Het account voor jezelf hebben en misbruiken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik snap het niet waarom mensen het wachtwoord veranderen van een geleende account. Wat voor nut heeft dat nou?
Een PSN account is gratis en ik zie niet hoe je het kan misbruiken tenzij er een credit card aan gelinkt isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het account voor jezelf hebben en misbruiken?
quote:Hint naar Sly Cooper 4 in InFamous demo
Sinds gisteren zijn menig PlayStation 3 gamers bezig met het spelen van de relatief lange InFamous demo, en daarbij hoort ook het ontdekken van kleine eastereggs. Een oplettende gamer heeft echter een behoorlijk belangrijke hint gevonden in de game, namelijk een verwijzing naar Sly Cooper 4. En laat Sucker Punch, de ontwikkelaar van InFamous, nou ook net de ontwikkelaar van de games met wasbeer in de hoofdrol zijn.
Om dit te zien ga je naar het eCineperplex Movie Housef en kijk je op de lijst welke films er draaien. Opvallend genoeg draait er ook een film genaamd eSly Cooper 4¼.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Installing inFamous demo.![]()
Mensen die de account gegevens willen mogen me PM'en.
Bedanktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het gelukt is mensen hoor ik dat hier graag.
Cyberiaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is een vrij grote demo ja. (1,2 gbquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:06 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
CyberiaRedder van verveelde jongetjes in nood
![]()
Is gelukt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het gelukt is mensen hoor ik dat hier graag.
Jij heerlijk stuk manvlees jijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:41 schreef Jwells het volgende:
Hey, voor 3 euro. Mag je die demo van mij downloaden. (Kan ik mijn aankoop een beetje rechtvaardigen)![]()
Heb de demo van Infamous zelf voor 12 euro gekocht op eBay. Heb er wel een Launch Pack bij gekregen. Met poster en artboek
Tot nu toe hebben al 2 mensen de demo van mijn account gedownload. Heb mijn geld dus bijna terugverdient
Er is maar weinig content waar het limiet 5 PS3's is. ( socom etc )quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:14 schreef delano.888 het volgende:
Beseffen jullie eigenlijk wel dat de demo ondertussen allang met dat ene account 5x gedownload is, en je het dus wel kan vergeten
Dat is, als een of andere lul niet het wachtwoord heeft veranderd, wat ook vaaaaaak gebeurd.
Weinig? Alle DLC waar je voor moet betalen heeft t hoor? En ja ik heb t zelf ondervonden, helaas.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef Remake het volgende:
[..]
Er is maar weinig content waar het limiet 5 PS3's is. ( socom etc )
De rest kan je sharen for live.
Ook die kan je max 5x herdownloaden, dus heb je m waarschijnlijk met 5 vriendjes gedeeldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef Remake het volgende:
ah ok dan heb ik mazzel.
Heb warhawk al met een hoop vriendjes geshared
Wat was je kwijt voor die schijf? Zit er zelf ook aan te denken, die 60gig zit wel erg snel vol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag mijn 500GB schijf binnen gekregen. Backuppen, schijven wisselen en restoren ging allemaal erg vlot moet ik zeggen
Ik ben nu trouwens ook de InFamous demo aan het downloaden, maar niet via de account van Cyb, want die werkte bij mij nietmeer...
Ik ben bang dat je m zo helemaal niet gaat krijgenquote:
Ik heb m gekocht voor 69 euroquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat was je kwijt voor die schijf? Zit er zelf ook aan te denken, die 60gig zit wel erg snel vol.
Ik ga zo voor je kijken schat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef SuperFruitig het volgende:
PM
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:19 schreef Jwells het volgende:
SuperFruitig je mag em hebben voor 3 euries..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |