Dat dus..quote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Filmpjes met dieren klik ik niet eens aan. Al het overige doet me niets.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is misschien ook niet echt voor meisjes.
To click or not to click.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:18 schreef DemonRage het volgende:
Er zijn sicko's die het leuk vinden om grote dingen in hun reet te stoppen...
deze sicko komt er op een pijnlijke manier achter dat het niet de bedoeling is.![]()
voordat k kijkquote:Op zondag 5 juli 2009 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
To click or not to click.Ik denk er nog ff over na.
Jammer dat er geen deel 2 isquote:Op zondag 5 juli 2009 10:33 schreef marcel-o het volgende:
[..]
voordat k kijkis dat t filmpje van die glazen pot die daarna breekt?
die staat ook in het "niet te geleuven" topic
-edit-
ja dus![]()
en zo te zien doet ie dat vaker![]()
er is een deel 2. ff zoeken.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen deel 2 isDat er te zien is hoe hij dat uitlegt in het ziekenhuis.. en dat er vervolgens een stoma wordt gemaakt, omdat zijn endeldarm doorgesneden is
![]()
Smerige idiotenik hoop dat die smeerlap nooit meer kan zitten
Ik vraag me echt af waar dat door komt!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Filmpjes met dieren klik ik niet eens aan. Al het overige doet me niets.
Geest verzieken? Zolang je het vermogen om te relativeren behoudt, no problem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Gelukkig klik ik nergens op de linken in dit topic, hoe kunnen jullie dit gruwelijke aanzien? Bedoel het is geen film ofzo hoor? Waarom je geest verzieken met deze shitzooi?
WTF
Ooit was dat anders. Ooit was ik sociaal, meelevend, meevoelend, altijd voor een ander klaarstaand, etc.quote:Op maandag 6 juli 2009 05:30 schreef Laertes het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar dat door komt!
QFTquote:Op maandag 6 juli 2009 07:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ooit was dat anders. Ooit was ik sociaal, meelevend, meevoelend, altijd voor een ander klaarstaand, etc.
Nu niet meer. Op een zeer, zeer beperkt aantal dierbaren na, geef ik geen moer meer om mensen.
Waardoor dat zo is, is niet belangrijk.
Bij mijzelf vraag ik me dat ook wel eens af....misschien toch omdat dieren wat hulpelozer lijken ofzo, die verdienen zoiets niet. Belachelijk natuurlijk, want er zijn ook wel heel aardige, hulpeloze mensen die op een erg nare manier dood gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 05:30 schreef Laertes het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar dat door komt!
Fijn dat ik alvast weet hoe die gaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:33 schreef marcel-o het volgende:
[..]
voordat k kijkis dat t filmpje van die glazen pot die daarna breekt?
die staat ook in het "niet te geleuven" topic
-edit-
ja dus![]()
en zo te zien doet ie dat vaker![]()
Ik heb het zelfde. Mensen kunnen zich nog verdedigen.. maar een arme hond of kat of konijn nietquote:Op maandag 6 juli 2009 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mijzelf vraag ik me dat ook wel eens af....misschien toch omdat dieren wat hulpelozer lijken ofzo, die verdienen zoiets niet. Belachelijk natuurlijk, want er zijn ook wel heel aardige, hulpeloze mensen die op een erg nare manier dood gaan.En het leven van een mens is naar mijn mening meer waard dan die van een dier, maar toch kan ik filmpjes van lijdende dieren niet aanzien..
dat dus, dieren zijn onschuldig wezens, net als de meeste kinderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:27 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde. Mensen kunnen zich nog verdedigen.. maar een arme hond of kat of konijn nietEn als ik per ongeluk toch zo'n filmpje zie, ben ik gelijk een paar dagen chagrijnig.
![]()
Dieren zijn idd onschuldig, puur, geen dubbele aganda's, what you see is what you get etcetera.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:27 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde. Mensen kunnen zich nog verdedigen.. maar een arme hond of kat of konijn nietEn als ik per ongeluk toch zo'n filmpje zie, ben ik gelijk een paar dagen chagrijnig.
![]()
Dat heb ik met mijn kattenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dieren zijn idd onschuldig, puur, geen dubbele aganda's, what you see is what you get etcetera.
Zo ben ik vooral gek op honden. Mijn hond is echt belangrijk voor mij. Hoe kut ik me soms ook voel, mijn hond weet me altijd op te vrolijken. Geweldig leuk om zo'n beest te observeren! Kom aan mijn hond en ik trap je helemaal de tering.
Precies.. ik kan nog niet eens naar animal planet kijkenquote:Ik kan de meest gruwelijke filmpjes bekijken zonder daar ook maar iets bij te voelen, maar als ik ergens alleen maar 1 regetje tekst lees over een mishandeld dier, dan stop ik meteen met de rest te lezen. Dat soort zaken daar kan ik wel van slag van raken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat ik alvast weet hoe die gaat.![]()
Er is blijkbaar iets gebeurd dat zo'n verandering in de waardering die je voor mensen hebt teweeg kan brengen. Alleen grote, belangrijke en ingrijpende gebeurtenissen veroorzaken snelle, grote veranderingen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dieren zijn idd onschuldig, puur, geen dubbele aganda's, what you see is what you get etcetera.
Zo ben ik vooral gek op honden. Mijn hond is echt belangrijk voor mij. Hoe kut ik me soms ook voel, mijn hond weet me altijd op te vrolijken. Geweldig leuk om zo'n beest te observeren! Kom aan mijn hond en ik trap je helemaal de tering.
Ik kan de meest gruwelijke filmpjes bekijken zonder daar ook maar iets bij te voelen, maar als ik ergens alleen maar 1 regetje tekst lees over een mishandeld dier, dan stop ik meteen met de rest te lezen. Dat soort zaken daar kan ik wel van slag van raken.
de foto's, het schijnt er nog steeds flinke chaos te zijn.quote:The July 2009 Ürümqi riots (traditional Chinese: 烏魯木齊七·五暴力事件; simplified Chinese: 乌鲁木齐七·五暴力事件[1]) broke out on 5 July 2009, in Ürümqi, the capital city of the Xinjiang Uyghur Autonomous Region, in northwestern China. They involved between 1,000[2][3][4] and 3,000[5] Uyghurs. The total death toll has risen to at least 156, according to Chinese government sources.[4][6][7] The Daily Telegraph reported a majority of the casualties were Han Chinese.[8] In response, hundreds of Han Chinese armed with home-made weapons clashed with both the police and the Uyghurs on 7 July.[9]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |