PIMP, chill out!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
godskolere..ik moet aan het werk
Iemand moet het doen he![]()
![]()
je kunt ook op de server aanpassen in je DNS zonequote:
schattigquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
Dank je!quote:
Verwacht antwoord +112012912912quote:
ah wat een schatjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
Zie signaturequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Verwacht antwoord +112012912912
succes pimpofielquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Verwacht antwoord +112012912912
ik zie alleen devil, maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
ow ja Ronja moet volgende week ook weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schattig
Sammy is gister bij de dokter geweest
Weer een spuitje gehad, en is kern gezond
14.5 kilo
Ik dacht eerder aan 'Sterf een pijnlijke dood, trut'quote:
gister wou hij nog met andere hond spelen, maar andere hond wou niet. Die krabde hem toen op snuit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja Ronja moet volgende week ook weer
en die is 2x zo zwaar als sammy nu ha ha
Lijkt me iets te ver gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kunt ook op de server aanpassen in je DNS zone
maar jah, dan verneuk je je hele dns
dus zal gewoon host file doen en dan ook even bij je collegas dat het niet gelijk opvalt
dan alleen zn host filequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me iets te ver gaan![]()
Ik ga zo wel ff met hem roken, om er nog even gezellig over te praten
ik dload alles zodat ik geen tv hoef te kijken dan ga ik dat zeker niet voor een gare opdracht doenquote:
hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'Sterf een pijnlijke dood, trut'
leuk, ben je sammy ineens kwijt, komt ie terug met het konijn vd buren in zn bekquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister wou hij nog met andere hond spelen, maar andere hond wou niet. Die krabde hem toen op snuit.
Nu heeft sammy klein wondje maar jah doet hem niks, wil nog steeds met alles en iedereen spelen
en echt een jachthond, zeiden ze ook bij de dierenarts. Daarom trekt hij ook altijd aan de riem.
hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me iets te ver gaan![]()
Ik ga zo wel ff met hem roken, om er nog even gezellig over te praten
kan je reclames ook downloaden dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik dload alles zodat ik geen tv hoef te kijken dan ga ik dat zeker niet voor een gare opdracht doen
GAST!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister wou ik nog met andere piemel spelen, maar Sgele wou niet. Die swaffeldeme toen op linker oorlel (GRRRRRRR). Nu heb ik een klein wondje maar jah doet me niks, wil nog steeds met alles en iedereen spelen
en echt een kringrukkert, zeiden ze ook bij de "Cockring". Daarom trekt Sgele ook altijd aan mijn piemel.
Leedvermaak, ik ben het in hoogst eigen persoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
Vrouw overleeft paal door lichaam
DARWIN - De 22-jarige Whitelight heeft een even opmerkelijk als bizare sexpartij overleefd. Ze raakte betrokken bij een orgie, waarbij zich de lul van Droxz door haar lichaam boorde. De lul kwam via haar linkerdijbeen binnen en stak door haar rug naar buiten. Bellerophon hadden het niet meer bij de aanblik van haar situatie, zo vertelt hij. Ze raakte niet buiten bewustzijn, door met uiterste concentratie aan haar twee nog erg jonge dochtertjes te denken. Ze zegt achteraf de paal helemaal niet gevoeld te hebben tijdens de orgie. Het lukte Sgele om de paal zonder extra schade aan haar lichaam te verwijderen. Toch waren er nog zeven volgende orgie sessies noodzakelijk.
ROFL, check mijn eigen edit hahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
Vrouw overleeft paal door lichaam
DARWIN - De 22-jarige Whitelight heeft een even opmerkelijk als bizare sexpartij overleefd. Ze raakte betrokken bij een orgie, waarbij zich de lul van Droxz door haar lichaam boorde. De lul kwam via haar linkerdijbeen binnen en stak door haar rug naar buiten. Bellerophon hadden het niet meer bij de aanblik van haar situatie, zo vertelt hij. Ze raakte niet buiten bewustzijn, door met uiterste concentratie aan haar twee nog erg jonge dochtertjes te denken. Ze zegt achteraf de paal helemaal niet gevoeld te hebben tijdens de orgie. Het lukte Sgele om de paal zonder extra schade aan haar lichaam te verwijderen. Toch waren er nog zeven volgende orgie sessies noodzakelijk.
ronja heeft een tijdje gehad dat ze met niemand wou spelen, alleen maar speuren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister wou hij nog met andere hond spelen, maar andere hond wou niet. Die krabde hem toen op snuit.
Nu heeft sammy klein wondje maar jah doet hem niks, wil nog steeds met alles en iedereen spelen
en echt een jachthond, zeiden ze ook bij de dierenarts. Daarom trekt hij ook altijd aan de riem.
En ze zwemt tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ronja heeft een tijdje gehad dat ze met niemand wou spelen, alleen maar speuren!
Sinds vorige week ben ik langer onderweg omdat ze niet uitgespeeld raakt!
gelukkig heeft sammy geen last van het wondje!
nee ik dload juist alles zodat ik die niet meer hoef te zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je reclames ook downloaden dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |