Ik was nog aan het painten johquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had deze reactie niet eens gezien![]()
Heb ik de foto's al ontvangen?![]()
European Soccer Forum?quote:
Je zei flikkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef Susi het volgende:
[..]Datum blijft hetzelfde, er verandert dus geen flikker
Licht absoluut nietquote:
Ohquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Licht absoluut nietHuis zit op het noorden
Maar ruim is het wel opzich ja
Mja mja, maar dat groen gaat weg denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
[..]
OhDa's wel heel jammer. De kleuren doen 't goed dan
Mijn vaste lasten enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Piles het volgende:
Wat gaat het opeens hard
Ik ga thuis ff foto's kijken, ben zo weg namelijk
[..]
Wat dan?
Ik vind zijn taalgrappen zó briljant. Nederlands is dan ook zo'n heerlijke taal ervoorquote:
Jij vaste lasten, je woont thuisquote:
Iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef Susi het volgende:
Ik vind zijn taalgrappen zó briljant. Nederlands is dan ook zo'n heerlijke taal ervoor
Waarschijnlijk wel jaquote:Of nuja, dat zeg je uiteraard als 't je moedertaal is![]()
Ze vindt zichzelf ook een vaste lastquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij vaste lasten, je woont thuis
Maar gewoon in Excel doen toch, is toch niet ingewikkeld?
Zulke grote cijfers kan Excel niet aan denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook een vaste last
BSOD!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke grote cijfers kan Excel niet aan denk ik
Het is ook:quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:28 schreef Susi het volgende:
Nee. Het klinkt niet![]()
Disclaimer : ik kan geen Duits
Tof. Die ga ik eens gebruiken. Maar alsnog, 't klinkt niet grappig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is ook:
Ich bin mir einer
En nee, ik kan ook geen Duits, maar ik weet het uit m'n hoofd
Duits en grappig gaat ook niet samen hèquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef Susi het volgende:
Tof. Die ga ik eens gebruiken. Maar alsnog, 't klinkt niet grappig.
Ik maak er meestal wel wat van, lijkt genoeg op het Nederlands om wat te improviserenquote:Nja, ik kan wel een beetje Duits in de vorm van dat ik 't kan lezen en begrijpen als ik het hoor. Maar zelf een zin bouwen, nee![]()
DFquote:
En tóch vind ik het een mooie taal. Alleen vind ik dat ze kak praten op de een of andere manier. Vind dat van Vlaamse accenten ook, heb altijd zoiets van 'praat normáál'quote:
Dat dus. Ik word ook altijd wel begrepen, daar niet vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maak er meestal wel wat van, lijkt genoeg op het Nederlands om wat te improviseren
Jah, heb ook geen hekel aan de taal verderquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:36 schreef Susi het volgende:
En tóch vind ik het een mooie taal. Alleen vind ik dat ze kak praten op de een of andere manier. Vind dat van Vlaamse accenten ook, heb altijd zoiets van 'praat normáál'![]()
Preciesquote:Dat dus. Ik word ook altijd wel begrepen, daar niet vanDaar gaat 't om uiteindelijk
Hoe gaat het met je opa?quote:
Heb twee jaar bij Vlamingen in de klas gezeten, maar ik blijf het raar vinden om je vrienden met u aan te spreken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, heb ook geen hekel aan de taal verderEn Vlaams is veel erger idd
![]()
Blofquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
PreciesEn meestal is het toch hier in Nederland, dus als ze het niet (willen) snappen is het jammer, hadden ze maar Nederlands moeten leren
![]()
Maar ja, Zeeland hè, "waar iedereen onbewust, in het Duits wordt aangesproken"
Sorryquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is Zuid-Holland
Nu eerst eten, zo reageer ik verder
Niks meer van gehoord, dus ik neem aan goedquote:
Jah, best welquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:01 schreef Susi het volgende:
Sorry![]()
da's wel een beschamende fout. Net zoiets als mensen denken dat West-Friesland in Friesland ligt
Ik heb bij Zeeuws-Vlamingen in de klas gezeten, aparte mensen zijn datquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef Susi het volgende:
Heb twee jaar bij Vlamingen in de klas gezeten, maar ik blijf het raar vinden om je vrienden met u aan te spreken.
Ja, moet ik eigenlijk ook eens heenquote:BlofZou toch nog graag eens naar een concert van hen willen, lijkt me lekker gezellig.
Yerseke + mosselen is wel een combi jaquote:Zo veel ken ik overigens niet van Zeeland verders. Wel dat er Yerseke ligt, en Goeree-Overflakkee, en dat ze mosselen hebben
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord, dus ik neem aan goedMaar ik bel mn ouders vanavond ff, dus dan hoor ik het wel
Apart, als in... ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, best welMaar kan ook wel begrijpen dat je het denkt
[..]
Ik heb bij Zeeuws-Vlamingen in de klas gezeten, aparte mensen zijn datVlamingen zijn wel aardige mensen volgens mij, in tegenstelling tot Zeeuws-Vlamingen
Oeh ! Ik lees nu dat Blof op Indian Summer Festival staat, dus misschien zie ik ze daar wel. Ben d'r al een aantal jaar vrijwilliger, hopelijk in 't goede tijdschema want dan kan ik ze zien. Maar Concert at Sea, dat klinkt als het North Sea Festival. Wat voor muziek komt daar ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
Ja, moet ik eigenlijk ook eens heenIs Concert at Sea niks voor je?
[..]
Ohja ! De plaats waarvan ik altijd dacht dat het in Italië lagquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
Yerseke + mosselen is wel een combi jaEn Renesse (
! ) natuurlijk.
Enorm stug en kat-uit-de-boom-kijkendquote:
Mwah, zit toch wel aardig wat verschil inquote:Oeh ! Ik lees nu dat Blof op Indian Summer Festival staat, dus misschien zie ik ze daar wel. Ben d'r al een aantal jaar vrijwilliger, hopelijk in 't goede tijdschema want dan kan ik ze zien. Maar Concert at Sea, dat klinkt als het North Sea Festival. Wat voor muziek komt daar ?
Weet ik niet, voor mij welquote:Ohja ! De plaats waarvan ik altijd dacht dat het in Italië lag. Kom op, Renesse klinkt toch helemaal niet Nederlands ?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:41 schreef Bravebart het volgende:
OMG met Maria MenaIk ben dr bij Pillie!
En mijn auto, zorg en zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook een vaste last
Maar dat zijn ook vaste lastenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |