ja ik was te laat om te reageren bij de laatste topic dus was ik hier wat snellerquote:
zie ik je toch nog even snel vandaagquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef Sgele het volgende:
Mensen een fijne avond!
Tevens de eerste post met nieuwe telefoon![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
Gek dat het gisteren ineens zo stil was, ow wacht ik weet al waarom
En Sgel;e met een nieuwe telefoon? Hoezo... heeft die twee beeldschermen dan
hehe, is dat ik geen koffie in mn smoelwerk had liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
En Sgele met een nieuwe telefoon? Hoezo... heeft die twee beeldschermen dan
Want anders zat het nu op je beeldschermquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, is dat ik geen koffie in mn smoelwerk had liggen
nee, lag het in de pc die naast me staat die gister precies onder een lek stond en nu droog wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want anders zat het nu op je beeldscherm
Whehehequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, lag het in de pc die naast me staat die gister precies onder een lek stond en nu droog was
IK HEB GEEN ZIN MEER !!!!!quote:
Ja man... BlAckberry met een dual screen settingquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
En Sgele met een nieuwe telefoon? Hoezo... heeft die twee beeldschermen dan
Morge Ukkiequote:
Goede morgen Brabantse PIMP !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja man... BlAckberry met een dual screen settingheerlijk
Mogguh!
Sweetquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
jah, vandaag welquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:26 schreef Ladylike het volgende:
* LL geeft iedereen koffie
morgen jarig
halve dag verlof
Morgen ben ik kreupelquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:26 schreef Ladylike het volgende:
* LL geeft iedereen koffie
morgen jarig
halve dag verlof
ik wou je bijna feliciterenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Morgen ben ik kreupel
Voetamputatie
...Nah misschien wat minder dan
Heuh ?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Morgen ben ik kreupel
Voetamputatie
...Nah misschien wat minder dan
jah hij heeft er 10 teveelquote:
Ingegroeide teennagel... ik denk, dat fixed die knakker wel even... blijkt dat ik daarna 24 uur niet mag lopenquote:
Ja precies, ze groeien er bij mij overal aanquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja precies, ze groeien er bij mij overal aan
Heuh ze zijn niet zo lang als mijn klavots hequote:
oooohw, mja is wel vervelend ffquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ingegroeide teennagel... ik denk, dat fixed die knakker wel even... blijkt dat ik daarna 24 uur niet mag lopen
nu ben je echt een pimp hehquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
o die is kleiner ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh ze zijn niet zo lang als mijn klavots he
Kom maar halenquote:
Goede morgen mede gestoordequote:
Kom maar brengenquote:
morguh crazy-pquote:
Heb morgen meer te doen hoorquote:
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:36 schreef tripack het volgende:
[..]
oooohw, mja is wel vervelend ff![]()
kan je wel je meisje voor je laten werken
Lopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Crazy-M, Tripack, Barra!![]()
![]()
moest even naar de zaak lopen
hey een sletquote:
lopen biatchquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Crazy-M, Tripack, Barra!![]()
![]()
moest even naar de zaak lopen
Sjiek ding, dat dan weer wel... maar bovenallesch blijf ik wederom keihard heerschen met mijn grandioze, super-de-luxe, ultra kewle Aaaaaaaipfeeeeuunquote:
ik ken datquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geen hallo barra? wat is dit
Mogguh geil dierquote:
Ohjee...Beller heeft weer in een woordenboek zitten neuzenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LopenHa, dat is alleen voor de proletariërs
Je kent wat?quote:
Jeweetsch, ik ben een wandelend woordenboekquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee...Beller heeft weer in een woordenboek zitten neuzen
Heb die lange benen niet voor niks gekregen hequote:
De iets minder Dikke van Bellerquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, ik ben een wandelend woordenboek
Sgelequote:
Dat klinkt behoorlijk foutquote:
WEEEE EEEELLLLquote:
Zo noemen ze me al jarenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgele
Een van mn vrienden van vroeger noemden wij schele![]()
Dikke van beller ipv dikke van dalequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, ik ben een wandelend woordenboek
en je zag natuurlijk ipv lijn 6 lijn 66quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb die lange benen niet voor niks gekregen he![]()
De dikke van beller gaat op het toetsenbord van A t/m Z .... ow wachtquote:
Ok...die snap ik ff nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en je zag natuurlijk ipv lijn 6 lijn 66
Inderdationquote:
Godsammequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De dikke van beller gaat op het toetsenbord van A t/m Z .... ow wacht
Geil ding man! Ik moet nog steeds wennen aan mijn eigen telefoonquote:
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geil ding man! Ik moet nog steeds wennen aan mijn eigen telefoon
Ik heb GVD echt geen zin meer, mijn kut collega is er weer
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geil ding man! Ik moet nog steeds wennen aan mijn eigen telefoon
Ik heb GVD echt geen zin meer, mijn kut collega is er weer
klopt, ons taart brengenquote:
quote:
Branbantse PIMP!quote:
heb ik nog niet gehadquote:
Huh wat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Branbantse PIMP!
Mosselen 4 life, jeweeeeeeet!!!!!!!!!
Sorryquote:
en koffiequote:
Hoer... hoer? En ik maar afvragen hoe ik steeds aan dat geld kom!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoer !!!!
Hoe is het
je moet ook daaag zeggen tegen koorts, anders blijft het komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoer... hoer? En ik maar afvragen hoe ik steeds aan dat geld kom!
Lekker, maar hooikoorts zuigt! hahahah
Wat lager laten zuigenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hooikoort... ga weg, ik vind je niet lievfrvfvf jah!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook daaag zeggen tegen koorts, anders blijft het komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hooikoort... ga weg, ik vind je niet lievfrvfvf jah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Subtiel, jeweetschquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]ja dagggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ben je hoer voor de koorts ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
join the clubquote:
sochtendsquote:
morguuhquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vamp heeft nog meer gezinsuitbreiding, heeft ze dat al gepost?
We hebben net mijn kut collega in de zeik genomen:quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dagggik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naast het kleine rooie katje wat ze devil heeft genoemdquote:
hahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We hebben net mijn kut collega in de zeik genomen:
Gisteren een foto van hem online gevonden, en deze gecopy past op een andere foto van opsporing verzocht. En natuurlijk de text netjes aangepast en uitgeprint.
Mijn baas hier, loop net echt serieus naar mijn kut collega toe, ja uh.... ze zoeken je!
kut collega: uh...
baas: Geeft printje... Ja *detacheringsbureau* belde... ze zoeken je!
kut collega: ja uh... waarvoor dan?
baas: geen idee, ze bellen je zo terug!
kut collega: ja uh....
Ik lig echt helemaal dubbel hier, hij snapt nog steeds niet dat het een geintje is
ja, waar klik jij nou niet opquote:
Behalve jeuk aan mijn zak...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben je hoer voor de koorts ?
doet ie het wel lekker of niet ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren een foto van hem online gevonden, en deze gecopy past op een andere foto van opsporing verzocht. En natuurlijk de text netjes aangepast en uitgeprint.
Mijn baas hier, loop net echt serieus naar mijn kut collega toe, ja uh.... ze zoeken je!
Ik lig echt helemaal dubbel hier, hij snapt nog steeds niet dat het een geintje is
10 punten hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vamp heeft nog meer gezinsuitbreiding, heeft ze dat al gepost?
ik niet ben nooit bij d'r geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Naast het kleine rooie katje wat ze devil heeft genoemd
heeft ze sinds gister een grijze poes in huis angel genaamd!
en het weekend gaan we er met ronja heen en nou weet ik niet hoe dat moet en gaat
iemand hier toevallig ervaring?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ok danquote:
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Too-Much-Information-Errorquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je hier te zien?A dirty mind ...:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Andere collega die dat plaatje heeft gemaakt, komt net binnen... ik laat net weten (met een knipoog), dat we dat plaatje aan hem hem gegeven...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je hier te zien?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik ga toch echt geen reclames kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogge friday![]()
geen reclames meer?
Das helemaal lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Andere collega die dat plaatje heeft gemaakt, komt net binnen... ik laat net weten (met een knipoog), dat we dat plaatje aan hem hem gegeven...
Kut collega is nu serieus gek aan het worden,
ik ben aan het kijken of ik hem zelf naar de smeris kan laten bellen
Hij zit nu heel google af te zoekenquote:
idee !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij zit nu heel google af te zoeken![]()
Ik zit hem nu te paaien naar opsporing verzocht te bellen... maar hij hapt niet... ff doorpushen dus
Geniaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idee !!!
in zijn host file www.opsprongverzocht.nl door linken naar een intranet pagina. En dan daar een kopie van de site laten zien met zijn foto
Je brengt me op een idee....quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idee !!!
in zijn host file www.opsprongverzocht.nl door linken naar een intranet pagina. En dan daar een kopie van de site laten zien met zijn foto
goed puntquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idee !!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
dat kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga toch echt geen reclames kijken![]()
ik wijger 100% als ik zak klaag ik ze aan omdat ik tv moest kijken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
godskolere..ik moet aan het werk
Iemand moet het doen he![]()
![]()
Medeleven - 0quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
![]()
PIMP, chill out!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
![]()
je kunt ook op de server aanpassen in je DNS zonequote:
schattigquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
Dank je!quote:
Verwacht antwoord +112012912912quote:
ah wat een schatjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
Zie signaturequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Verwacht antwoord +112012912912
succes pimpofielquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Verwacht antwoord +112012912912
ik zie alleen devil, maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
ow ja Ronja moet volgende week ook weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schattig
Sammy is gister bij de dokter geweest
Weer een spuitje gehad, en is kern gezond
14.5 kilo
Ik dacht eerder aan 'Sterf een pijnlijke dood, trut'quote:
gister wou hij nog met andere hond spelen, maar andere hond wou niet. Die krabde hem toen op snuit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja Ronja moet volgende week ook weer
en die is 2x zo zwaar als sammy nu ha ha
Lijkt me iets te ver gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kunt ook op de server aanpassen in je DNS zone
maar jah, dan verneuk je je hele dns
dus zal gewoon host file doen en dan ook even bij je collegas dat het niet gelijk opvalt
dan alleen zn host filequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me iets te ver gaan![]()
Ik ga zo wel ff met hem roken, om er nog even gezellig over te praten
ik dload alles zodat ik geen tv hoef te kijken dan ga ik dat zeker niet voor een gare opdracht doenquote:
hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 'Sterf een pijnlijke dood, trut'
leuk, ben je sammy ineens kwijt, komt ie terug met het konijn vd buren in zn bekquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister wou hij nog met andere hond spelen, maar andere hond wou niet. Die krabde hem toen op snuit.
Nu heeft sammy klein wondje maar jah doet hem niks, wil nog steeds met alles en iedereen spelen
en echt een jachthond, zeiden ze ook bij de dierenarts. Daarom trekt hij ook altijd aan de riem.
hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me iets te ver gaan![]()
Ik ga zo wel ff met hem roken, om er nog even gezellig over te praten
kan je reclames ook downloaden dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik dload alles zodat ik geen tv hoef te kijken dan ga ik dat zeker niet voor een gare opdracht doen
GAST!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister wou ik nog met andere piemel spelen, maar Sgele wou niet. Die swaffeldeme toen op linker oorlel (GRRRRRRR). Nu heb ik een klein wondje maar jah doet me niks, wil nog steeds met alles en iedereen spelen
en echt een kringrukkert, zeiden ze ook bij de "Cockring". Daarom trekt Sgele ook altijd aan mijn piemel.
Leedvermaak, ik ben het in hoogst eigen persoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
Vrouw overleeft paal door lichaam
DARWIN - De 22-jarige Whitelight heeft een even opmerkelijk als bizare sexpartij overleefd. Ze raakte betrokken bij een orgie, waarbij zich de lul van Droxz door haar lichaam boorde. De lul kwam via haar linkerdijbeen binnen en stak door haar rug naar buiten. Bellerophon hadden het niet meer bij de aanblik van haar situatie, zo vertelt hij. Ze raakte niet buiten bewustzijn, door met uiterste concentratie aan haar twee nog erg jonge dochtertjes te denken. Ze zegt achteraf de paal helemaal niet gevoeld te hebben tijdens de orgie. Het lukte Sgele om de paal zonder extra schade aan haar lichaam te verwijderen. Toch waren er nog zeven volgende orgie sessies noodzakelijk.
ROFL, check mijn eigen edit hahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
Vrouw overleeft paal door lichaam
DARWIN - De 22-jarige Whitelight heeft een even opmerkelijk als bizare sexpartij overleefd. Ze raakte betrokken bij een orgie, waarbij zich de lul van Droxz door haar lichaam boorde. De lul kwam via haar linkerdijbeen binnen en stak door haar rug naar buiten. Bellerophon hadden het niet meer bij de aanblik van haar situatie, zo vertelt hij. Ze raakte niet buiten bewustzijn, door met uiterste concentratie aan haar twee nog erg jonge dochtertjes te denken. Ze zegt achteraf de paal helemaal niet gevoeld te hebben tijdens de orgie. Het lukte Sgele om de paal zonder extra schade aan haar lichaam te verwijderen. Toch waren er nog zeven volgende orgie sessies noodzakelijk.
ronja heeft een tijdje gehad dat ze met niemand wou spelen, alleen maar speuren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister wou hij nog met andere hond spelen, maar andere hond wou niet. Die krabde hem toen op snuit.
Nu heeft sammy klein wondje maar jah doet hem niks, wil nog steeds met alles en iedereen spelen
en echt een jachthond, zeiden ze ook bij de dierenarts. Daarom trekt hij ook altijd aan de riem.
En ze zwemt tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ronja heeft een tijdje gehad dat ze met niemand wou spelen, alleen maar speuren!
Sinds vorige week ben ik langer onderweg omdat ze niet uitgespeeld raakt!
gelukkig heeft sammy geen last van het wondje!
nee ik dload juist alles zodat ik die niet meer hoef te zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je reclames ook downloaden dan ?
die had ik een paar dagen geleden al gepostquote:
toen was ik er nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die had ik een paar dagen geleden al gepost
had hem ook gezien hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ROFL, check mijn eigen edit hahahah
Bijna zelfde minuut!
whehehequote:
ronja heeft wel eens met amber (hond van mn schoonouders) op bussloo samen een konijn gevangenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leuk, ben je sammy ineens kwijt, komt ie terug met het konijn vd buren in zn bek
And for my next trick.... i will have..... no teeth!!quote:
hihi ja!quote:
en tis nie eens edit dridayquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ROFL, check mijn eigen edit hahahah
Bijna zelfde minuut!
haha, mja snuffelen doet hij als een gek :p ziet hij een hond is het spelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ronja heeft een tijdje gehad dat ze met niemand wou spelen, alleen maar speuren!
Sinds vorige week ben ik langer onderweg omdat ze niet uitgespeeld raakt!
gelukkig heeft sammy geen last van het wondje!
neee joh geakquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
concetreer je even op het hockey ofzo
Is goed, ga jij je vergapen aan dat airhockey, dan ga ik me vergapen aan die grietquote:
zie sammy zo de lucht in gaan ja!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, mja snuffelen doet hij als een gek :p ziet hij een hond is het spelen
ook als je een vogel ziet is het lijn strak houden anders vliegt hij er achter aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |