Wtf.. ik mis een post van jou + reactie van mij. Met die brand bij dat optredenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef ASroma het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/July_2009_%C3%9Cr%C3%BCmqi_riots
[..]
de foto's, het schijnt er nog steeds flinke chaos te zijn.
http://www.wforum.com/news/headline/newsViewer.php?nid=6062&id=12436&dcid=21
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:54 schreef iBolt het volgende:
Meisje dat abortus (te laat) pleegde...
http://www.theync.com/thu(...)gal-abortionbig3.jpg
http://www.theync.com/med(...)rom-illegal-abortion
kwam hem net tegen op een... forum van 12-16 jarige...![]()
Het enige wat ik vaak bij die filmpjes denk van: zijn het onschuldige mensen? En je moet er niet aan denken dat het mensen zijn die jij persoonlijk kent. Verder is het natuurlijk vooral ziek wat mensen elkaar kunnen aandoen. Net zoals die onthoofding, dat kan je toch niet een ander mens / levend wezen aan doenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Filmpjes met dieren klik ik niet eens aan. Al het overige doet me niets.
Daar maak je een goed punt... heb er even over nagedacht, en kan geen duidelijk antwoord geven. Een ree die wordt geschoten heb ik minder moeite mee dan een walvis die wordt gevangen of een zeehondje wat wordt doodgeknuppeld. (laatste 2 nog nooit gekeken daarom)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef Laertes het volgende:
[..]
Er is blijkbaar iets gebeurd dat zo'n verandering in de waardering die je voor mensen hebt teweeg kan brengen. Alleen grote, belangrijke en ingrijpende gebeurtenissen veroorzaken snelle, grote veranderingen.
Hoe zit dat dan met dieren in het wild? Is dat een ander verhaal?
En vlees eten?
N.B: Ik praat niks goed en geef geen eigen mening
HALAL vlees? Wat de moslims eten? Enig idee hoe dat HALAL werkt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik eet gewoon vlees, ik ga ervan uit dat het vlees wat in Nederland geproduceerd wordt zonder dat dieren daardoor pijn lijden.
Echt niet. Normaal gesproken worden dieren eerst gedood voordat ze opengesneden worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef oddeyed het volgende:
Zo worden dieren in alle slachthuizen geslacht volgens mij hoor, niet alleen de halal slachthuizen. Slachtdieren worden ook in Nederland gewoon gruwelijk behandeld. Ben nu earthlings aan het kijken, walgelijk. Ik begrijp niet hoe je een hulpeloos en onschuldig dier zo kunt laten lijden.
Wie heeft het over HALAL vlees? Ik bedoel "gewoon" vlees.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
HALAL vlees? Wat de moslims eten? Enig idee hoe dat HALAL werkt?
Op de kop hangen, keel doornsijden, leeg laten bloeden.
quote:KABUL, Afghanistan, July 3 -- U.S. forces rescued a member of a Special Operations reconnaissance team in the rugged mountains of northeastern Afghanistan on Sunday, five days after the group disappeared amid hostile fire, according to a U.S. defense official.
The official said the search continued for three other members of the team in Konar province, near the Pakistani border. All four men are Navy SEALs, he said.
The rescued service member, who had been injured, was taken to a U.S. military hospital in Landstuhl, Germany, according to the official. No further details were given.
quote:KIlled in action:
- 11 Navy Seals
- 8 160th Nightstalkers
- 1 MH-47 Helicopter
SEAL Team:
LT Michael P. Murphy, 29, of Patchogue, New York
STG2 (SEAL) Matthew Axelson, 29, of Cupertino, CA [19]
GM2 (SEAL) Danny Dietz, 26, of Littleton, Colorado[19]
The service members killed aboard the helicopter include:[3]
Nightstalkers:
Staff Sgt. Shamus O. Goare, 29, of Danville, Ohio
Chief Warrant Officer Corey J. Goodnature, 35, of Clarks Grove, Minnesota.
Sgt. Kip A. Jacoby, 21, of Pompano Beach, Florida
Sgt. 1st Class Marcus V. Muralles, 33, of Shelbyville, Indiana
Master Sgt. James W. Ponder III, 36, of Franklin, Tennessee
Maj. Stephen C. Reich, 34, of Washington Depot, Connecticut.
Sgt. 1st Class Michael L. Russell, 31, of Stafford, Virginia
Chief Warrant Officer Chris J. Scherkenbach, 40, of Jacksonville, Florida
SEALs:
FCC(SEAL/SW) Jacques J. Fontan, 36, of New Orleans, Louisiana
ITCS(SEAL) Daniel R. Healy, 36, of Exeter, New Hampshire
Lt. Cmdr. Erik S. Kristensen, 33, of San Diego, California
ET1(SEAL) Jeffery A. Lucas, 33, of Corbett, Oregon
Lt. Michael M. McGreevy, Jr., 30, of Portville, New York
QM2(SEAL) James E. Suh, 28, of Deerfield Beach, Florida
HM1(SEAL/FMF) Jeffrey S. Taylor, 30, of Midway, West Virginia
MM2(SEAL) Shane E. Patton, 22, of Boulder City, Nevada
| Forum Opties | |