Ik was net children of bodom aan hets pelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn geloof ik niet heel veel metal gitaristen hier ofwel?
Haha, 3 cd's en 2 nieuwe contactenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Keep on punkrockin'
Ik heb net nog Iced Earth staan te raggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Dan kom je wel erg in de buurt te wonenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef metallicattim het volgende:
jij zelf niet dus begrijp ik?Ik woon er al bijna 24 jaar, maar misschien dat ik over een jaar of 2 a 3 verhuis naar Roermond i.v.m. werk. Al wil ik dat eigenlijk niet want Kerkrade is toch wel een fijn stadje hoor!
jacksonquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Waar speelt de metalgitarist op dan?
Ik zie hier alleen maar Fenders en look-a-likes voorbijkomenShow me some metal guitars!!
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Ik zie hier alleen maar Fenders en look-a-likes voorbijkomenShow me some metal guitars!!
Ik heb een Jackson DXMG met actieve elementenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb ook nog een mockingbird liggen maar die moet gerefret worden helaas...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Niemand met een Explorer, flying V, Kelly, RR, BC Rich ( oke geen type gitaar, maar you get the point) ?
Ik houd duidelijk meer van de extremere vormen.
@Dribbel, die gitaar is best vet! Vind alleen die head niet zo mooi
DEAN!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Niemand met een Explorer, flying V, Kelly, RR, BC Rich ( oke geen type gitaar, maar you get the point) ?
Dat vond ik juist mooi bij dezequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Speel eigelijk alleen maar metal of hard rock.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |