste keuze.
Ik denk trouwens eerder Rijkaard dan McClaren
Inderdaad, The Times. Kutkrant.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:38:24 #218
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_68761773
quote:
. Hij somde vier, vijf momenten op waarin hij de A-ploeg de reserves had willen zien opvreten. Hij zette zijn woorden kracht bij door ferm met zijn vuist in de palm van zijn hand te slaan. Vervolgens werd het zondag en denderde zelfs de nummer veertien van de eredivisie met 4-0 over het weerloze Ajax heen.
Ik kan er nog pissig om worden
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_68761864
wordt iemand van nederlandse bodem met ajax achtergrond en ik denk binnen een paar weken al antwoord zullen hebben.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68762229
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef TheClown1 het volgende:
wordt iemand van nederlandse bodem met ajax achtergrond en ik denk binnen een paar weken al antwoord zullen hebben.
Rijkaard dus?
pi_68762278
Ik weet niet echt of ik met Rijkaard zo tevreden zou zijn. Mijn gevoel zegt van wel, maar bij Sparta deed hij het ook slecht. In ieder geval beter dan Koeman
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:58:05 #222
51286 w00h00
Digital man!
pi_68762390
Ik hoop wel dat er snel iemand aangesteld gaat worden.
pi_68762401
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Rijkaard dus?
mijn gevoel zegt van wel. er moet iemand komen die de fans kan tevreden stellen. wordt lastig maar denk dat rijkaard dat wel aankan.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68762476
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoop dat er geen overhaaste beslissingen genomen worden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:01:37 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68762517
Sja, het ligt er ook een beetje aan wat voor spelers we nog hebben volgend seizoen, en of de nieuwe trainer weer geld uit kan en mag geven. Met de huidige selectie schort het vooral aan hard werken, mentaliteit. En dan zou ik liever een Co hebben voor de korte termijn successen.

Maar als Ajax idd daadwerkelijk schoon schip wil maken dan is een Rijkaard misschien de betere coach, al denk ik eerder dat we met hem dan weer een opbouwjaar moeten slikken.
Get woke, go broke!
pi_68762538
quote:
'Bayern voldoet aan de wensen van Van Gaal'

07/05/2009 09:35

Louis van Gaal heeft een akkoord bereikt met Bayern München, melden De Telegraaf en het Duitse boulevardblad Bild. Onder een aantal strikte voorwaarden zou AZ bereid zijn de trainer naar Beieren te laten vertrekken.

Van Gaal sprak met de clubleiding van Bayern over de invulling van zijn takenpakket en de financiële aspecten van een dienstverband. In beide gevallen wil de Duitse topclub aan de wensen van Van Gaal voldoen. De coach heeft AZ te kennen gegeven dat hij graag aan de slag gaat in München.

De Alkmaarse club wil Van Gaal onder twee voorwaarden laten gaan. In de eerste plaats wil de kersverse kampioen van Nederland een opvolger hebben vastgelegd voordat Van Gaal toestemming krijgt te vertrekken. Co Adriaanse geldt als belangrijkste kandidaat. De coach, die al eerder werkzaam was in Alkmaar, heeft komende zomer zijn handen vrij als hij vertrekt bij Red Bull Salzburg.

De tweede voorwaarde voor AZ is dat de club een flinke afkoopsom krijgt voor Van Gaal. Voorzitter Dirk Scheringa wil de trainer eigenlijk helemaal niet laten gaan. 'Wij houden Louis aan zijn contract', zei de preses nog aan het begin van deze week. De vraag is of Scheringa vasthoudt aan dat standpunt als Van Gaal aangeeft per se naar Bayern te willen vertrekken.
Als wij Co willen halen zullen we snel moeten zijn. Anders gaat ie naar AZ.
pi_68762581
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef toma het volgende:

[..]

2 minuten geleden quote je nog dat er geen overhaaste beslissingen genomen moeten worden?
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:04:01 #228
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68762591
29.10 Novastar HMH
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:04:25 #229
51286 w00h00
Digital man!
pi_68762609
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef toma het volgende:

[..]

Hij gaat echt nog niet tekenen bij AZ als hij weet dat hij hoog op het verlanglijstje bij Ajax staat. Dus wat dat betreft maak ik me er niet zo druk om.
pi_68762621
Dat Rijkaard gedegradeerd is met Sparta zegt niet zoveel, van een matige ploeg kun je niet veel meer maken, Barcelona is een goede ploeg en tuurlijk is het dan makkelijker om een prijs te winnen, maar de Champions League winnen doe je niet door er alleen maar te zitten en niks te doen, dus ik denk zeker wel dat Rijkaard het aan kan.
pi_68762633
Co komt niet.

Rijkaard met als assistenten Neeskens en Blind vind ik wel wat. Blind klinkt misschien een beetje raar, maar kon in zijn periode als trainer zeer goed met de spelers overweg. Niemand die ondanks de mindere resultaten van hem af wilde. Door te vechten won Ajax de beker en haalde het voorronde CL. Bovendien is het misschien zo gek nog niet om Blind gewoon de komende tien jaar als assistent te gebruiken. Iemand die de clubcultuur kan bewaken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:07:13 #232
51286 w00h00
Digital man!
pi_68762690
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:
Co komt niet.

omdat..?
pi_68762711
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:07 schreef w00h00 het volgende:

[..]

omdat..?
Zie ik gewoon niet gebeuren. Verbind er vooral geen conclusies aan.
pi_68762718
Blind met lekker blijven waar hij nu is binnen Ajax vind ik. Dan gooien ze de hele organisatie binnen de club wéér om en dat kan Ajax nu niet gebruiken...
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:10:40 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_68762796
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zie ik gewoon niet gebeuren. Verbind er vooral geen conclusies aan.
Ik zie vrij weinig obstakels voor zijn aanstelling, dus zet het er de volgende keer een onderbouwing bij.
pi_68762939
quote:
Co komt niet.

Rijkaard met als assistenten Neeskens en Blind vind ik wel wat. Blind klinkt misschien een beetje raar, maar kon in zijn periode als trainer zeer goed met de spelers overweg. Niemand die ondanks de mindere resultaten van hem af wilde. Door te vechten won Ajax de beker en haalde het voorronde CL. Bovendien is het misschien zo gek nog niet om Blind gewoon de komende tien jaar als assistent te gebruiken. Iemand die de clubcultuur kan bewaken.
Kevin, wat versta jij precies onder clubcultuur?
pi_68762969
Ik zie co ook niet komen. Ze willen bij Ajax een trainer die echt lang blijft zitten. Co zal nooit rust in de tent houden wat meestal zijn opstappen betekend. Ik ben blij dat ik de trainer niet hoef aan te stellen zeg.
pi_68762992
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kevin, wat versta jij precies onder clubcultuur?
Ja, lastig. Wat ik er vooral mee bedoel is dat Blind de club van binnen en buiten kent en dat hij weet hoe intern de lijntjes lopen en meer van dat soort zaken. Hij kent de weg en zou een heleboel vuil werk voor een hoofdcoach kunnen opknappen. Beetje zoals Ten Hag bij FC Twente doet.

Op het moment staat clubcultuur bij Ajax natuurlijk vooral voor gekut in het kwadraat.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:20:08 #239
51286 w00h00
Digital man!
pi_68763123
Ik denk dat Adriaanse te autoritair is voor de meeste spelers in de selectie. Ik zie hem wel botsen met een aantal spelers binnen de selectie. Maargoed dat kan ook het beste in spelers naar boven brengen.

Toch gaat mijn gevoel uit naar een wat meer vader figuur met een enorme staat van dienst als Rijkaard. Met daarnaast een type Adriaanse.
pi_68763131
In 't volgende topic misschien een polletje plaatsen?

Wie zou Rijkaard kunnen assisteren bij Ajax? We hebben een type Ten Cate nodig ter aanvulling, zeker voor deze groep bestaande uit kleuters.
pi_68763132
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op het moment staat clubcultuur bij Ajax natuurlijk vooral voor gekut in het kwadraat.
Precies, dat bedoel ik. Zou juist liever iemand zien die echt schijt heeft aan de clubcultuur.

Die clubcultuur heeft ons de das omgedaan. Wij blijven alsmaar hangen in het verleden. Met name dat o-zo heilige 4-3-3. Dat gaat onderhand boven tactische overwegingen. Want stel je voor zeg, dat je het systeem veranderd waar Ajax groot mee is geworden. Juist ja, en als je zo blijft doen wordt je gewoon net zo snel weer net zo klein.
pi_68763150
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

2 minuten geleden quote je nog dat er geen overhaaste beslissingen genomen moeten worden?
i know
Maar als je te lang wacht kan het zijn dat Co al een andere club heeft. Dat neemt niet weg dat ik vind dat er goed nagedacht moet worden over het type coach die aangesteld moet worden.
pi_68763155
Blind durfde wel met 4-4-2 te spelen, alleen kwam hem dat op veel kritiek te staan..

Maar een Twente speelt ook prima voetbal met 4-3-3, dat moeten wij ook kunnen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:22:19 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68763201
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Blind durfde wel met 4-4-2 te spelen, alleen kwam hem dat op veel kritiek te staan..

Omdat de buitenspelers a) een goede voorzet in huis hebben en b) zelf ook kunnen scoren.
En de spits een neger van 2.00m is.
29.10 Novastar HMH
pi_68763202
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik. Zou juist liever iemand zien die echt schijt heeft aan de clubcultuur.

Die clubcultuur heeft ons de das omgedaan. Wij blijven alsmaar hangen in het verleden. Met name dat o-zo heilige 4-3-3. Dat gaat onderhand boven tactische overwegingen. Want stel je voor zeg, dat je het systeem veranderd waar Ajax groot mee is geworden. Juist ja, en als je zo blijft doen wordt je gewoon net zo snel weer net zo klein.
Oh zo. Maar met clubultuur bedoel ik op zich niet puur 4-3-3. Zoals ik recent zei over Ten Cate die in uitwedstrijden 4-4-2 speelde, mag het hele 4-3-3 wat mij betreft zo snel mogelijk aan de kant geschoven worden. Maar er zijn nog genoeg dingen die wel puur voor Ajax staan.
pi_68763207
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Frankz0rz het volgende:

al spelen we 8-1-1. Het maakt me niks uit. Als we maar kampioen worden.
De coach moet het systeem kiezen wat het beste bij het team past.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:24:48 #247
51286 w00h00
Digital man!
pi_68763275
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Omdat de buitenspelers a) een goede voorzet in huis hebben en b) zelf ook kunnen scoren.
En de spits een neger van 2.00m is.
Vooral dat die neger is maakt het verschil he! Laatste echte succes van ons was ook met een neger, Kluivert. En veel grote clubs Chelsea, Barcelona, Inter hebben ook een neger in de spits staan Zou daar het probleem liggen?
pi_68763328
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:55 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

kijk dat bedoel ik nou met nep supporters
!

jullie zouden een gat in de lucht moeten springen met Koeman, de enige die mokum een schaal heeft bezord in de afgelope decenia

de amsterdamse arrogantie
Koeman profiteert meestal nog een seizoen op het succes van z'n voorganger. Daarna gaat 't gewoon mis. Geef mij maar Adriaanse of anders Rijkaard.
pi_68763342
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:19 schreef Damzkieee het volgende:
Jack v. Gelder denkt ook dat het Rijkaard wordt. Net op 3FM.
Hij is wel goed ingevoerd altijd. Kans zit er dik in dat hij Rijkaard al ff gebeld heeft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:26:53 #250
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68763350
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Vooral dat die neger is maakt het verschil he! Laatste echte succes van ons was ook met een neger, Kluivert. En veel grote clubs Chelsea, Barcelona, Inter hebben ook een neger in de spits staan Zou daar het probleem liggen?
Castillion naar het eerste en we worden kampioen!
Jawel, je keek.
pi_68763390
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Adriaanse te autoritair is voor de meeste spelers in de selectie.
Terwijl Rijkaard goed met de Spaanstalige jongens overweg zou kunnen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:28:06 #252
131729 jna
pi_68763396
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is wel goed ingevoerd altijd. Kans zit er dik in dat hij Rijkaard al ff gebeld heeft.
Ik zie het al voor me. Rijkaard zit naar z'n telefoon en ziet dat een nummer uit amsterdam belt. Frank neemt binnen een seconde op en schreeuwt: JA IK DOE HET!!!!!
Jawel, je keek.
pi_68763409
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Dvm86 het volgende:

Wie zou Rijkaard kunnen assisteren bij Ajax? We hebben een type Ten Cate nodig ter aanvulling, zeker voor deze groep bestaande uit kleuters.
Rijkaard en Neeskens werkten eerder samen bij Oranje en Barcelona. Complementair duo, me dunkt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:29:01 #254
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68763415
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:10 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik zie vrij weinig obstakels voor zijn aanstelling, dus zet het er de volgende keer een onderbouwing bij.
Nou, hij was erg gekwetst door z'n ontslag destijds, dat vind ik wel aardig wat.
pi_68763417
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:28 schreef jna het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me. Rijkaard zit naar z'n telefoon en ziet dat een nummer uit amsterdam belt. Frank neemt binnen een seconde op en schreeuwt: JA IK DOE HET!!!!!
Niet zo natuurlijk, maar je kan wel opmerken of iemand het gelijk afwijst of hij er enigzins voor open staat.
pi_68763425
quote:
Co komt niet.

Laat Blind nou maar lekker TD blijven.
pi_68763469
Hoe is Neeskens eigenlijk als trainer? Kan hij een beetje driftkikker zijn net als Ten Cate?
pi_68763471
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Dvm86 het volgende:

Tsja, hadden ze allemaal maar de mentaliteit van Suarez of Verthongen.
pi_68763495
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Rijkaard en Neeskens werkten eerder samen bij Oranje en Barcelona. Complementair duo, me dunkt.
Hoe zijn de prestaties onder die 2? Lijstje?
pi_68763549
Versteegrobje?
quote:
Terugkeer Seedorf en Rjikaard bij Ajax in de maak

Volgens interne bronnen binnen Ajax zou de club al weten wie er voor Marco van Basten terug zou moeten komen. Ajax zou Frank Rijkaard zien als de ideale man om met deze selectie successen te behalen. Slechts een toevoeging aan de selectie lijkt het bestuur nodig te vinden: Clarence Seedorf.

Rijkaard sloot in het seizoen '94/'95 zijn carriere af met een Europacup bij jeugdliefde Ajax. Seedorf was dat seizoen doorgebroken en was zo voor het eerst de beste van Europa. Dat kunstje zou hij met Real Madrid en AC Milan ook nog flikken.

Seedorf heeft altijd laten weten graag terug te willen keren naar Ajax, vorig seizoen stond hem de komst van Marco van Basten in de weg. Nadat Van Basten hem maanden niet opgeroepen had voor Oranje en hem geen basisplaats kon garanderen was hun relatie flink bekoeld.

Nu Rijkaard waarschijnlijk aan het roer komt te staan lijkt Seedorf een beroep te willen doen op de loyaliteit van zijn club AC Milan. Seedorf is uitgegroeid tot een icoon in Milaan en de club lijkt hem een terugkeer bij zijn jeugdliefde wel te gunnen.

Voor de rest zou er niet veel hoeven te gebeuren aan de selectie, die dan een groot aantal middenvelders kent. Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Siem de Jong worden waarschijnlijk voor één jaar uitgeleend om later terug te keren in Amsterdam. Daley Blind lijkt zich te moeten richten op een meer defensieve rol om speelminuten te maken.
Rjikaard dus naar Ajax
pi_68763569
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Dvm86 het volgende:
Versteegrobje?
[..]

Rjikaard dus naar Ajax
.

Sure. Bron?
pi_68763573
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bij Oranje goed. Bij Barca minder. Neeskens kwam naar Barca toen Ten Cate naar Ajax ging.
pi_68763615
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Dvm86 het volgende:
Versteegrobje?
[..]

Rjikaard dus naar Ajax
Lol. Moet dat staan?
pi_68763625
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

.

Sure. Bron?
http://www.voetbalcentraa(...)-bij-ajax-in-de-maak

Niet serieus nemen dus.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:37:13 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68763627
Dit is altijd de tijd om eigenlijk alle nieuwssite te negeren, echt een periode van duimenzuigen .
Get woke, go broke!
pi_68763632
Geloof er niks van, in zo'n vroeg stadium kan dat nooit al zover zijn met "onderhandelingen", neemt niet weg dat ik Seedorf absoluut bij Ajax wil zien
pi_68763686
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Dit is altijd de tijd om eigenlijk alle nieuwssite te negeren, echt een periode van duimenzuigen .
Ik verheug me nu alweer op de Viera, Boulahrouz, Wilhelmsson, Gravesen en De Zeeuw geruchten in de zomer.
pi_68763721
quote:
Ach, ik vind het wel vermakelijk... zeker na al dat negativisme van de afgelopen maanden. Maar 99% zal inderdaad speculatieve onzin zijn.
pi_68763795
Hebben jullie ook gehoord dat Van Hanegem misschien de nieuwe trainer wordt?
pi_68763858
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef De_kromme het volgende:
Hebben jullie ook gehoord dat Van Hanegem misschien de nieuwe trainer wordt?
Ja, vast wel.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:43:48 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68763863
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ach, ik vind het wel vermakelijk... zeker na al dat negativisme van de afgelopen maanden. Maar 99% zal inderdaad speculatieve onzin zijn.
Zolang die kutkloon niet constant dezelfde van Hanegem grap blijft maken kan het nog wel vermakelijk zijn idd .
Get woke, go broke!
pi_68764003
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zolang die kutkloon niet constant dezelfde van Hanegem grap blijft maken kan het nog wel vermakelijk zijn idd .
pi_68764029
Hier nog een leuke:
quote:
"Steve McClaren is in pole position to become the head coach of Ajax." De oefenmeester van FC Twente is hoofdkandidaat om de woensdag opgestapte Marco van Basten in Amsterdam op te volgen. De voormalig bondscoach van Engeland, die in Enschede nog tot medii 2010 onder contract staat, werd eerder met Premier League-clubs als Middlesbrough en Sunderland in verband gebracht. (The Times)
pi_68764034
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Stilstand is achteruitgang. Al die tijd heeft Ajax gewoon stil gestaan en geteerd op de successen die e rmet dat systeem zijn behaald. Je moet denkers een plaats geven binnen Ajax om je een stap hoger te brengen.
pi_68764066
wat is een versteegrobje nou eigenlijk?
pi_68764089
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik verheug me nu alweer op de Viera, Boulahrouz, Wilhelmsson, Gravesen en De Zeeuw geruchten in de zomer.
Ik denk dat Defour komende zomer komt!

pi_68764102
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef MaxPower het volgende:
Als je een nieuwsbericht post dat al 4 keer in het topic voorbij is gekomen.
pi_68764105
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Halve finale EK 2000
pi_68764120
quote:
Iemand die een nieuwsbericht plaatst dat al geplaatst is de zelfde topic reeks.
pi_68764134
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je een nieuwsbericht post dat al 4 keer in het topic voorbij is gekomen.
Ok.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:52:04 #281
131729 jna
pi_68764137
quote:
Dat je een nieuwsbericht post wat al is langskomen

Zoals deze:
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Wooldoor het volgende:
Hier nog een leuke:
[..]
Jawel, je keek.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:54:18 #283
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_68764218
quote:
Ach, en ergens is het, net als de normale transfertijd, wel een leuke tijd. Kom maar op met al die namen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_68764232
Shit dat is mijn eerste versteegrobje dan
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:55:49 #285
131729 jna
pi_68764276
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Wooldoor het volgende:
Shit dat is mijn eerste versteegrobje dan
Hoe voelt het nou?
Jawel, je keek.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:58:55 #286
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68764375
Wat mij betreft zijn er slechts drie opties.

1. Rijkaard + Neeskens.
2. Co Adriaanse.
3. Louis van Gaal
><(({°>
pi_68764418
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef BigKahuna het volgende:

1. Rijkaard + Neeskens.
2. Co Adriaanse.
3. Louis van Gaal
Van Gaal zou ik echt super vinden. Jammer dat ie al naar Bayern gaat, en anders zou ie volgens mij nog niet eens willen .
pi_68764450
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef BigKahuna het volgende:

1. Rijkaard + Neeskens.
2. Co Adriaanse.
3. Louis van Gaal
Ik weet nog wel een goede...
pi_68764562
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Lazer een eind op, je valt in herhaling.
pi_68764583
Maar als Rijkaard trainer wordt komt Seedorf waarschijnlijk ook wel. Die man is toe aan wat anders. Milan is aan het verjongen en hij kan weer lekker thuis zitten hier bij zijn famillie.

Hebben we eindelijk iemand die uit de tweede lijn kan scoren
pi_68764618
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef De_kromme het volgende:

[..]

We hebben geen gras dus geen plek voor een KOE man!
pi_68764682
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Chadi het volgende:
Maar als Rijkaard trainer wordt komt Seedorf waarschijnlijk ook wel. Die man is toe aan wat anders. Milan is aan het verjongen en hij kan weer lekker thuis zitten hier bij zijn famillie.

waarom zouden we Seedorf willen?
pi_68764713
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

We hebben geen gras dus geen plek voor een KOE man!
.
pi_68764717
Hmm, al die namen... Ik vertrouw erop dat vd Boog een weloverwogen keus maakt. Voor (bijna) iedereen die genoemd is valt wel wat te zeggen, zowel voor als tegen. Hopelijk is het uiterlijk half juni bekend en dan zien we in de voorbereiding wel wat voor jaar we tegemoet gaan. Opbouwen of op volle toeren knallen.
pi_68764775
quote:

Seedorf z'n familie zit in Suriname volgens mij.
pi_68764814
quote:

Zelfs uit de derde lijn
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:11:36 #297
131729 jna
pi_68764820
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:10 schreef rompompom het volgende:

[..]

Seedorf z'n familie zit in Suriname volgens mij.
Jawel, je keek.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:12:27 #298
131729 jna
pi_68764847
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

waarom zouden we Seedorf willen?
Omdat ie wel een aardig balletje kan trappen
Jawel, je keek.
pi_68764877