Het account voor jezelf hebben en misbruiken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik snap het niet waarom mensen het wachtwoord veranderen van een geleende account. Wat voor nut heeft dat nou?
Een PSN account is gratis en ik zie niet hoe je het kan misbruiken tenzij er een credit card aan gelinkt isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het account voor jezelf hebben en misbruiken?
quote:Hint naar Sly Cooper 4 in InFamous demo
Sinds gisteren zijn menig PlayStation 3 gamers bezig met het spelen van de relatief lange InFamous demo, en daarbij hoort ook het ontdekken van kleine eastereggs. Een oplettende gamer heeft echter een behoorlijk belangrijke hint gevonden in de game, namelijk een verwijzing naar Sly Cooper 4. En laat Sucker Punch, de ontwikkelaar van InFamous, nou ook net de ontwikkelaar van de games met wasbeer in de hoofdrol zijn.
Om dit te zien ga je naar het eCineperplex Movie Housef en kijk je op de lijst welke films er draaien. Opvallend genoeg draait er ook een film genaamd eSly Cooper 4¼.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Installing inFamous demo.![]()
Mensen die de account gegevens willen mogen me PM'en.
Bedanktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het gelukt is mensen hoor ik dat hier graag.
Cyberiaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is een vrij grote demo ja. (1,2 gbquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:06 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
CyberiaRedder van verveelde jongetjes in nood
![]()
Is gelukt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het gelukt is mensen hoor ik dat hier graag.
Jij heerlijk stuk manvlees jijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |