Van Hanegemquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Nashje het volgende:
Maar wat zijn nou serieuze kandidaten? In Nederland en buitenland?
De man die Ajax voor het laatst kampioen maakte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
EN toch denk ik dat Koeman er wel wat van weet te maken.
Dat denk ik dus ook, hij heeft toch wel iets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vrije trainers:quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Nashje het volgende:
Maar wat zijn nou serieuze kandidaten? In Nederland en buitenland?
quote:Persconferentie Ajax live te volgen via RTL Nieuws.nl
De persconferentie van Ajax zal vanaf 17.00 live te volgen zijn bij RTL Nieuws.nl. Hier wordt ingegaan op de beslissing van Marco van Basten om zijn taken per direct neer te leggen.
RTL Nieuws.nl
Toevoeging:quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Beste optie:
Willem van Hanegem
Vrije trainers:
- Rijkaard
- Adriaanse
- de Mos ()
Relatief makkelijk te halen:
- Neeskens
Eigen gelederen:
- de Boer
- Blind
- Bergkamp
- Winter
Mjah, Morten Olsen anders weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Koeman zou niet mijn favoriet zijn, maar ook weer geen slechte keuze. Al zie ik liever iemand die nog strikter is, nog meer de baas.
Tsja die heeft mijn voorkeur. Maar vanwege de schandelijke manier waarop hij werd ontslagen zie ik hem niet meer terugkeren.quote:
Wat mij betreft ook gewoon in de bovenste regionen van het lijstje. Ok het is een dikke papzak die af en toe dingen niet goed doet, maar hij heeft wel verstand van voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dan komt Bruins-Slot ook weer mee. Maar denk niet dat Koeman komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook gewoon in de bovenste regionen van het lijstje. Ok het is een dikke papzak die af en toe dingen niet goed doet, maar hij heeft wel verstand van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |