Slecht, heel slecht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:41 schreef Daantke het volgende:
Ik speel de laatste maanden bijna nooit meer met distortion, merk ik opeensis dat goed of slecht?
Ik drink de laatste tijd meer gele taksi dan blauwe is dat goed of slechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:41 schreef Daantke het volgende:
Ik speel de laatste maanden bijna nooit meer met distortion, merk ik opeensis dat goed of slecht?
We gaan nu weer aftellen naar de 0quote:
Doe maar jaquote:
Slecht! Blauw is geniaal man!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd meer gele taksi dan blauwe is dat goed of slecht
Ik zweer bij gele taxi's...quote:
Blauwquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd meer gele taksi dan blauwe is dat goed of slecht
Goed bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef The_Dean het volgende:
Boh, volgende week donderdag al een intakegesprek bij een detacheringsbedrijf
Ah, ik ben dus niet de enige.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
Ik klem em altijd op de headstock van mn akoestische gitaar
Ja ik ook, totdat ik hem pas electrisch heb gebruikt ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik klem em altijd op de headstock van mn akoestische gitaar
Ik was net children of bodom aan hets pelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Er zijn geloof ik niet heel veel metal gitaristen hier ofwel?
Haha, 3 cd's en 2 nieuwe contactenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Keep on punkrockin'
Ik heb net nog Iced Earth staan te raggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Dan kom je wel erg in de buurt te wonenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef metallicattim het volgende:
jij zelf niet dus begrijp ik?Ik woon er al bijna 24 jaar, maar misschien dat ik over een jaar of 2 a 3 verhuis naar Roermond i.v.m. werk. Al wil ik dat eigenlijk niet want Kerkrade is toch wel een fijn stadje hoor!
jacksonquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Waar speelt de metalgitarist op dan?
Ik zie hier alleen maar Fenders en look-a-likes voorbijkomenShow me some metal guitars!!
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Ik zie hier alleen maar Fenders en look-a-likes voorbijkomenShow me some metal guitars!!
Ik heb een Jackson DXMG met actieve elementenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb ook nog een mockingbird liggen maar die moet gerefret worden helaas...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Niemand met een Explorer, flying V, Kelly, RR, BC Rich ( oke geen type gitaar, maar you get the point) ?
Ik houd duidelijk meer van de extremere vormen.
@Dribbel, die gitaar is best vet! Vind alleen die head niet zo mooi
DEAN!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Niemand met een Explorer, flying V, Kelly, RR, BC Rich ( oke geen type gitaar, maar you get the point) ?
Dat vond ik juist mooi bij dezequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef metallicattim het volgende:
Speel eigelijk alleen maar metal of hard rock.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Onderstaande wil ik graag nog hebben de kleur heet dus ANTIGUA.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:29 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek alleen nog een Blue Flower Tele inmiddels!
Nee, verder nog niet aan toegekomen. Denk wel dat dat het eerste word wat ik straks ga aanpakken, naast het schuren van de ML, dan is er weer een project afgerond -> Marktplaatsquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef brother52 het volgende:
Je hebt de brug van die Vester nog niet open geschroefd?
Ik ben wel erg benieuwd hoe dat er van binnen uit ziet.
Nee!! laat 'm in die kleurquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:45 schreef The_Dean het volgende:
Dean ML, in afwachting van nieuwe kleur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom dan wel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee!! laat 'm in die kleur![]()
Zonde om die gitaar over te spuiten.
Ik neem die foto nog eens als bureaubladachtergrondquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Vorige eigenaar heeft hem ook flink toegetakeld. Nek opgeschuurd, hier en daar wat extra schroefgaten erin, verkeerde knoppen [beige Fender achtige dingen] erop, andere [baggerder] jengelstengel erop, krakende en piepende electronica, string retainer...
Zo hoorde hij... Harrr!!!
[ afbeelding ]
Omdat die juist erg mooi is in sunburstquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef The_Dean het volgende:
En waarom dan wel?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Farenji het volgende:
Oh, ik zit blijkbaar echt in het verkeerde topic want er komen voor de rest alleen van die tiefuslelijke metalgitaren langs.![]()
En daarvoor maakt het toch geen fuck uit hoe ze klinken, als ze maar HARD zijn, je pleurt er een fucking berg distortion overheen, kijkt zo boos mogelijk, en dan lijkt het al gauw wat.
Kopen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Omdat die juist erg mooi is in sunburst
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Farenji het volgende:
Oh, ik zit blijkbaar echt in het verkeerde topic want er komen voor de rest alleen van die tiefuslelijke metalgitaren langs.![]()
En daarvoor maakt het toch geen fuck uit hoe ze klinken, als ze maar HARD zijn, je pleurt er een fucking berg distortion overheen, kijkt zo boos mogelijk, en dan lijkt het al gauw wat.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Farenji het volgende:
Reissue kost je rond de 600 euro, een oude originele wat meer... Mijn broer heeft er een gehad, mooi, maar een loodzwaar onhandelbaar ding!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Onderstaande wil ik graag nog hebben de kleur heet dus ANTIGUA.
[ afbeelding ]
![]()
Zal ik eens mailen voor een prijsindicatieof kan ik dat beter niet doen
Wij houden ook van jou, Geer!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Farenji het volgende:
Die is vet mooi, die had ik laatst bijna gekocht bij de music store in Keulen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuuglelijk inderdaad![]()
Hoezo zwaar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Reissue kost je rond de 600 euro, een oude originele wat meer... Mijn broer heeft er een gehad, mooi, maar een loodzwaar onhandelbaar ding!
[ afbeelding ]
De Tele?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die is vet mooi, die had ik laatst bijna gekocht bij de music store in Keulen.
Excuses voor het niet maken van een nieuw topic, ik had heul niet door dat ik de laatste poster was.
Heb er, voor ik mijn BlackGold haalde, ook wel naar gekeken... maar lag helaas net iets buiten budget.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Excuses voor het niet maken van een nieuw topic, ik had heul niet door dat ik de laatste poster was.
Tsja, body woog gewoon een ton. Houtsoort, geen idee. Klonk ook gewoon echt niet lekker, goedkoop is het goede woord...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoezo zwaar?
Is er een zware houtsoort voor de body gebruikt?
Maar als ik er ooit een koop neem ik wel een uit de Pre CBS periode (En dat kost geld veel geld)
Ik vind het echt een net-niet LP Custom, erg jammer... schijnen wel goede gitaren te zijn trouwens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jaquote:
Nee, die LTD Les Paul met EMG's. Scheurt behoorlijk, zeker op de ENL-bak waar ik hem op testte.quote:
Heerlijke gitaar, klinkt super, speelt heerlijk en is niet zo zwaar als een Gibson Les Paulquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, die LTD Les Paul met EMG's. Scheurt behoorlijk, zeker op de ENL-bak waar ik hem op testte.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind het echt een net-niet LP Custom, erg jammer... schijnen wel goede gitaren te zijn trouwens!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, body woog gewoon een ton. Houtsoort, geen idee. Klonk ook gewoon echt niet lekker, goedkoop is het goede woord...
Pre CBS antigua's ga je niet vinden, zijn echte jaren '70 bakken...!
[ afbeelding ]
Jokkebrokquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef TeleluvR het volgende:
Zolang je maar lol hebt, dat is het belangrijkst... ik kan niet eens spelen...
In dat geval wil ik ook nog wel een plaatje uit eigen collectie doneren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Farenji het volgende:
Steek je me nu dubbel de gek aan, Sander?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik bedacht me net dat ik misschien wel eens bezig kan gaan met het instuderen van "into the everflow" van Psychotic Waltz.
Maar daar zijn dus nog steeds geen tabs van te vinden, überhaupt kan ik van hen maar voor 2 of 3 nummers tabs vinden. Dat wordt dus echt zelf uitzoeken... Gelukkig heb ik het intro al, daarna wordt het alleen maar moeilijker. Als er dus verder iemand tijd heeft (nog mensen werkloos? Dean?) dan kan ik wel wat hulp gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Kan ik me voorstellen... kan je nagaan wat voor kwelling het is om de hele dagen hier tegen die dingen aan te moeten kijkenquote:
hier iig 1quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef metallicattim het volgende:
Yamaha 121U, Yamaha RGX Drop 6, B.C. Rich Warlock en me laatste aanwinst: Bo`el MC-7 Dutch DOT transparent blackquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef metallicattim het volgende:
appart kleurtjequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Onderstaande wil ik graag nog hebben de kleur heet dus ANTIGUA.
[ afbeelding ]
![]()
Zal ik eens mailen voor een prijsindicatieof kan ik dat beter niet doen
welke gitaar heb jij dan? en wat voor muziek maak je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Farenji het volgende:
zo een V zou ik nog wel ooit eens als custom willen... (heel andere gitaar wordt het danquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, dat zijn pas gitaren voor echte mannen.
Ja maar ik welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[spoiler]Tevens ben ik nog niet werkloos hoor
Als het meezit schuif ik zo van de ene in de andere.
Die rul[d]en de pan uit (Ze zijn toch gestopt ? )quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik bedacht me net dat ik misschien wel eens bezig kan gaan met het instuderen van "into the everflow" van Psychotic Waltz.
Maar daar zijn dus nog steeds geen tabs van te vinden, überhaupt kan ik van hen maar voor 2 of 3 nummers tabs vinden. Dat wordt dus echt zelf uitzoeken... Gelukkig heb ik het intro al, daarna wordt het alleen maar moeilijker. Als er dus verder iemand tijd heeft (nog mensen werkloos? Dean?) dan kan ik wel wat hulp gebruiken
Ja ik lees echt elk bericht minstens 2 keer hier, al die 297 delen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Je volgt het hier ook op de voet merk ik wel
Ja, allang. Maar de zanger zit tegenwoordig in Deadsoul Tribe, ook erg gaaf. Als je PW leuk vond, dan is DST ook wel wat voor je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die rul[d]en de pan uit (Ze zijn toch gestopt ? )
En toen stopte ik met lezen. Wat doe jij in vredesnaam met een Metallica plaatje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja ik lees echt elk bericht minstens 2 keer hier, al die 297 delen.
Maar geef nou toe man, metal is toch gewoon stom
Ja, blijkbaar heb je er ook aandachtig naar geluisterdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Farenji het volgende:
Maar geef nou toe man, metal is toch gewoon stom. In de jaren 80 was het misschien cool, toen het werd uitgevonden, en het nog iets van relevantie had, maar er is toch al minstens 20 jaar niks vernieuwends gedaan op dat gebied. Nu is 't alleen nog wat voor puberale pikkies die heel boos op de wereld zijn of rednecks of andere holbewoners of doorgedraaide scandinaviers, of mensen die gewoon in het verleden zijn blijven hangen. Als die distortion wegvalt sta je in je onderbroek en dan blijkt dat pikkie toch heel wat kleiner dan je dacht. Tegenwoordig kun je je toch niet meer vertonen met die spuuglelijke puntige gedrochten met van die gaye .008 snaartjes en van die lage actie zodat je vingertjes geen au au au doen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja ik lees echt elk bericht minstens 2 keer hier, al die 297 delen.
Maar geef nou toe man, metal is toch gewoon stom. In de jaren 80 was het misschien cool, toen het werd uitgevonden, en het nog iets van relevantie had, maar er is toch al minstens 20 jaar niks vernieuwends gedaan op dat gebied. Nu is 't alleen nog wat voor puberale pikkies die heel boos op de wereld zijn of rednecks of andere holbewoners of doorgedraaide scandinaviers, of mensen die gewoon in het verleden zijn blijven hangen. Als die distortion wegvalt sta je in je onderbroek en dan blijkt dat pikkie toch heel wat kleiner dan je dacht. Tegenwoordig kun je je toch niet meer vertonen met die spuuglelijke puntige gedrochten met van die gaye .008 snaartjes en van die lage actie zodat je vingertjes geen au au au doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |