Wat lager laten zuigenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoer... hoer? En ik maar afvragen hoe ik steeds aan dat geld kom!
Lekker, maar hooikoorts zuigt! hahahah
Hooikoort... ga weg, ik vind je niet lievfrvfvf jah!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook daaag zeggen tegen koorts, anders blijft het komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hooikoort... ga weg, ik vind je niet lievfrvfvf jah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Subtiel, jeweetschquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]ja dagggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ben je hoer voor de koorts ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoer... hoer? En ik maar afvragen hoe ik steeds aan dat geld kom!
Lekker, maar hooikoorts zuigt! hahahah
join the clubquote:
sochtendsquote:
morguuhquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vamp heeft nog meer gezinsuitbreiding, heeft ze dat al gepost?
We hebben net mijn kut collega in de zeik genomen:quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dagggik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naast het kleine rooie katje wat ze devil heeft genoemdquote:
hahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We hebben net mijn kut collega in de zeik genomen:
Gisteren een foto van hem online gevonden, en deze gecopy past op een andere foto van opsporing verzocht. En natuurlijk de text netjes aangepast en uitgeprint.
Mijn baas hier, loop net echt serieus naar mijn kut collega toe, ja uh.... ze zoeken je!
kut collega: uh...
baas: Geeft printje... Ja *detacheringsbureau* belde... ze zoeken je!
kut collega: ja uh... waarvoor dan?
baas: geen idee, ze bellen je zo terug!
kut collega: ja uh....
Ik lig echt helemaal dubbel hier, hij snapt nog steeds niet dat het een geintje is
ja, waar klik jij nou niet opquote:
Behalve jeuk aan mijn zak...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben je hoer voor de koorts ?
doet ie het wel lekker of niet ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren een foto van hem online gevonden, en deze gecopy past op een andere foto van opsporing verzocht. En natuurlijk de text netjes aangepast en uitgeprint.
Mijn baas hier, loop net echt serieus naar mijn kut collega toe, ja uh.... ze zoeken je!
Ik lig echt helemaal dubbel hier, hij snapt nog steeds niet dat het een geintje is
10 punten hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vamp heeft nog meer gezinsuitbreiding, heeft ze dat al gepost?
ik niet ben nooit bij d'r geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Naast het kleine rooie katje wat ze devil heeft genoemd
heeft ze sinds gister een grijze poes in huis angel genaamd!
en het weekend gaan we er met ronja heen en nou weet ik niet hoe dat moet en gaat
iemand hier toevallig ervaring?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ok danquote:
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Too-Much-Information-Errorquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je hier te zien?A dirty mind ...:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Andere collega die dat plaatje heeft gemaakt, komt net binnen... ik laat net weten (met een knipoog), dat we dat plaatje aan hem hem gegeven...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je hier te zien?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik ga toch echt geen reclames kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogge friday![]()
geen reclames meer?
Das helemaal lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Andere collega die dat plaatje heeft gemaakt, komt net binnen... ik laat net weten (met een knipoog), dat we dat plaatje aan hem hem gegeven...
Kut collega is nu serieus gek aan het worden,
ik ben aan het kijken of ik hem zelf naar de smeris kan laten bellen
Hij zit nu heel google af te zoekenquote:
idee !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij zit nu heel google af te zoeken![]()
Ik zit hem nu te paaien naar opsporing verzocht te bellen... maar hij hapt niet... ff doorpushen dus
Geniaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idee !!!
in zijn host file www.opsprongverzocht.nl door linken naar een intranet pagina. En dan daar een kopie van de site laten zien met zijn foto
Je brengt me op een idee....quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idee !!!
in zijn host file www.opsprongverzocht.nl door linken naar een intranet pagina. En dan daar een kopie van de site laten zien met zijn foto
goed puntquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idee !!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef draculettetje het volgende:
Dit is dus angel
[ afbeelding ]
en dit devil
[ afbeelding ]
dat kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga toch echt geen reclames kijken![]()
ik wijger 100% als ik zak klaag ik ze aan omdat ik tv moest kijken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
godskolere..ik moet aan het werk
Iemand moet het doen he![]()
![]()
Medeleven - 0quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Sgele het volgende:
godskolere..ik moet aan het werk
Iemand moet het doen he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |