Op een veel groter plein met zo'n gigantische bass is het toch veel gaver dan zo'n klein pleintje als het Rembrandtquote:
Hey Sackboy/slindenau/Noorsbloedquote:
Ja maar hier was het lekker dicht tegen mekaar aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op een veel groter plein met zo'n gigantische bass is het toch veel gaver dan zo'n klein pleintje als het Rembrandt
Hoi.quote:
Bedankt he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het Sackboy maar, ik mis Sack!
wat een kut geluid zegquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het Sackboy maar, ik mis Sack!
Ik hou ook van jouquote:
Je wilde dus liever Sackboyquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou ook van jouen ik ben het leven dankbaar dat jij nog in ons gezelschap zult verkeren de komende tijd
!
Duidelijker kun je het niet krijgen neequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wilde dus liever Sackboy. Ik ga al.
![]()
Wel:quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet krijgen nee![]()
"dan jou" enne ik vond "Was het maar Sackboy" toch wel overeenkomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel:
BT: "Ik wil Sackboy liever dan jij."
Dat is duidelijker.
Dan kun jij aan deze beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
M'n vriendin heeft alle Bastogne koekjes opgevreten.
En nu, krassen dan maar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel:
BT: "Ik wil Sackboy liever dan jij."
Dat is duidelijker.
Waarom dan jou en nee, het scheelt niet veel maar dit is toch concreter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"dan jou" enne ik vond "Was het maar Sackboy" toch wel overeenkomen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan kun jij aan deze beginnen.
[ afbeelding ]
Grutjes, hebben we alweer een verzuurde ex-mod geadopteerd?quote:
Ik ben hier nieuw ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Grutjes, hebben we alweer een verzuurde ex-mod geadopteerd?
p-p-p-p-p-p-p-pokerfacequote:
omdat ze anders zou zeggen dat jij liever Sackboy hebt dan zij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom dan jou en nee, het scheelt niet veel maar dit is toch concreter.
Geeft niet, toen ik hier voor het eerst postte was ik ook nieuw.quote:
Klopt, klopt, ik weet het weer. Very thanks!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
omdat ze anders zou zeggen dat jij liever Sackboy hebt dan zij.
vroegah, toen luisterde je gewoon je eigen radio op last.fm met een speciaal daarvoor gemaakt accountquote:
Ja. Daar kan ik dus niet over meepraten.quote:
dat nummer is alleen vet als je de pich op +8 zet ongeveerquote:
Vroegah?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vroegah, toen luisterde je gewoon je eigen radio op last.fm met een speciaal daarvoor gemaakt account
Jippie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, morgen is, als het goed is, die R&P mod weer terug...
als je om de 30 nummers je ip kan veranderen, jaquote:
aha, dus al die notes die jij de laatste tijd niet hebt gekregen, komen bij mij terecht!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jippie.
Verdomme, ik begon te wennen aan ongewijzigde posts van mij in PUB.
Ik ben benieuwd, hopelijk komt er weer een rel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, morgen is, als het goed is, die R&P mod weer terug...
Het staat bij ons de hele dag op en ik kan helaas niet altijd met m'n oordoppen naar Last.fm luisteren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Daar kan ik dus niet over meepraten.
Dat is toch van zo'n ranzig Britney Spears geval?
Lady nogwat?
Nog nooit gehoord gelukkig.
Ow, dit wist ik nog niet eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je om de 30 nummers je ip kan veranderen, ja
Ga thuiswerken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het staat bij ons de hele dag op en ik kan helaas niet altijd met m'n oordoppen naar Last.fm luisteren.![]()
Maar je hoort de hele dag dezelfde kutmuziek. Nu heb ik echt niks tegen top 40 muziek, maar ik hoef dat niet 10 keer op een dag te horen.
Ja, maar nu moet je er voor dokken. Vind het alleen fokking irritant dat ze soms live versies ertussen proppen.quote:
Ja, dat kan dus niet.quote:
Dat is nu al? Ik dacht dat dat pas later kwam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet je er voor dokken. Vind het alleen fokking irritant dat ze soms live versies ertussen proppen.
Werk jezelf op naar de top en ontsla iedereen met een slechte muzieksmaak!quote:
FAS, WAT DOE JE!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Wtf, kijk ik op de site van 538, is Calvin Harris met I'm not alone gekraakt bij maak het of kraak het.!!
Ik moet weten wat er onder de jeugd leeft.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Fascination het volgende:
Hoogstaande, wat heb jij voor emo-avatar?![]()
Oh en ik mis Sackboy niet.![]()
Jawel, maar dat geschreeuw en gekrijs aan het begin van ieder nummer is irritant.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is nu al? Ik dacht dat dat pas later kwam.
Live versies zijn meestal juist
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet weten wat er onder de jeugd leeft.![]()
Dan word het een eenmansbedrijfje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Werk jezelf op naar de top en ontsla iedereen met een slechte muzieksmaak!
Commercie is een bitch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar dat geschreeuw en gekrijs aan het begin van ieder nummer is irritant.
Ja dat is nu al. Overigens heb ik nog nooit zo vaak gehad dat ie geen playlist ging laden en nummers meerdere keren liet horen sinds je moet betalen
Genius - Netwerk van Gay Professionals - Homequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow, dit wist ik nog niet eens.
Ik luister meestal via iTunes bij Genius.
Nein, dit is Satoshi van Girugameshquote:
Dude.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Genius - Netwerk van Gay Professionals - Home
Genius is een netwerk vereniging voor lesbische, homo- en bisexuele professionals. Leden van Genius zetten hun professie in voor elkaar en de Nederlandse ...
?
Die ken ik al wel.quote:
Dankzij mij!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ken ik al wel.
Ik ben de laatste dagen/weken verslaafd aan Depeche Mode.Even kijken of die bij maak het of kraak het staat.
Mm oké, ieder z'n eigen smaak.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nein, dit is Satoshi van Girugamesh
ghehehequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude.
Genius-afspeellijsten
Hoe werkt Genius?
Maak kennis met Genius, een geweldige manier om ideale afspeellijsten te maken. Je speelt een nummer af, klikt op de Genius-knop, en iTunes maakt een afspeellijst met andere nummers uit je bibliotheek die goed bij elkaar passen. Met Genius-afspeellijsten ontdek je nummers in je bibliotheek die je nog niet kende – en herontdek je oude favorieten.
Hetzelfde als wat last.fm doet maar dan bij itunes en op de iphone (en volgens mij ook op de nieuwe ipodmodellen).quote:
Hee hee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef gers het volgende:
FAS
538
owja hihi ik ga ben morgen lid van een studentenvereniging
waarom noemen ze dit trouwens altijd j-rock?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nein, dit is Satoshi van Girugamesh
Ik span niet dat er met zulke muziek mensen zijn die alsnog 538troep prefereren.quote:
maar moet je er ook voor dokken? nee tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat last.fm doet maar dan bij itunes en op de iphone (en volgens mij ook op de nieuwe ipodmodellen).
Prima, kunnen we samen de hele dag naar Britney Spears, Avril Lavigne, t.A.T.u. en A*Teens luisteren.quote:
Dat is voor mij ook een mysterie. Ik snap bijvoorbeeld werkelijk niet wat mensen leuk vinden aan Jan Smit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik span niet dat er met zulke muziek mensen zijn die alsnog 538troep prefereren.
sturadquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar moet je er ook voor dokken? nee toch
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima, kunnen we samen de hele dag naar Britney Spears, Avril Lavigne, t.A.T.u. en A*Teens luisteren.
jan smit is tof als je totaal bezopen bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een mysterie. Ik snap bijvoorbeeld werkelijk niet wat mensen leuk vinden aan Jan Smit.Maar goed, ik heb het los gelaten.
Zou ik wel chill vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima, kunnen we samen de hele dag naar Britney Spears, Avril Lavigne, t.A.T.u. en A*Teens luisteren.
Ik ga me er ook niet druk om maken. Meestal zijn dat ook niet echt de slimste mensen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een mysterie. Ik snap bijvoorbeeld werkelijk niet wat mensen leuk vinden aan Jan Smit.Maar goed, ik heb het los gelaten.
Nederlandse hiphop het toch ook Nederhop? Terwijl het gewoon hiphop is met afwijkende vocals?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom noemen ze dit trouwens altijd j-rock?
het is gewoon hard-rock maar dan met wat anders uitziende mannetjes en wat afwijkende vocals.
Wat nou "quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
jan smit is tof als je totaal bezopen bent
7 jaar geleden. Pff, toen luisterde ik nog naar yorin fm.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nou ""
7 jaar geleden was dat de muziek waar ik naar luisterde hoor.
quote:
Ik luister dat soort dingen allemaal nog steeds hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze van Avril vind ik trouwens nog steeds leuk
Of de Engelse versie:
Dat mag je eigenlijk niet zeggen, maar is wel waar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga me er ook niet druk om maken. Meestal zijn dat ook niet echt de slimste mensen.
Omg, ik herinner het me nog, ik was 12/13 ten tijde van britney en a*teens. Toen vond ik het al kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze van Avril vind ik trouwens nog steeds leuk
Of de Engelse versie:
Oh ik ook hoor, alleen over Britney ben ik wel heen gegroeid (ik was vroeger echt zo'n fan, heb zelfs nog handtekening van toen ze in Pathe was voor die film van haar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik luister dat soort dingen allemaal nog steeds hoor![]()
!
Die waar je onder hun rokjes kon kijken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
Al vond ik Tatu wel leuk, met die clip, hihihihihi.
Linkjequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waar je onder hun rokjes kon kijken?
Ze hebben ook een nieuwe waarin die rooie naakt te zien is. 14.gif
Hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, alleen over Britney ben ik wel heen gegroeid (ik was vroeger echt zo'n fan, heb zelfs nog handtekening van toen ze in Pathe was voor die film van haar.) en het laatste album van Avril vond ik gewoon kut.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |