Van Hanegemquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Nashje het volgende:
Maar wat zijn nou serieuze kandidaten? In Nederland en buitenland?
De man die Ajax voor het laatst kampioen maakte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
EN toch denk ik dat Koeman er wel wat van weet te maken.
Dat denk ik dus ook, hij heeft toch wel iets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vrije trainers:quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Nashje het volgende:
Maar wat zijn nou serieuze kandidaten? In Nederland en buitenland?
quote:Persconferentie Ajax live te volgen via RTL Nieuws.nl
De persconferentie van Ajax zal vanaf 17.00 live te volgen zijn bij RTL Nieuws.nl. Hier wordt ingegaan op de beslissing van Marco van Basten om zijn taken per direct neer te leggen.
RTL Nieuws.nl
Toevoeging:quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Beste optie:
Willem van Hanegem
Vrije trainers:
- Rijkaard
- Adriaanse
- de Mos ()
Relatief makkelijk te halen:
- Neeskens
Eigen gelederen:
- de Boer
- Blind
- Bergkamp
- Winter
Mjah, Morten Olsen anders weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Koeman zou niet mijn favoriet zijn, maar ook weer geen slechte keuze. Al zie ik liever iemand die nog strikter is, nog meer de baas.
Tsja die heeft mijn voorkeur. Maar vanwege de schandelijke manier waarop hij werd ontslagen zie ik hem niet meer terugkeren.quote:
Wat mij betreft ook gewoon in de bovenste regionen van het lijstje. Ok het is een dikke papzak die af en toe dingen niet goed doet, maar hij heeft wel verstand van voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dan komt Bruins-Slot ook weer mee. Maar denk niet dat Koeman komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook gewoon in de bovenste regionen van het lijstje. Ok het is een dikke papzak die af en toe dingen niet goed doet, maar hij heeft wel verstand van voetbal.
Zeker, je moet hem alleen geen spelers laten kopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook gewoon in de bovenste regionen van het lijstje. Ok het is een dikke papzak die af en toe dingen niet goed doet, maar hij heeft wel verstand van voetbal.
"Sommige treinen komen 2x langs, een unieke kans, en Bartina en de kinderen willen graag in Amsterdam wonen"quote:
Als iemand ontkent in de voetbal....quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef DrowningMan het volgende:
doodzonde dat Van Gaal niet wil. Hij zou na al die mislukkelingen een goede aanwinst zijn.
Al werd hij met Ajax kampioen, ik vind 'm een verschrikkelijk persoon.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef DrowningMan het volgende:
doodzonde dat Van Gaal niet wil. Hij zou na al die mislukkelingen een goede aanwinst zijn.
Dan kun je De Boer als assistent ook wel afschrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja die heeft mijn voorkeur. Maar vanwege de schandelijke manier waarop hij werd ontslagen zie ik hem niet meer terugkeren.
dat kan blind dan doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef soppa het volgende:
[..]
Zeker, je moet hem alleen geen spelers laten kopen
Nee thx, hij heeft heel mooie dingen gedaan voor Ajax ooit. Maar zoals hij zich nu laat zien moet je hem niet willenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef DrowningMan het volgende:
Nee precies. Hij heeft net fucking az kampioen gemaakt. Zoals hij nu is moet je 'm niet willenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zoals hij zich nu laat zien moet je hem niet willen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"Sommige treinen komen 2x langs, een unieke kans, en Bartina en de kinderen willen graag in Amsterdam wonen"
Doe ook maar een poging om Ancelotti, Mourinho en Ferguson te halenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef Nashje het volgende:
Eigenlijk is er dus vrij weinig over qua trainers.
Hopen dat V/d Boog een stapje verder gaat kijken en toch gewoon voor de gein eens gaat proberen om Van Gaal, Hiddink of Wenger te halen.
quote:
Ik geloof er geen reet van dat Ajax nu al (een paar uur nadat van Basten is gestopt) over een nieuwe trainer heeft gesproken. laat staan een "inside bron" het al naar buiten heeft gebracht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:34 schreef toma het volgende:
Als inside bronnen melden dat het een buitenlandse trainer gaat worden. En volgens mij zal dat er één worden met veel ervaring. Wie zou dat dan moeten zijn?
Koeman als ze willen dat het stadion verbouwd wordt. Als hij komt mag hij geen enkele speler aankopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Koeman zou niet mijn favoriet zijn, maar ook weer geen slechte keuze. Al zie ik liever iemand die nog strikter is, nog meer de baas.
Ik snap hier dus geen reet van? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Koeman als ze willen dat het stadion verbouwd wordt. Als hij komt mag hij geen enkele speler aankopen.
Ferguson zei toch dat Manchester niet zo'n historie heeft als die van Ajax? Print even alle prijzen van Ajax uit, leg 'm voor z'n neus met een contractje erbij en klaar. Fergusonquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef toma het volgende:
[..]
Doe ook maar een poging om Ancelotti, Mourinho en Ferguson te halen.
Dat gebeurt tien minuten na zo'n gesprek, dat is nou net één van de problemen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat Ajax nu al (een paar uur nadat van Basten is gestopt) over een nieuwe trainer heeft gesproken. laat staan een "inside bron" het al naar buiten heeft gebracht.
Dat Koeman niet kan aankopen en dat de supporters het stadion afbreken als ie komt, denk ik danquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:37 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ik snap hier dus geen reet van? Wat bedoel je?
Als je gaat nadenken zag je het al aankomen. Sins het vorige gesprek is er niks veranderd en toen bleek al dat hij op het punt stond om op te stappen. Ajax doet er goed aan om een ervaren man binnen te halen en zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat Ajax nu al (een paar uur nadat van Basten is gestopt) over een nieuwe trainer heeft gesproken. laat staan een "inside bron" het al naar buiten heeft gebracht.
2 landstitels, een beker en kwartfinale CL.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef Cheiron het volgende:
Koeman.. echt komop nou. Als je al een ongemotiveerde spelersgroep hebt moet je vooral Koeman er voor zetten. En om nou te zeggen dat het zo een succesvol trainer is geweest..
Ja ok, dat kan inderdaad nog snel gaan. Maar denk jij echt dat er nu al een vergadering is geweest tussen het bestuur over wie de nieuwe trainer moet worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat gebeurt tien minuten na zo'n gesprek, dat is nou net één van de problemen...
Oh, onzin dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat Koeman niet kan aankopen en dat de supporters het stadion afbreken als ie komt, denk ik dan.
Afgelopen seizoen nog veelvuldig anders hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Ajax komt ook niet zo vaak meer over de grens
Van Gaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 landstitels, een beker en kwartfinale CL.
Wie heeft hem dat nagedaan?
Koeman.. aankoop beleid.. hij verneukt het zo goed dat daarna niemand wat aan de selectie heeft. Short on memory?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:37 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ik snap hier dus geen reet van? Wat bedoel je?
Ik herinner me ene Rijkaard, ik weet het niet zeker maar ik dacht dat hij ooit eens CL heeft gedaan. Maar die kwam dan dacht ik niet verder dan de groepsfasequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 landstitels, een beker en kwartfinale CL.
Wie heeft hem dat nagedaan?
De actie van de eeuw zou zijn als van Gaal over 2 weken een gedicht voorleest in de persruimte van Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beenhakker heeft wel verstand van voetbal
Ja, daarom werkt hij nu ook voor Feyenoord.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beenhakker heeft wel verstand van voetbal
Zucht...ik heb het over de trainers van Ajax nį Koeman.quote:
Gedicht met daarin "helemaal niets in amsterdam... "quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
De actie van de eeuw zou zijn als van Gaal over 2 weken een gedicht voorleest in de persruimte van Ajax
Er moet nu gewoon een trainer komen die er een echt team van kan maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe trainer zal sowieso niet weer 35 miljoen te besteden hebben. HIj zal het met deze selectie moeten kunnen, grotendeels tenminste.
Dus het zal een trainer moeten worden die boven alles kan motiveren...
Hij werkt dara toch niet? Hij doet daar vrijwilligerswerk of zo.. hobbyquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, daarom werkt hij nu ook voor Feyenoord.
Neeskens is ook een uitstekend koppel met Rijkaardquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef jna het volgende:
Rijkaard met Davids als assistent trainer om te motiveren
Dan kom ik maar op 1 iemand uit.....WILLEMquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe trainer zal sowieso niet weer 35 miljoen te besteden hebben. HIj zal het met deze selectie moeten kunnen, grotendeels tenminste.
Dus het zal een trainer moeten worden die boven alles kan motiveren...
Echt zo een lijkenpikkende gier die vent... . Zit al masturberend voor de TV, likkend aan zn snor te wachten tot Marco faalt. Mensen die daarvoor leven kunnen van mij de boom in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Johan Derksen: "Eindelijk een goede beslissing van Van Basten"
Ik vond die man al zum kotsen, maar nu is het helemaal te dom voor woorden
Oh ja, die trainer die FC Utrecht niet eens kon motiveren tegen hun gehate Ajax, we liepen er echt overheen alsof ze er niet waren die wedstrijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan kom ik maar op 1 iemand uit.....WILLEM
Dus toen dachten ze: laten we van Gaal eens bellen. Snel besloot ik in de auto te stappen en me naar de arena te snellen. Onderweg stuurde ik een sms'je: beste Scheringa, krijg de tyfus met je frisia..."quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gedicht met daarin "helemaal niets in amsterdam... "
Mja, trieste sensatiepraat en aandachttrekkerijquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Echt zo een lijkenpikkende gier die vent... . Zit al masturberend voor de TV, likkend aan zn snor te wachten tot Marco faalt. Mensen die daarvoor leven kunnen van mij de boom in.
Nee dat snapte ik zelf nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zucht...ik heb het over de trainers van Ajax nį Koeman.
Ja die heeft het bij utrecht ook voortreffelijk gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan kom ik maar op 1 iemand uit.....WILLEM
zwartwerk jeweets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij werkt dara toch niet? Hij doet daar vrijwilligerswerk of zo.. hobby
Ligt misschien ook aan de spelers hequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die trainer die FC Utrecht niet eens kon motiveren tegen hun gehate Ajax, we liepen er echt overheen alsof ze er niet waren die wedstrijd.
Ik zie hem ook niet snel een nieuwe club doen hoor in de komende 5 jaar, zeker niet meer in NL.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Black-Death het volgende:
Derksen gaat ervan uit dat dit het einde is van de coach-carriere van Van Basten
Goh, en bij Ajax is dat idd niet het probleem dit jaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan de spelers he
Ja. Hij heeft het goed gedaan bij Utrecht. Met de spelers die Utrecht heeft stond hij in het linkkerrijtje. Is toch een prima prestatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja die heeft het bij utrecht ook voortreffelijk gedaan
Lache als AC Milan hem haalt als Ancelotti vertrektquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet snel een nieuwe club doen hoor in de komende 5 jaar, zeker niet meer in NL.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dus toen dachten ze: laten we van Gaal eens bellen. Snel besloot ik in de auto te stappen en me naar de arena te snellen. Onderweg stuurde ik een sms'je: beste Scheringa, krijg de tyfus met je frisia..."
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het goed gedaan bij Utrecht. Met de spelers die Utrecht heeft stond hij in het linkkerrijtje. Is toch een prima prestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |