Slecht, heel slecht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:41 schreef Daantke het volgende:
Ik speel de laatste maanden bijna nooit meer met distortion, merk ik opeensis dat goed of slecht?
Ik drink de laatste tijd meer gele taksi dan blauwe is dat goed of slechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:41 schreef Daantke het volgende:
Ik speel de laatste maanden bijna nooit meer met distortion, merk ik opeensis dat goed of slecht?
We gaan nu weer aftellen naar de 0quote:
Doe maar jaquote:
Slecht! Blauw is geniaal man!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd meer gele taksi dan blauwe is dat goed of slecht
Ik zweer bij gele taxi's...quote:
Blauwquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd meer gele taksi dan blauwe is dat goed of slecht
Goed bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef The_Dean het volgende:
Boh, volgende week donderdag al een intakegesprek bij een detacheringsbedrijf
Ah, ik ben dus niet de enige.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
Ik klem em altijd op de headstock van mn akoestische gitaar
Ja ik ook, totdat ik hem pas electrisch heb gebruikt ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik klem em altijd op de headstock van mn akoestische gitaar
Ik was net children of bodom aan hets pelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn geloof ik niet heel veel metal gitaristen hier ofwel?
Haha, 3 cd's en 2 nieuwe contactenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Keep on punkrockin'
Ik heb net nog Iced Earth staan te raggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Dan kom je wel erg in de buurt te wonenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef metallicattim het volgende:
jij zelf niet dus begrijp ik?Ik woon er al bijna 24 jaar, maar misschien dat ik over een jaar of 2 a 3 verhuis naar Roermond i.v.m. werk. Al wil ik dat eigenlijk niet want Kerkrade is toch wel een fijn stadje hoor!
jacksonquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Waar speelt de metalgitarist op dan?
Ik zie hier alleen maar Fenders en look-a-likes voorbijkomenShow me some metal guitars!!
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Ik zie hier alleen maar Fenders en look-a-likes voorbijkomenShow me some metal guitars!!
Ik heb een Jackson DXMG met actieve elementenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb ook nog een mockingbird liggen maar die moet gerefret worden helaas...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Niemand met een Explorer, flying V, Kelly, RR, BC Rich ( oke geen type gitaar, maar you get the point) ?
Ik houd duidelijk meer van de extremere vormen.
@Dribbel, die gitaar is best vet! Vind alleen die head niet zo mooi
DEAN!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Niemand met een Explorer, flying V, Kelly, RR, BC Rich ( oke geen type gitaar, maar you get the point) ?
Dat vond ik juist mooi bij dezequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Speel eigelijk alleen maar metal of hard rock.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |