Die 2 awards lijken eigenlijk ook wel vrij veel op elkaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef methodmich het volgende:
Wow, 11 en 20 met exact dezelfde drie concurrenten.
Leuke lijst geworden SCH, zal me eens over het stemmen gaan buigen.
Zoals ik al eerder zei, er zijn users zowel voor Arnoutovich als El Hamdoui genomineerd. Dat is blijkbaar de opinie of het gevoel van de nomineerdersquote:
Ik ook drie keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
Raymania is 5 x genomineerd.
Bliksemschigt en venomsnake beide 3 x.
Volgens mij weten de nomineerders niet dat Kopbal al heel lang op Fok actief was met een andere nick.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, er zijn users zowel voor Arnoutovich als El Hamdoui genomineerd. Dat is blijkbaar de opinie of het gevoel van de nomineerders
Nee, dat weet ik ook niet. Hoe heette hij eerder dan? Ik hou ook niet van die veranderingenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij weten de nomineerders niet dat Kopbal al heel lang op Fok actief was met een andere nick.
Net zoiets als met Aanvoerder toen
Hey, je hebt ineens tijd om te postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wisten de nomineerders het verschil tussen "opmerkelijk" en "debiel" niet?
Ach, ik zie het positief. Met mijn nieuwe nick ben ik ook een beter mens geworden, veel socialer en liever enzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij weten de nomineerders niet dat Kopbal al heel lang op Fok actief was met een andere nick.
Net zoiets als met Aanvoerder toen
En ik nietquote:
whehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, ik zie het positief. Met mijn nieuwe nick ben ik ook een beter mens geworden, veel socialer en liever enzo.
Ik zou daarom graag god, m'n moeder en Danny willen bedanken voor deze nominatie. Speciale dank gaat uit naar Remlof, zonder hem was dit niet mogelijk geweest.
Oja, mijn eerdere nick was MarkNMGN
OMGquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, ik zie het positief. Met mijn nieuwe nick ben ik ook een beter mens geworden, veel socialer en liever enzo.
Ik zou daarom graag god, m'n moeder en Danny willen bedanken voor deze nominatie. Speciale dank gaat uit naar Remlof, zonder hem was dit niet mogelijk geweest.
Oja, mijn eerdere nick was MarkNMGN
Zie je nou wel, die nick heeft een bijzonder negatief effect op mijn internetreputatie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OMG
Nu stem ik niet meer op je!
Wist ik heul niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |