RIjkaard, ik weet niet of die geschikt is voor een ploeg als Ajax, een zooi spelers die je nog moet vertellen hoe en wat. BIj Barca was het wel een gespreid bedje natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaanse
Omdat die spelers een keer wat tikken moeten krijgen, ze moeten gvd is leren elke wedstrijd vol te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zoveel mensen Adriaanse willen..
Onbegrijpelijk.
Nee, maar mijn glazen bol zegt mij dat.quote:
Letterlijk staat hier dat van Basten stopt als hoofdtrainer, maar niet dat hij vertrekt bij Ajax.quote:Van Basten stopt als hoofdtrainer van Ajax
06 mei 2009
Marco van Basten heeft vandaag algemeen directeur Rik van den Boog meegedeeld te hebben besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax neer te leggen. Als hoofdreden geeft hij aan tot de conclusie te zijn gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald en dat hij niet het gevoel heeft zelf in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen.
De resterende trainingen en de wedstrijd tegen FC Twente worden geleid door assistent-trainer John van ’t Schip.
Van Basten (44) begon op 1 juli 2008 als hoofdtrainer bij Ajax. Hij was voor die tijd vier jaar bondscoach van het Nederlands Elftal en één jaar trainer van Jong Ajax.
Kan niet met mensen omgaan. Dan jaag je echt teveel mensen weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste is geweest die nog een goed fundament heeft kunnen leggen onder een team. Buiten dat Witschge-verhaal.
Rijkaard heeft het goed gedaan met Barcelona, maar dat was Adrie Koster ook wel gelukt. Ik vind dat gewoon een zelfde type als Van Basten.
Laudrup vind ik ook nog te onervaren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben voor Laudrup.
Rijkaard is vergelijkbaar met Marco denk ik (en zonder HTC toch een stuk minder succesvol). Adriaanse gaat altijd met ruzie weg en veroorzaakt problemen.
Ik zie het al voor me. Ajax verliest een wedstrijd en Cruijff stapt na 3 wedstrijden opquote:
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Prosac het volgende:
Barca, kom er maar in!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.![]()
Nu een vakman graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |