Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb heel veel materiaal gezien met als gevolg dat ik er nachtmerries van kreeg. Ik droomde dan dat ik lekker vlees aan het eten was. Vervolgens zag ik dat beeld van een afstandje wat een lijk van een mens bleek te zijn. Ik werd dan wakker met een volle mond. Ik moest dan altijd even happen om er zeker van te zijn dat er niets in mijn mond zat.
Ik kijk dus niet meer zoveel.
Een jaar of 10 geleden heb ik eens een keer op rotten.com gekeken en zag ik een serie autopsiefoto's en een lijk na een motorongeluk, een hells angel figuur onderuitgezakt tegen een muur geparkeerd zonder hoofd. Dat heb ik nog jaaaaaaaaren op mn netvlies gehad. Het is gewoon niks voor mij, ik kan er niet tegen. Laatst las ik een boek waarin een vrouw beschreef hoe een andere vrouw was gemarteld in een gevangenis, dat een beul een boor op haar hoofd had gezet en dat ze toen een gaatje in haar schedel had. Dan ga ik al zowat over mn nek. Laat staan dat ik foto's of filmpjes ziequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb heel veel materiaal gezien met als gevolg dat ik er nachtmerries van kreeg. Ik droomde dan dat ik lekker vlees aan het eten was. Vervolgens zag ik dat beeld van een afstandje wat een lijk van een mens bleek te zijn. Ik werd dan wakker met een volle mond. Ik moest dan altijd even happen om er zeker van te zijn dat er niets in mijn mond zat.
serieus wtf!? das dus niet gezond hequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
We're flying high. We're flying right up to the sky.
http://www.tooshocking.co(...)o_Group_of_Teenagers
Whahahahaha dat tweede deeltje hoe hij de lever in stukjes plakjes snijdquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
In deel 2 van dit topic stond er al een link naar een video waar een autopsie te zien is op een jonge vrouw.
Het viel me pas net op dat er ook nog een tweede deel is waar de losse delen (nieren, lever, hersenen en baarmoeder o.a.) worden opengesneden.
Real Female Autopsy Part 1 - 10 min (deze video duurt iets langer dan de video die werd gelinked in deel 2)
Real Female Autopsy Part 2 - 10 min
Lol.. dat ze die implantaten vinden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef iBolt het volgende:
[..]
Whahahahaha dat tweede deeltje hoe hij de lever in stukjes plakjes snijdals je hem in de slager zou leggen zou je niet meer weten dat het een lever was
Hij poept uit z'n piemolquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
GOATSE uncovered, unmasked and full story
Je moet je eerst wel even registreren.
haha herkenbaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef Djahani het volgende:
Hoe kunnen jullie dit toch aankijken, en ik toch met mijn stomme kop, ben veelste nieuwschierig.![]()
Als ik e
en link zie MOET ik erop drukken, maar achteraf ( bij elk filmpje ) heb ik weer spijt
Nope, daar bestaan geen filmbeelden van. Van één electrocutie is een foto genomen, maar die is niet bijster schokkend. Godver, ik realiseer me na het typen pas dat dat een briljante woordgrap is. Anyway, een journalist wist een minifotocamera aan zn been te binden en zo dit plaatje te schieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Skazminko het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar zijn er ook filmpjes van misdadigers die de elektrische stoel krijgen op internet te vinden? En zo ja, linkje?![]()
Wat een k****r volk is het toch ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:18 schreef Ericr het volgende:
http://theync.com/media.php?name=9997-new-video-from-taliban
Wat Hakbar-acties maar dan wel voor een groot publiek. Gezellig uitje met de kinderen..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Mylene het volgende:
GOATSE uncovered, unmasked and full story
Je moet je eerst wel even registreren.
Run Forrest, run.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
naar aanleiding van dit topic: Handen en voeten afgehakt bij Somaliërs
http://www.nothingtoxic.c(...)th_Machete_Shocking!
Nou lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
Ging hij nou rennen om de bel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef ASroma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |