Nee, je betaalt er toch zelf 12 euro voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:40 schreef Jwells het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 12 euro voor betaald!!! Mag ik mijn geld niet terugverdienen ?
Thx voor de inlog gegevensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
New inFamous Dev Diary
Voor diegene die de demo al uitgebreid hebben gespeeld:
[PS3] inFamous
Share je impressie met ons.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Is This New Beyond Good & Evil 2 Footage?
Mevrouw, wilt u misschien nog kinderpostzegels kopen??quote:
Welke game is dit?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HYPE TRAIN !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZIN! IN!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HYPE TRAIN !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je ben al voor de helft over Aquila, just a matter of timequote:
Je bent toch geen beltegoed sloeber eejquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGAAAWD TEC IK WIL M OOK MAAR HEB GEEN GELDMBP
MacBook Pro?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGAAAWD TEC IK WIL M OOK MAAR HEB GEEN GELDMBP
Heeft de originele Motorstorm nou splitscreen?quote:
neenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:51 schreef Gamer_V het volgende:
H
[..]
Heeft de originele Motorstorm nou splitscreen?
SIquote:
Ik ben er ook erg geintreseerd inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iemand nog een accountje met die inFamous demo hebt liggen (L)
Welcome to the clubquote:
Kan ik me nog ergens melden oidquote:
Ben net pas thuis...quote:
quote:Assassin’s Creed II in-game trailer this weekend
If you want to be among the first to see some actual footage from Assassin’s Creed II then you better pack your bags and move to the UK. Like right now.
Channel Five will be airing The Da Vinci Code this weekend and during it also the first “full trailer” of Assassin’s Creed II. Apparently teasers from the game have already been airing on the channel since last Monday during the promos for the movie and some other shows, but the main trailer will be shown during the flick as it airs this Sunday at 8pm. Once it does, it will no doubt make its presence known on the internet shortly after.
We’re not really quite sure what to make of Ubisoft opening the marketing purse for TV advertisements 7-8 months before the game is released, but it’s certainly an interesting approach.
25 euro voor LBP.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:30 schreef Remake het volgende:
[TK] Games Opruiming! GC - Xbox - PS3 - PSP
ik zat bij mn oudersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom kom je nog om 17.00 uur aankakken Fruit...
[MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 8quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kan ik me nog ergens melden oid![]()
![]()
En ik heb nu al 3x een inFamous account gehad, maar al 3x verkeerd pwd
Iemand nog een geldige liggen, ik wil zo graag die demo checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, wat een gekakel om die demo zeg. Nog even wachten en je kunt hem zelf van PSN plukkenIk weet dat wachten verschrikkelijk is maar het gaat maar om een demootje.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
DMC4 ligt hier nog compleet ongebruiktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:48 schreef Deviant1nl het volgende:
Vanmiddga DMC4 eens opgepakt aangezien ik tijd geleden niet ergens verder kwam bij een vervelende vijand.
Vandaag plots gehaald
Loop ik verder om te saven (dacht ik), krijg ik filmpje te zien en een baas en op dat moment staat een vriend voor de deur
Straks maar overnieuw spelen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |