Of gewoon op de hoek van een stoep/kastje/muurtje/gebouw ofzo geknald. Mits hard genoeg splijt de boel dan ook wel zo.quote:
Worden haar tieten nou geblurred?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.nothingtoxic.c(...)uesome_Facial_Injury
Het moet natuurlijk wel zedelijk blijven. Er kijken ook kinderen mee.quote:
Ja die tieten zijn schokkender dan dat gat in d'r gezicht, da's waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel zedelijk blijven. Er kijken ook kinderen mee.
De kogel kan ook door de achterkant van zijn zijn nek of zo heen zijn gegaan, bijv. ergens aan de zijkant zodat het net de essentiële gedeeltes mist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof een kogel niets doorboort heeft maar het patroon wel in zn mond is ontploft.
Ja, er is ook een naam voor: sadist. En sadisten zijn niet ziek natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn anders dan jij, dat betekent nog niet dat ze raar of ziek zijn.
En die filmpjes opslaan doe je voor de volgende generatie![]()
Hier is natuurlijk niets mis mee. Ik heb het vooral over mensen die het leuk vinden om naar te kijken en er echt plezier aan beleven. En bij poep of plassex gaat er niemand dood, het is alleen smerig. Dit is het lijden van echte mensen, het doodgaan van echte mensen. Dat vind ik toch heel wat anders en daar hoor je niet met plezier naar te kunnen kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
kijk ik vraag je niet om het te begrijpen, zo begrijp ik ook niet waarom mannen op mannen kunnen geilen, of mensen van poep of plassex houden. Zolang je er niemand mee kwaad doet of lastigvalt moet het kunnen. Toch wil ik je best een korte toelichting geven.
Sinds 2005 zit ik op ogrish (nu is registreren gesloten, een select groepje alleen nog) het begon puur uit spanning kijken naar dat soort dingen, je kent het wel jonge tieners. Op een gegeven moment begin je er van te leren hoe fucked up de mensheid eigenlijk is en wat we elkaar allemaal aan doen. Het leert je dingen in perspectief te zien en dingen te rationaliseren. Ik zie het persoonlijk dus wel als een leerprocess, hoe gek het ook mag klinken. Zo heb ik voor mezelf besloten toch maar geen motorrijbewijs te halen.En zo ben ik me meer bewust geworden hoe belangrijk het welzijn van vrienden & familie is en natuurlijk jezelf. Ook zijn de verhalen rondom de filmpjes vaak fascinerend, dingen die jij en ik ook kunnen gebeuren. Misschien bereidt je jezelf zo voor door een immuunsysteem op te bouwen?...... Dit kan je alleen weten als je ooit in zo'n situatie komt.
Het bovenstaande is vrij "diepgaand" of "fylosofisch" waar het ook veel op neer komt is gewoon de spanning, net als een horror film. Massa's mensen hebben een saai leven en halen op deze manier de gevoelens van angst en spanning naar boven, dus wellicht zijn die gevoelens ook wel verslavend. Net als adreline junkies. In periodes waar ik veel vrije tijd heb, check ik dit soort dingen natuurlijk sneller dan wanneer je van 8 tot 8 bezig bent met andere dingen de hele dag.
Het is niet perse een slecht ding als het je dagelijkse leven niet beinvloedt en je geestelijk gezondheid natuurlijk.
opslaan doe ik overigens ook niet, na 1x kijken vindt ik het vaak wel genoeg.
Tja, dat zal dan vast wel een oorzaak hebben. Kan ik begrijpen. Dat is echter wel iets anders dan sadistische trekjes. Hoewel, je doet het natuurlijk niet zelf. Verder zal ik me er inderdaad niet meer mee bemoeien.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen en menselijk leed laten mij volledig koud. Er zijn maar zeer, zeer weinig mensen die er voor mij toe doen en de rest kan kapotvallen. Ooit was dat wel anders trouwens.
Van de site:quote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.nothingtoxic.c(...)uesome_Facial_Injury
quote:She also lost an arm and a leg and incredibly still managed to be more do-able than Amy Winehouse.
He godverdommequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
GOATSE uncovered, unmasked and full story
Je moet je eerst wel even registreren.
quote:AMSTERDAM - In het Duitse Leer, een plaats vlakbij de Nederlandse grens, heeft de politie na een explosie in een woning het lijk van een vrouw zonder hoofd aangetroffen.
De eigenaar van de woning, een 32-jarige man, kwam kort daarvoor om het leven bij een verkeersongeluk.
Botsing
De man kwam frontaal in botsing met een vrachtwagen na op de verkeerde weghelft te hebben gereden in een poging aan de politie te ontkomen.
Rugzak
In een rugzak in de totaal vernielde auto van de man werd het hoofd van de vrouw gevonden. In de badkamer van de man werd een met bloed besmeurd kapmes aangetroffen, alsmede een jerrycan.
De politie vermoedt dat de man zijn huis in brand heeft gestoken na het onthoofden van de vrouw.
Vermist
Hoe de man en de vrouw (27) zich tot elkaar verhielden is nog niet duidelijk. De vrouw woonde al jaren samen met een andere man, die haar in de nacht van dinsdag op woensdag als vermist heeft opgegeven.
Hoooooooooly SHIT!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef ASroma het volgende:
nou goed nog eentje dan vanavond: failed suicide
http://www.liveleak.com/view?i=642_1243817854
iemand draad en naald?
zijn eigen reet aan het vuisten lolzquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
Fijn dat je de spoiler in foksilver meteen ziet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef sander-3 het volgende:
Ik heb het even aangepastquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je de spoiler in foksilver meteen ziet.![]()
quote:
Ik ook niet, alleen al bij het lezen draait mijn maag zich om dus dit topic is duidelijk niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit hoef te zien.
http://www.rattlesnakebite.org/quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Even een TVP. Dit is zo'n interessant onderwerp..en al die linkjes
Ik heb heel veel materiaal gezien met als gevolg dat ik er nachtmerries van kreeg. Ik droomde dan dat ik lekker vlees aan het eten was. Vervolgens zag ik dat beeld van een afstandje wat een lijk van een mens bleek te zijn. Ik werd dan wakker met een volle mond. Ik moest dan altijd even happen om er zeker van te zijn dat er niets in mijn mond zatquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen al bij het lezen draait mijn maag zich om dus dit topic is duidelijk niet aan mij besteed.
fak!!1quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef ASroma het volgende:
nou goed nog eentje dan vanavond: failed suicide
http://www.liveleak.com/view?i=642_1243817854
iemand draad en naald?
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb heel veel materiaal gezien met als gevolg dat ik er nachtmerries van kreeg. Ik droomde dan dat ik lekker vlees aan het eten was. Vervolgens zag ik dat beeld van een afstandje wat een lijk van een mens bleek te zijn. Ik werd dan wakker met een volle mond. Ik moest dan altijd even happen om er zeker van te zijn dat er niets in mijn mond zat.
Ik kijk dus niet meer zoveel.
Een jaar of 10 geleden heb ik eens een keer op rotten.com gekeken en zag ik een serie autopsiefoto's en een lijk na een motorongeluk, een hells angel figuur onderuitgezakt tegen een muur geparkeerd zonder hoofd. Dat heb ik nog jaaaaaaaaren op mn netvlies gehad. Het is gewoon niks voor mij, ik kan er niet tegen. Laatst las ik een boek waarin een vrouw beschreef hoe een andere vrouw was gemarteld in een gevangenis, dat een beul een boor op haar hoofd had gezet en dat ze toen een gaatje in haar schedel had. Dan ga ik al zowat over mn nek. Laat staan dat ik foto's of filmpjes ziequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb heel veel materiaal gezien met als gevolg dat ik er nachtmerries van kreeg. Ik droomde dan dat ik lekker vlees aan het eten was. Vervolgens zag ik dat beeld van een afstandje wat een lijk van een mens bleek te zijn. Ik werd dan wakker met een volle mond. Ik moest dan altijd even happen om er zeker van te zijn dat er niets in mijn mond zat.
serieus wtf!? das dus niet gezond hequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
We're flying high. We're flying right up to the sky.
http://www.tooshocking.co(...)o_Group_of_Teenagers
Whahahahaha dat tweede deeltje hoe hij de lever in stukjes plakjes snijdquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
In deel 2 van dit topic stond er al een link naar een video waar een autopsie te zien is op een jonge vrouw.
Het viel me pas net op dat er ook nog een tweede deel is waar de losse delen (nieren, lever, hersenen en baarmoeder o.a.) worden opengesneden.
Real Female Autopsy Part 1 - 10 min (deze video duurt iets langer dan de video die werd gelinked in deel 2)
Real Female Autopsy Part 2 - 10 min
Lol.. dat ze die implantaten vinden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef iBolt het volgende:
[..]
Whahahahaha dat tweede deeltje hoe hij de lever in stukjes plakjes snijdals je hem in de slager zou leggen zou je niet meer weten dat het een lever was
Hij poept uit z'n piemolquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
haha herkenbaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef Djahani het volgende:
Hoe kunnen jullie dit toch aankijken, en ik toch met mijn stomme kop, ben veelste nieuwschierig.![]()
Als ik e
en link zie MOET ik erop drukken, maar achteraf ( bij elk filmpje ) heb ik weer spijt
Nope, daar bestaan geen filmbeelden van. Van één electrocutie is een foto genomen, maar die is niet bijster schokkend. Godver, ik realiseer me na het typen pas dat dat een briljante woordgrap is. Anyway, een journalist wist een minifotocamera aan zn been te binden en zo dit plaatje te schieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Skazminko het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar zijn er ook filmpjes van misdadigers die de elektrische stoel krijgen op internet te vinden? En zo ja, linkje?![]()
Wat een k****r volk is het toch ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:18 schreef Ericr het volgende:
http://theync.com/media.php?name=9997-new-video-from-taliban
Wat Hakbar-acties maar dan wel voor een groot publiek. Gezellig uitje met de kinderen..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
Run Forrest, run.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
naar aanleiding van dit topic: Handen en voeten afgehakt bij Somaliërs
http://www.nothingtoxic.c(...)th_Machete_Shocking!
Nou lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
Ging hij nou rennen om de bel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |