ez win for youquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef toma het volgende:
Gutenabend!
VBL-awards 2009 - Het Ultieme Stemtopic
Ik ben genomineerd
Verkapt-stem-op-mij-postjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef toma het volgende:
Gutenabend!
VBL-awards 2009 - Het Ultieme Stemtopic
Ik ben genomineerd
haha, vorige week was echt lachen met die auto waar ze de dempers uit hadden gehaaldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef existenz het volgende:
die pewi's shit op veronica hebben het steeds over de n65. Moeten dus uit de buurt komen
Tsja, ik heb vanuit mijn werk ook redelijk wat ervaring met die figuren... ga er nu niet op in, want dan is het weer "discriminassie"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou ontzettend met onze geweldige medelanders!
*het verhaal*
Ghehehehe...Als ie dan ook hetzelfde salaris mee naar huis zou nemen....!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:31 schreef toma het volgende:
Wat een lieve poesjes
Jouw man/vriend lijkt trouwens sprekend op Philip Cocu
[ afbeelding ]
wat een scheetjes! en mooie manquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef vamperotica het volgende:
Even tussendoor....
Foto's van Devil en Angel!![]()
Kitten poes samen met Kitten katertje?
Nope... Oerlese straat...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:04 schreef styliste het volgende:
[..]
wat een scheetjes! en mooie man![]()
Was je nog naar den herd geweest?
Ben net begonnenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Zo dat was die weer. Een heerlijk dagje werken
Pak NU! je boeken en start anders komt er niets meer van. Ik ken mezelf. Kan mezelf ook altijd moeilijk motiveren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:20 schreef aardappel het volgende:
ik moet eigenlijk gaan studeren.... maar de motivatie ontbreekt behoorlijk
Ik ben al begonnen met het "leuke", maar kijk nogal tegen het niet zo leuke opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Pak NU! je boeken en start anders komt er niets meer van. Ik ken mezelf. Kan mezelf ook altijd moeilijk motiveren.
23u... Morgen word het wel een echt latertjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dat gaat een latertje worden dan vandaag?
ik moet dit weekend naar 4 verjaardagenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:07 schreef styliste het volgende:
potver, al mijn vrienden en mijnzijn/gaan op stap en ik lig hier op de bank
ja nogal. Normaal gesproken hoef ik bijna nooit naar een verjaardag. Maar er zijn van die periodes waarop het lijkt dat iedereen tegelijkertijd jarig is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:11 schreef styliste het volgende:
4! das veel!
Doe even normaal zeg, hoe ie op de weg is gekomen doet er toch niet toe, het blijft kut.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef theKiD het volgende:
Moeten ze m maar aangelijnd houden of het hekje dicht doen
Lekker weer enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef VoreG het volgende:
Juni is dan ook de beste maand om jarig te zijn!
Dat doet er wel toe aangezien het meestal -onbedoeld?- een fout van de baasjes is... Maar je hebt wel gelijk dat het klote is.. ook al zou het "eigen schuld" zijn..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, hoe ie op de weg is gekomen doet er toch niet toe, het blijft kut.
Ja, blerg... Valt weer fijn dit jaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 05:14 schreef aardappel het volgende:
MOEDERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
NW8quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef VoreG het volgende:
Juli is dan ook de beste maand om jarig te zijn!
Inderdaadquote:
12 juni sta ik er weerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik hoor nu die nieuwe cd van Guus en nu denk ik; Argh! Ik wil ook weer naar Eindhoven!
dat ie weer is gaat doen waar ie goed in is: carnavalsmuziekquote:Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NW8
Hele rustige liedjes, maar mooie teksten!
Mja, ik was er vorig jaar op donderdagquote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
had je kaarten moeten kopen
stond er vorig jaar tijdens de wedstrijd tegen Frankrijk! Fiske!
Serieus, dit verdienen ze nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |