Op een veel groter plein met zo'n gigantische bass is het toch veel gaver dan zo'n klein pleintje als het Rembrandtquote:
Hey Sackboy/slindenau/Noorsbloedquote:
Ja maar hier was het lekker dicht tegen mekaar aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op een veel groter plein met zo'n gigantische bass is het toch veel gaver dan zo'n klein pleintje als het Rembrandt
Hoi.quote:
Bedankt he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het Sackboy maar, ik mis Sack!
wat een kut geluid zegquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het Sackboy maar, ik mis Sack!
Ik hou ook van jouquote:
Je wilde dus liever Sackboyquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou ook van jouen ik ben het leven dankbaar dat jij nog in ons gezelschap zult verkeren de komende tijd
!
Duidelijker kun je het niet krijgen neequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wilde dus liever Sackboy. Ik ga al.
![]()
Wel:quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet krijgen nee![]()
"dan jou" enne ik vond "Was het maar Sackboy" toch wel overeenkomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel:
BT: "Ik wil Sackboy liever dan jij."
Dat is duidelijker.
Dan kun jij aan deze beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
M'n vriendin heeft alle Bastogne koekjes opgevreten.
En nu, krassen dan maar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel:
BT: "Ik wil Sackboy liever dan jij."
Dat is duidelijker.
Waarom dan jou en nee, het scheelt niet veel maar dit is toch concreter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"dan jou" enne ik vond "Was het maar Sackboy" toch wel overeenkomen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan kun jij aan deze beginnen.
[ afbeelding ]
Grutjes, hebben we alweer een verzuurde ex-mod geadopteerd?quote:
Ik ben hier nieuw ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Grutjes, hebben we alweer een verzuurde ex-mod geadopteerd?
p-p-p-p-p-p-p-pokerfacequote:
omdat ze anders zou zeggen dat jij liever Sackboy hebt dan zij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom dan jou en nee, het scheelt niet veel maar dit is toch concreter.
Geeft niet, toen ik hier voor het eerst postte was ik ook nieuw.quote:
Klopt, klopt, ik weet het weer. Very thanks!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
omdat ze anders zou zeggen dat jij liever Sackboy hebt dan zij.
vroegah, toen luisterde je gewoon je eigen radio op last.fm met een speciaal daarvoor gemaakt accountquote:
Ja. Daar kan ik dus niet over meepraten.quote:
dat nummer is alleen vet als je de pich op +8 zet ongeveerquote:
Vroegah?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vroegah, toen luisterde je gewoon je eigen radio op last.fm met een speciaal daarvoor gemaakt account
Jippie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, morgen is, als het goed is, die R&P mod weer terug...
als je om de 30 nummers je ip kan veranderen, jaquote:
aha, dus al die notes die jij de laatste tijd niet hebt gekregen, komen bij mij terecht!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jippie.
Verdomme, ik begon te wennen aan ongewijzigde posts van mij in PUB.
Ik ben benieuwd, hopelijk komt er weer een rel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, morgen is, als het goed is, die R&P mod weer terug...
Het staat bij ons de hele dag op en ik kan helaas niet altijd met m'n oordoppen naar Last.fm luisteren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Daar kan ik dus niet over meepraten.
Dat is toch van zo'n ranzig Britney Spears geval?
Lady nogwat?
Nog nooit gehoord gelukkig.
Ow, dit wist ik nog niet eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je om de 30 nummers je ip kan veranderen, ja
Ga thuiswerken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het staat bij ons de hele dag op en ik kan helaas niet altijd met m'n oordoppen naar Last.fm luisteren.![]()
Maar je hoort de hele dag dezelfde kutmuziek. Nu heb ik echt niks tegen top 40 muziek, maar ik hoef dat niet 10 keer op een dag te horen.
Ja, maar nu moet je er voor dokken. Vind het alleen fokking irritant dat ze soms live versies ertussen proppen.quote:
Ja, dat kan dus niet.quote:
Dat is nu al? Ik dacht dat dat pas later kwam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet je er voor dokken. Vind het alleen fokking irritant dat ze soms live versies ertussen proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |