Op een veel groter plein met zo'n gigantische bass is het toch veel gaver dan zo'n klein pleintje als het Rembrandtquote:
Hey Sackboy/slindenau/Noorsbloedquote:
Ja maar hier was het lekker dicht tegen mekaar aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op een veel groter plein met zo'n gigantische bass is het toch veel gaver dan zo'n klein pleintje als het Rembrandt
Hoi.quote:
Bedankt he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het Sackboy maar, ik mis Sack!
wat een kut geluid zegquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was het Sackboy maar, ik mis Sack!
Ik hou ook van jouquote:
Je wilde dus liever Sackboyquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou ook van jouen ik ben het leven dankbaar dat jij nog in ons gezelschap zult verkeren de komende tijd
!
Duidelijker kun je het niet krijgen neequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wilde dus liever Sackboy. Ik ga al.
![]()
Wel:quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet krijgen nee![]()
"dan jou" enne ik vond "Was het maar Sackboy" toch wel overeenkomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel:
BT: "Ik wil Sackboy liever dan jij."
Dat is duidelijker.
Dan kun jij aan deze beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
M'n vriendin heeft alle Bastogne koekjes opgevreten.
En nu, krassen dan maar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel:
BT: "Ik wil Sackboy liever dan jij."
Dat is duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |