quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Heb ik nog wat gemist wat niet te missen was?
Er gebeurd ook niks speciaals voor in de TTquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef Maanvis het volgende:
De TT's worden ook steeds inspiratielozer.
Ze krijgen vandaag een erg drukke dag, maar daar merken we nog weinig van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Heb ik nog wat gemist wat niet te missen was?
Mijn fiets staat echt wel in een parkeervak.quote:
Das een busbaan lieverd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fiets staat echt wel in een parkeervak.
TOP! ik kon me al niet voorstellen dat je hiermee akkoord zou gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gisteravond aangedrongen op een nachtje feest zonder bedtijd.
Het is niet zo omdat ik in de redactie zit er altijd naar mij word geluisterd.
Omdat men de boel ging afsluiten ben ik naar bed gegaan, dus ik heb vannacht de commotie op Fok maar voor een deel meegekregen (iPhone in bed met internet ftw).
Ik ben nu alle cos'jes aan het teruglezen......
waar elders? en wanneer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:12 schreef Disana het volgende:
Elders gepost door Bram:
Het boodschappen verhaal.... iedereen kan daar boodschappen doen, wij krijgen elke nacht om 00:00 een lijst met de meest geselecteerde producten, deze worden daadwerkelijk verwerkt in de boodschappenlijst zonder aanvullingen. Wij als producent willen wel de vitamines waarborgen dus deze komen er dan wel in, dit in de vorm van extra fruit of vruchtensap.
Vanaf hier voor de reden: De redactionele blunders , Danny en een aantal anderen waren zwaar over de zeik hierdoor en voelden zich als FOK!kers niet serieus genomen. Ik heb ook de indruk dat dat gedeeltelijk kwam door de toon die Huubke in de COS aansloeg.quote:
Ik check wel meer zo 'snachts tussendoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Ga je tijdens het slapen Fok ook nog volgen?
Een paar dagen geleden op de site waar bijna niemand voor betaalt en waar ze Huub 'onbekend' noemen.quote:
Juist, ook jij moet kunnen mastuberen he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik check wel meer zo 'snachts tussendoor.
Welnee Juud ligt naast me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Juist, ook jij moet kunnen mastuberen he.
Tja, jij bent ook een vrouw.. wij hadden blauwe ballen en ik moet toch wel zeggen dat mijn adrenalineniveau een beetje steeg in die discussiequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Dottey het volgende:
ik vond de commotie persoonlijk wel mee vallen
dus op lowlife krijgen ze WEL antwoord op hun vragen?!?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden op de site waar bijna niemand voor betaalt en waar ze Huub 'onbekend' noemen.
Blomst vroeg of beequeen er nog kon lezen, beequeen is een van de vele gebanden daar, ik ben maar eens wezen kijken.
Ik ben het aan het terugzoeken en PM je wel met meer details als ik het heb gevonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
dus op lowlife krijgen ze WEL antwoord op hun vragen?!?
het moet FOKKING niet gekker worden
check jij juus s'nachts dan?quote:
Het is een bikkel, hij slaat zich er wel door heen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
middagzuw ff weer bijgelezen ...
-*zucht* haar van Jeroen eraf ? .... als er nu Amber, Eline of Marilien had gestaan had ik nog wel kunnen lachen ja .... saai
-er is weer post geweestik meende dat er geen contact zou zijn met de buitenwereld ..en al helemaal niet met de theekranstruibreiendesokkenopsturende omaatjes van nl die allemaal penvriendinnetjes met Peter willen worden
![]()
bij deze stel ik dan ook voor om maar weer eens een FOK kaartenfanmail aktie te houden en dan allemaal naar Jeroen .... alleen al om het effect om de anderen voor de gek te houden![]()
-Dementor suc6 met het teruglezen![]()
-en hoe gaat het met Hidiho? die nu een dagduel heeft van 48 uur en dit in zijn eentje doet
Ho eens even, ik denk dat het voor hier de bedoeling is dat Dementor dit doet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
dus op lowlife krijgen ze WEL antwoord op hun vragen?!?
het moet FOKKING niet gekker worden
commotie hierrrrrrrr bedoel ik....quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tja, jij bent ook een vrouw.. wij hadden blauwe ballen en ik moet toch wel zeggen dat mijn adrenalineniveau een beetje steeg in die discussie.
het is helemaal niet de bedoeling dat bram daar gaat lopen posten. Wij lopen hier onze vaste users te bannen voor ze omdat ze de gratis streams posten, wij werken ons uit onze naad en dan gaan ze lowlife spammen in de streams en ze daar antwoorden geven op vragen die hier al weken open staan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ho eens even, ik denk dat het voor hier de bedoeling is dat Dementor dit doet?
bram blijkbaar welquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:44 schreef Dementor het volgende:
Ik post niet op NL voor de duidelijkheid.
Als jij humor ziet als vrouw ben je een erg zeldzaam exemplaar. Mag ik je mee naar huis nemen en in mijn geconditioneerde vitrine zetten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
commotie hierrrrrrrr bedoel ik....
ik vond het een leuke actie... ik lag helemaal in een deuk! Heb niet voor niets een flink verslag getikt ervan met foto's![]()
alsof vrouwen de humor niet ergens van in kunnen zien.
Heb jen Bram al rechtstreeks om tekst en uitleg gevraagt hierover? Lijkt me de snelste en effectiefste manier.quote:
Je kijkt dus gratis.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef Darklight het volgende:
Wat een duf programma
Wou streams nemen, doe het toch maar niet
Bram moet doen wat ie wil. Ik kan me goed voorstellen dat hij liever niet hier komt, dit is een heel hard en confronterend forum voor buitenstaanders. Dementor had, als FOK! liasion, antwoord op deze vragen kunnen geven. Dat is klaarblijkelijk niet gebeurd (vanwege redenen die ik ook niet weet). Daar is nu alsnog de kans voor, en dan is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
het is helemaal niet de bedoeling dat bram daar gaat lopen posten. Wij lopen hier onze vaste users te bannen voor ze omdat ze de gratis streams posten, wij werken ons uit onze naad en dan gaan ze lowlife spammen in de streams en ze daar antwoorden geven op vragen die hier al weken open staan?
Wie wel, en wat was de voornaamste reden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gisteravond aangedrongen op een nachtje feest zonder bedtijd.
Lijkt me sterk dat je niet kijkt als je wel weet dat het saai is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef Darklight het volgende:
Nee, ik kijk helemaal niet
Kun je gratis kijken dan? Dan ga ik kiken, was beetje de cossen aan het lezen
Gewoon iedereen unbannen die de gratis streams promoten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
hidiho is bij deze ook unbanned.
Nou, ik vind het te gek voor woorden dat een van de makers, die nota bene Fok! als partner hebben gekozen, zich hier niet laat zien maar wel op een ander forum post. En dan niet zomaar een ander forum, maar een dat de gratis stream prominent in een topmenu heeft staan en waar een groot deel van de kijkers er ronduit voor uitkomt niet te betalen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bram moet doen wat ie wil. Ik kan me goed voorstellen dat hij liever niet hier komt, dit is een heel hard en confronterend forum voor buitenstaanders. Dementor had, als FOK! liasion, antwoord op deze vragen kunnen geven. Dat is klaarblijkelijk niet gebeurd (vanwege redenen die ik ook niet weet). Daar is nu alsnog de kans voor, en dan is het probleem opgelost.
Faire oplossing lijkt me.
Ik verwacht hier een reactie van Dementor op eigenlijk, danwel Bram of Bart.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vind het te gek voor woorden dat een van de makers, die nota bene Fok! als partner hebben gekozen, zich hier niet laat zien maar wel op een ander forum post. En dan niet zomaar een ander forum, maar een dat de gratis stream prominent in een topmenu heeft staan en waar een groot deel van de kijkers er ronduit voor uitkomt niet te betalen.
Misschien heeft Jeroen zijn vuist geneukt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Darklight het volgende:
is er al geneukt in die bunker?
Wat mij betreft flikkert hij op naar Nowlife, met zijn gratis streamlink en zijn gezuig (vorige week) dat hij gratis accounts liep aan te maken omdat hij niet wenst te betalen voor credits, maar wel wenst te stemmen.quote:
Het gaat er toch om dat de vragen beantwoord worden op dit forum en niet om wie dat doet? Dat bram wel op nowlive post en niet op FOK! is nog geen reden om over de zeik te zijn, want dat is jaloezie in mijn ogen. Misschien ging Bram er vanuit dat Dementor FOK! wel helemaal zou kunnen coveren bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vind het te gek voor woorden dat een van de makers, die nota bene Fok! als partner hebben gekozen, zich hier niet laat zien maar wel op een ander forum post. En dan niet zomaar een ander forum, maar een dat de gratis stream prominent in een topmenu heeft staan en waar een groot deel van de kijkers er ronduit voor uitkomt niet te betalen.
Ze hebben dus schijt aan ons. Er komt weer fanmail binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef D. het volgende:
Die poll lijkt er eentje te worden waar de redactie niet onderuit kan
hij hoeft zich hier niet te laten zien. daar zijn andere mensen voor (dementor bv, of mariell die feitelijk een permban had moeten hebben trouwens,of bart of huub of wie ook). Bram hoort het te druk te hebben met andere zaken. Maar als hij hier niet post moet hij ook niet elders WEL posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef D. het volgende:
Die poll lijkt er eentje te worden waar de redactie niet onderuit kan
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik verwacht hier een reactie van Dementor op eigenlijk, danwel Bram of Bart.
Een verdieping hogerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Darklight het volgende:
ze hebben zeker ook drankl/drugs/ etc in die bunker?
Lees ik nu voor de tweede keer, ik word nieuwschierigquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:03 schreef Danny het volgende:
[..]
hij hoeft zich hier niet te laten zien. daar zijn andere mensen voor (dementor bv, of mariell die feitelijk een permban had moeten hebben trouwens,of bart of huub of wie ook). Bram hoort het te druk te hebben met andere zaken. Maar als hij hier niet post moet hij ook niet elders WEL posten.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben dus schijt aan ons. Er komt weer fanmail binnen.
Ik zet nu de streams uit, wat een bullshit.
Hidioho had een ban? Degene die ons elk jaar voorziet van alternatieve streams? WOW.quote:
Daar hebben ze Huub niet voor nodig hoor. Zonder Huub zouden ze dat ook doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Darklight het volgende:
De "redactie" heeft drank? Vandaar die zielige acties
Huub zit er zeker ook ;')
Met je poten in de modder staan gaat ook niet over rozen he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft flikkert hij op naar Nowlife, met zijn gratis streamlink en zijn gezuig (vorige week) dat hij gratis accounts liep aan te maken omdat hij niet wenst te betalen voor credits, maar wel wenst te stemmen.
Als ik het goed begrijp gaat dat over haar tietenfotoos in haar topique. Die wilde zij weg hebben (met het nodige gedreig). En dreigen FOK! te beschadigen resulteert normaliter in een permban.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Lees ik nu voor de tweede keer, ik word nieuwschierig
een vrouw achter het glas zetten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij humor ziet als vrouw ben je een erg zeldzaam exemplaar. Mag ik je mee naar huis nemen en in mijn geconditioneerde vitrine zetten?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
een vrouw achter het glas zetten?
*grijns*
(sorry dat het zo lang duurde, mijn i-net lag er effekes uit)
quote:
Serieus, dit gaat toch nergens over. Vanochtend komen ze met het bericht dat het een drukke, dus leuke streamdag zal worden. En wat gebeurt er, alleen maar fanmail voorlezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef kahaarin het volgende:
Ergeren aan de COS en "achter", if we can't beat them..... Kaartenactie?
De HTSquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef liesje1979 het volgende:Watvoor school is dat? Waar ze mogen streamen en stemmen?
Als hij geen tijd voor Fok! heeft, wat begrijpelijk is en wat ik hem ook helemaal niet kwalijk neem, moet hij ook niet op een ander forum posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat de vragen beantwoord worden op dit forum en niet om wie dat doet? Dat bram wel op nowlive post en niet op FOK! is nog geen reden om over de zeik te zijn, want dat is jaloezie in mijn ogen. Misschien ging Bram er vanuit dat Dementor FOK! wel helemaal zou kunnen coveren bijvoorbeeld?
WB.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft flikkert hij op naar Nowlife, met zijn gratis streamlink en zijn gezuig (vorige week) dat hij gratis accounts liep aan te maken omdat hij niet wenst te betalen voor credits, maar wel wenst te stemmen.
Als hij op een ander forum post heeft hij dus wel tijd, maar geen behoefte (of hij heeft FOK! voorbehouden aan dementor bijv.).quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij geen tijd voor Fok! heeft, wat begrijpelijk is en wat ik hem ook helemaal niet kwalijk neem, moet hij ook niet op een ander forum posten.
Het is nog maar 13.20 uur, al die fanmail is idd een beetje saai, daarom denk ik dat een kaartenactie wel leuk zou zijn. Magoed, ik vind dat er idd een beetje te veel Kumbaya is en te weinig gedoe, wat betreft het kijkplezier heb je gelijk. post voorlezen is niet spannend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus, dit gaat toch nergens over. Vanochtend komen ze met het bericht dat het een drukke, dus leuke streamdag zal worden. En wat gebeurt er, alleen maar fanmail voorlezen.
Wat een non informatie. Vertel dan op z'n minst waar die stroomstoring betrekking op heeft. Zo te zien kun je nog posten dus pc's draaien... de streams doen het nog... dus????quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
We kampen op dit moment met en stroomstoring.
*zegt al niets meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een non informatie. Vertel dan op z'n minst waar die stroomstoring betrekking op heeft. Zo te zien kun je nog posten dus pc's draaien... de streams doen het nog... dus????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
En als er weer stroom is, liggen er zeker weer 2 uit?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
We kampen op dit moment met en stroomstoring.
Gekneedquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:27 schreef Susi het volgende:
Er wordt brood gebakken neem ik aan (heb geen geluid momenteel, alleen beelden) ?
Ik heb het al een keer uitgelegd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een non informatie. Vertel dan op z'n minst waar die stroomstoring betrekking op heeft. Zo te zien kun je nog posten dus pc's draaien... de streams doen het nog... dus????
Netjesquote:
Dat had natuurlijk van te voren bekend moeten zijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef FuTilE het volgende:
Misschien komen ze wel niet meer op fok! (en trekken ze zich er steeds minder van aan) omdat hier een paar notoire, permanent verongelijkte zeikerds zitten waarmee eigenlijk geen enkele vorm van rationele communicatie en overleg mogelijk is. Van die mensen die constant zitten te reageren vanuit hun minderwaardigheidscomplexjes en vooroordelen, zeg maar.
Maar dat blijft speculatie, natuurlijk
quote:
Ik zou het helemaal niet meldenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer uitgelegd.
Zodra hier de stroom uitvalt maak ik met mijn laptop (draait op een accu) verbinding met een wifi punt buiten het pand.
Ipv in details te treden proberen wij asap de stroomstoring op te lossen, posten op Fok heeft dan niet mijn eerste prioriteit.
Misschien moet je wel eerst betalen voor je het kan zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
Edit - Ja nu zie ik het. Bedankt!
nog even wachten tot die van mij binnen isquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef D. het volgende:
Poll: Fanmail?Leuk, dat gun ik ze wel Weg met die verwennerij
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En hoe weet jij dat die daar niet zitten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef FuTilE het volgende:
Misschien komen ze wel niet meer op fok! (en trekken ze zich er steeds minder van aan) omdat hier een paar notoire, permanent verongelijkte zeikerds zitten waarmee eigenlijk geen enkele vorm van rationele communicatie en overleg mogelijk is. Van die mensen die constant zitten te reageren vanuit hun minderwaardigheidscomplexjes en vooroordelen, zeg maar.
Maar dat blijft speculatie, natuurlijk
Ach gossie meneer de intressantdoener........ Vlemmix zit dus bij kaarslicht z'n krantje te lezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer uitgelegd.
Zodra hier de stroom uitvalt maak ik met mijn laptop (draait op een accu) verbinding met een wifi punt buiten het pand.
Ipv in details te treden proberen wij asap de stroomstoring op te lossen, posten op Fok heeft dan niet mijn eerste prioriteit.
Daar heb je wel een goed punt jaquote:
Krijg je uitleg, zet je het weg als interessantdoenerij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef akveor het volgende:
Ach gossie meneer de intressantdoener........ Vlemmix zit dus bij kaarslicht z'n krantje te lezen.
Ach ja, men mag blij zijn dat ik nu iets van me laat horen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijg je uitleg, zet je het weg als interessantdoenerij.
Hehehehe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien moet je wel eerst betalen voor je het kan zien
Je doet het prima Tom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ja, men mag blij zijn dat ik nu iets van me laat horen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
En het klinkt hooguit interessant als je er niets van begrijpt.
In IE8 is het okay... in Firefox is de layout een beetje fucked.quote:
Ik hoop wel dat je begrijpt dat we je nu aanspreken als redactielid, niet persoonlijk, want we zijn natuurlijk best blij met jequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat dusquote:
ffquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
In IE8 is het okay... in Firefox is de layout een beetje fucked.
in IE6 is het nog ergerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
In IE8 is het okay... in Firefox is de layout een beetje fucked.
Hij zegt toch niks? Oh, ik moet raden dat de redactie waarschijnlijk zonder licht zit. Dat daardoor onze mailjes niet gelezen kunnen worden en de polls niet bekeken kunnen worden? Ik gok maar wat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijg je uitleg, zet je het weg als interessantdoenerij.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met je poten in de modder staan gaat ook niet over rozen he?
[..]
Als ie niets vermeld had, had je niets gemerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zegt toch niks? Oh, ik moet raden dat de redactie waarschijnlijk zonder licht zit. Dat daardoor onze mailjes niet gelezen kunnen worden en de polls niet bekeken kunnen worden? Ik gok maar wat.
Dus stemmen heeft even geen zin? Uh uh uh uh....?
Kweet niet hoor maar de stemmen die ik nog heb bewaar ik voor het eind. Ben dat zat om ze te verspelen op een ruk opdracht ..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zegt toch niks? Oh, ik moet raden dat de redactie waarschijnlijk zonder licht zit. Dat daardoor onze mailjes niet gelezen kunnen worden en de polls niet bekeken kunnen worden? Ik gok maar wat.
[..]
Hij vertelt dat er een stroomstoring is en dat daar -logisch- de eerste prioriteit ligt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef akveor het volgende:
Ruk opdracht??quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet hoor maar de stemmen die ik nog heb bewaar ik voor het eind. Ben dat zat om ze te verspelen op een ruk opdracht ..
Als ik dat zeg, krijg ik Peter6000 op mijn dakquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet hoor maar de stemmen die ik nog heb bewaar ik voor het eind. Ben dat zat om ze te verspelen op een ruk opdracht ..
Dan is je dak vrolijk gekleurd en meer nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, krijg ik Peter6000 op mijn dak
FOK! is gewoon ff over de zeik, we hebben lieve woordjes nodig en knuffeltjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij vertelt dat er een stroomstoring is en dat daar -logisch- de eerste prioriteit ligt.
Neem daar dan even genoegen mee ipv meteen te gaan lopen zieligen met 'interessant doenerij'.
Het lijkt soms wel een wedstrijdje afzeiken om het afzeiken.
Er zou een vol agenda op de stream komen, ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef Soury het volgende:
De COS is wel ineens een CS geworden.. Daar kreeg ik bijna een ban voor
Als er dan maar wel een mooie titel bij staatquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is je dak vrolijk gekleurd en meer niet
Een ontspannend tekenfilmpje dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! is gewoon ff over de zeik, we hebben lieve woordjes nodig en knuffeltjes
Vol is die andere website toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zou een vol agenda op de stream komen, ik wacht nog steeds
MR.. Hidiho op je dakquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er dan maar wel een mooie titel bij staat
vol agendaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zou een vol agenda op de stream komen, ik wacht nog steeds
Ik heb precies hetzelfde. Vorige week nog 55 credits uitgegeven. Na zaterdag slechts 3.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen hij, weet ze te verzinnenquote:
Ik heb niet alles voor het zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Vorige week nog 55 credits uitgegeven. Na zaterdag slechts 3.
Nietszeggende polls die gewoon schaamte oproepen om er op te stemmen.
Ze zouden gradaties moeten aanbrengen. Rukpols gratis en polls die echt ergens over gaan wil ik best een credit aan uitgeven.
Zo ook deze:
Welke luxe?
Tandpasta
Douchegel
Kussentjes op de bank
We kopen toch al de dagelijkse boodschappen? En enige echte luxe die erbij staat zijn kussentjes op de bank.
Van zo'n Dementor zou je toch verwachten dat hij het niveau van de gemiddelde Fokker toch hoger zou in kunnen schatten.
Ik wil het fragmentje wel even opzoeken voor je, maar dat zeiden ze echt, toen ze een briefje kregen vanochtend. Begin al aan mezelf te twijfelenquote:
Waarom Dementor ?? Die zit achter de knoppen en heeft volgens mij niks te doen met de akties enz...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Vorige week nog 55 credits uitgegeven. Na zaterdag slechts 3.
Ze zouden gradaties moeten aanbrengen. Rukpols gratis en polls die echt ergens over gaan wil ik best een credit aan uitgeven.
Zo ook deze:
Welke luxe?
Tandpasta
Douchegel
Kussentjes op de bank
We kopen toch al de dagelijkse boodschappen? En enige echte luxe die erbij staat zijn kussentjes op de bank.
Van zo'n Dementor zou je toch verwachten dat hij het niveau van de gemiddelde Fokker toch hoger zou in kunnen schatten.
Maar je kan je mening toch wel geven? Tenminste, ik neem aan dat jij het ook rukpolls vindtquote:
Lekker denigrerend. Dementor doet imo zijn werk ook goed, is aan regels verbonden wat hij wel en niet naar buiten mag brengen en schroomt niet om zijn hand in eigen boezem te steken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo ook deze:
Welke luxe?
Tandpasta
Douchegel
Kussentjes op de bank
Preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Dementor doet imo zijn werk ook goed, is aan regels verbonden wat hij wel en niet naar buiten mag brengen en schroomt niet om zijn hand in eigen boezem te steken.
Top van hem dat hij het redactie-team nu al dagenlang aan het ondersteunen is.
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Dementor doet imo zijn werk ook goed, is aan regels verbonden wat hij wel en niet naar buiten mag brengen en schroomt niet om zijn hand in eigen boezem te steken.
En dat binnen 12 uurquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hey ik schakel net in en zie een gebande
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En die mag nogmaals gequote worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Een half uurtje nadat de handboeien waren vastgemaakt klonk de sirene. De Overlevers werden niet wakker, dus daar klonk de telefoon. Pas nadat Pim Jeroen naar de telefoon moest roepen kwamen de heren er langzaam maar zeker achter dat ze geen kant opkonden.
Jeroen dacht aan een complot van de dames, maar Peter was ervan overtuigd dat ze die harteloosheid toch niet echt in zich hadden. Nadat nog vele malen de sirene in the Bunker was afgegaan, hadden de Overlevers door dat de sleuteltjes van de handboeien in het voorraadhok lagen,
een door de kijker bepaalde nachtelijke escapade kwam tot een einde
Voor de caps van dit hachelijke avontuur check het enige echte bunkerforum
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m woensdag 6 mei
Ja, maar jij bent aanwezig en 'hoort er bij' dus fatsoensnormen en normaal gedrag kunnen het raam uit. Dat je je stinkende best doet en volstrekt vrijwillig je tijd er aan besteed maakt niet uit, als het niet gaat zoals men denkt dat het moet gaan dan is er behoefte aan een pispaaltje, jij hebt in deze de eer.quote:
Dit is de poll die de hele groep luxe kan brengen als Peter en Jeroen slagen in hun duel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef akveor het volgende:
Dan neem ik dat van Dementor terug. Excuus.
Neemt niet weg d at de rest van mijn post blijft staan en daar ging het uiteindelijk om.
Zo ook deze:
Welke luxe?
Tandpasta
Douchegel
Kussentjes op de bank
Dát denk ik, en op zich vind ik dat wel opmerkelijk, dat hij op een ander forum post dan het forum wat de officiële community is. Maar dat vind ik an sich nog wel acceptabel. Ik vind het idee dat één van de makers post op een forum dat de stream gratis aanbiedt verwerpelijker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als hij op een ander forum post heeft hij dus wel tijd, maar geen behoefte
Tandpasta is luxe?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dit is de poll die de hele groep luxe kan brengen als Peter en Jeroen slagen in hun duel.
Als ik in de gelegenheid was om te helpen zou ik dat doen, maar helaasquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die mag nogmaals gequote worden.
Dementor draait al een dikke week driedubbele diensten. Zonder te morren en met enorm veel inzet. Neem er eens een voorbeeld aan ...
Je kunt ze moeilijk niet laten poetsen, dan sturen ze Bart wel de tandartsrekeningquote:
Ze kunnen nu ook poetsen, alleen met vaseline ofzo....quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt ze moeilijk niet laten poetsen, dan sturen ze Bart wel de tandartsrekening
Ik vind alle 'reinigingmiddelen' (of dat nu voor het lichaam is of voor de keuken) eigenlijk geen luxe.quote:
Het gaat erom dat je die artikelen ook gewoon op de bestellijst kunt zetten.quote:
Ja, dat begreep ik ook van je en ik ben het ermee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je die artikelen ook gewoon op de bestellijst kunt zetten.
Luxe vind ik dan wel die kussentjes op de bank. Een telefoongesprekje voeren. Een paar planten in de bunker. Een kwartiertje TV kijken. Een brief schrijven.... etc etc.
Kan, maar volgens mij mochten de bewoners zelf kiezen welke 3 artikelen in de poll zouden komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je die artikelen ook gewoon op de bestellijst kunt zetten.
Luxe vind ik dan wel die kussentjes op de bank. Een telefoongesprekje voeren. Een paar planten in de bunker. Een kwartiertje TV kijken. Een brief schrijven.... etc etc.
Ze wachten tot 17:00 omdat ik dan thuis benquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook van je en ik ben het ermee eens.
Het is bijna half drie en er is nog niets van de beloofde heftige dag te zien. Eline staat deeg te kneden en aan tafel vertellen ze anekdotes.
of zonder iets, ok niet zo fris, maar daar krijg je niet meteen gaatjes van lijkt mequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze kunnen nu ook poetsen, alleen met vaseline ofzo....
Ik denk dat de hele bunker niet meer fris is hoor. Ik vermoed dat het nu echt een muf rufthok geworden isquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
of zonder iets, ok niet zo fris, maar daar krijg je niet meteen gaatjes van lijkt me
Vroeger bij scheikunde kreeg je toch les in zelf tandpasta maken? Dat lijkt me wel ein tolles idee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
of zonder iets, ok niet zo fris, maar daar krijg je niet meteen gaatjes van lijkt me
Who cares ??? Dat is toch de bedoelingquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele bunker niet meer fris is hoor. Ik vermoed dat het nu echt een muf rufthok geworden is
quote:
Dat zegt de digibeetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind dat ze morse moeten leren om de fanmail te kunnen lezen
Ik denk dat je mannetje heel blij met is, je bent zo makkelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef Marrije het volgende:
Of er wat beloofd is of niet maakt me eigenlijk weinig uit en dat het niet van de stream afspat vind ik ook prima, gisteren was een Top Dag wat betreft streamen en ik begrijp ook wel dat dat niet elke dag kan. Wie weet komt er nog wat en dat is dan mooi meegenomen.
Eline: ik heb zo'n gevoel dat er nog wat gaat gebeuren vandaag!
quote:
ja, en ze hadden niet voor tandpasta gekozen maar voor kussentjes, of spelkaarten, of douchegel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kan, maar volgens mij mochten de bewoners zelf kiezen welke 3 artikelen in de poll zouden komen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kan, maar volgens mij mochten de bewoners zelf kiezen welke 3 artikelen in de poll zouden komen.
Dat wist ik dus weer nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en ze hadden niet voor tandpasta gekozen maar voor kussentjes, of spelkaarten, of douchegel.
De tandpasta hheeft de redactie zelf bedacht omdat ze dat op hadden
Daarom is het ook raarquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Een digibeet is iemand die niet met een computer om kan gaan.
Ik mis ietsquote:
Markquote:
nadat ze de drie luxe artikelen door hadden gegeven gaven ze aan dat de tandpasta op was en ze graag nieuwe wilden.quote:
Ach ik lul in de ruimte dat morse gedoe bedoel das achterhaald. Getver ga ik het uitleggenquote:
Nee die ligt compleet out in de tuin van Flemmix (ofzo)quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef blomst het volgende:
Heeft bart geen gesprekjes meer met de bunkerbewoners?
Die kut stem ???quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef D. het volgende:
Eline heeft een operatie aan haar neus gehad.
Daar komt dat dus door
Wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef D. het volgende:
Eline heeft een operatie aan haar neus gehad.
Daar komt dat dus door
Zo'n bunker ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik lul in de ruimte dat morse gedoe bedoel das achterhaald. Getver ga ik het uitleggen
jammer dan dat hij dan nog net bij het knopje kan van het bunkerlied.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die ligt compleet out in de tuin van Flemmix (ofzo)
Bart is vandaag scholieren aan het bijspijkeren over verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:45 schreef blomst het volgende:
jammer dan dat hij dan nog net bij het knopje kan van het bunkerlied.
Dat is de afstandsbediening met 1 knop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:45 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dan dat hij dan nog net bij het knopje kan van het bunkerlied.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is vandaag scholieren aan het bijspijkeren over verkeersveiligheid.
Stoned onderweg naar de basisschoolquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is vandaag scholieren aan het bijspijkeren over verkeersveiligheid.
Werd tijd ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
hidiho is bij deze ook unbanned.
Neus oh dat was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Datgeen wat er mis is met haar neus.
Die is weleens onderwerp van gesprek
erg hequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
poll, moeten we vannacht weer inbreken
omgleren ze daar echt niets
Die inside info heb ik dan weer niet paraat. En denk het eigenlijk niet. Of wel. Of toch niet. Oh well.quote:
erg? triestquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
quote:
De poll over fanmail negeren ze kennelijk. Zijn ze bang voor de uitslag?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
kopijkat/dementor, maak dat ze luisteren!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
De poll over fanmail negeren ze kennelijk. Zijn ze bang voor de uitslag?
Nou zo te zien wel dus.. Lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die inside info heb ik dan weer niet paraat. En denk het eigenlijk niet. Of wel. Of toch niet. Oh well.
Gelukkig niet, ik zat al tegen het plafondquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]48 uren duren bij jou ook niet lang!
Amsterdammer zeker!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te zien wel dus.. LekkerAch die koters zitten allemaal in een bakfiets dus geen hummer die ze deerd. !!
Nu alleen de communitie pagina nog beschikbaar maken voor mensen die geen stream en credits kopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef blomst het volgende:
Hee, zie op de bunkersite dat Fok nu op de eerste pagina staat.
Ik gok iemand die fanmail gestuurd heeft en hoopt dat ie nog langskomtquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wie is die ene persoon die hun wel de post gunt?
Ohw dat was jij he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok iemand die fanmail gestuurd heeft en hoopt dat ie nog langskomt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart is vandaag scholieren aan het bijspijkeren over verkeersveiligheid de bunker![]()
Ja, zag het ook. Ik vind trouwens dat er wel heel erg gemakkelijk heel veel kritiek gegeven wordt. Nu Danny zich gisteravond vrij voelde om uit de losse pols met een geweer te schieten zijn er meer die er in zijn kielzog zich vrij voelen om maar van alles te roepen om het volledig af te branden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef blomst het volgende:
Hee, zie op de bunkersite dat Fok nu op de eerste pagina staat.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik zat al tegen het plafond
het zal een poll van vorige week zijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, ik stuur fanmail en start daana een poll om z.s.m. fanmail te verbieden om te voorkomen dat mijn fanmail de bewoners bereikt en ze al mijn geheimen kennenquote:
Het is gewoon kut manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zag het ook. Ik vind trouwens dat er wel heel erg gemakkelijk heel veel kritiek gegeven wordt. Nu Danny zich gisteravond vrij voelde om uit de losse pols met een geweer te schieten zijn er meer die er in zijn kielzog zich vrij voelen om maar van alles te roepen om het volledig af te branden.
Beetje jammer wel, want ik vind het nog steeds een leuk project.
Hahaha ja en auto bezitter .. Fuck dingenquote:
er is al een uur lang geen fanmail meer geweestquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
De poll over fanmail negeren ze kennelijk. Zijn ze bang voor de uitslag?
mwa, had het ervoor overquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]was toch een klein beetje een foute inschatting van je gister
Ohw die poll was van jou?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik stuur fanmail en start daana een poll om z.s.m. fanmail te verbieden om te voorkomen dat mijn fanmail de bewoners bereikt en ze al mijn geheimen kennen
of een NLer die hier undercover isquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok iemand die fanmail gestuurd heeft en hoopt dat ie nog langskomt
Waaraan te zien? Hij is gisteravond al weggegaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Soury het volgende:
Nou zo te zien wel dus.. LekkerAch die koters zitten allemaal in een bakfiets dus geen hummer die ze deerd. !!
Ik denk deze TS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wie is die ene persoon die hun wel de post gunt?
How did they survived that?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
er is al een uur lang geen fanmail meer geweest
Nee die gaan zelf met dat kutding de weg opquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waaraan te zien? Hij is gisteravond al weggegaan.
En het gaat om middelbare scholieren, die worden hopelijk niet meer met bakfiets door mamma vervoerd.
Scheppen is beter, en dan ook nog overlevenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is gewoon kut man![]()
Streams gaan uit hier
Nog steeds denk ik.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
er is al een uur lang geen fanmail meer geweest
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:07 schreef blomst het volgende:
Ze hebben dus weer een stroomstoring.
Ik noem haar Calimero, maar dat heeft niks met haar lach te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:11 schreef akveor het volgende:
Nu ze het over kinderseries en tekenfilmpjes hebben moet ik ook steeds denken aan een tekenfilm waar dat irritante lachje van Eline me aan doet denken. Dacht eerst Brigadier Dog maar waarschijnlijk toch en andere hond. Iemand?
me veel moeite ... moet al een uur lang poepen maar dan zal je net zien dat er fanmail komt en de mijne ertussen zitquote:
Nee het is zeker weten een hond.quote:
het is Ccquote:
Dat sowieso, zo werkt dat nou eenmaal..... internet hè.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zag het ook. Ik vind trouwens dat er wel heel erg gemakkelijk heel veel kritiek gegeven wordt. Nu Danny zich gisteravond vrij voelde om uit de losse pols met een geweer te schieten zijn er meer die er in zijn kielzog zich vrij voelen om maar van alles te roepen om het volledig af te branden.
Beetje jammer wel, want ik vind het nog steeds een leuk project.
Er is nog iets met een hond, een piloot met een geniepig lachende hond. Iets met Baron, ik kan het zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee het is zeker weten een hond.
Calimero doet me denken aan Nathalie uit BB.
Niet Scrappy van Scooby Doo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee het is zeker weten een hond.
Calimero doet me denken aan Nathalie uit BB.
Zo irritant dat ik er niet op kan komen.
Wat ben ik?quote:
YES... dat is hem....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is nog iets met een hond, een piloot met een geniepig lachende hond. Iets met Baron, ik kan het zo snel niet vinden.
De NL undercoverquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:11 schreef akveor het volgende:
Nu ze het over kinderseries en tekenfilmpjes hebben moet ik ook steeds denken aan een tekenfilm waar dat irritante lachje van Eline me aan doet denken. Dacht eerst Brigadier Dog maar waarschijnlijk toch en andere hond. Iemand?
Ja, arme Renate, zo ongezouten over the top hardquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, zo werkt dat nou eenmaal..... internet hè.
Dat zag je ook op de aanwezigheid van Renate, als Danny niet zo tekeer gegaan was dan had het gros het lef niet in hun vingertoppen gehad om te roepen wat ze geroepen hebben.
quote:
Het is nog niet in je opgekomen dat we echt serieux allemaal over de plas heen waren?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, arme Renate, zo ongezouten over the top hard![]()
Hopelijk blijft ze lekker door posten, ze leek gisteren niet echt aangedaan. En voor de rest, tja, "Follow the leader" inderdaad
En geen voor jeroen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Jeroen en Peter houden het tot mijn verbazing aardig vol zo aan elkaar geketend.....Toch weer een puntje voor Peter
Klootzakquote:
dat is die tekenfilm met die race toch.. auto;s en vliegtuigenquote:
Kom op, 't is een spelletje toch? Raakt het je zo ontzettend hard in je dagelijks bestaan dat je volledig ontdaan bent? Jij hebt toch geen zakelijk belang zoals Fok! dat wel heeft?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is nog niet in je opgekomen dat we echt serieux allemaal over de plas heen waren?
Dacht jij dat dat Huub was?? ze dachten zelf van Bobquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
Nog steeds is er niet meer geweest dan twee keer post. Huub roept om dat men nog steeds bezig is te stroomstoring op te heffen; misschien dat de overlevers daardoor soms ook mensen zien lopen.
DD Zakquote:
Dat keek ik vroegerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat is die tekenfilm met die race toch.. auto;s en vliegtuigen
muttley of zo heet dat hondje geloof ik
Ja, klonk helemaal als Huub... hmm.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht jij dat dat Huub was?? ze dachten zelf van Bob
Het is een hele prestatie om 24 uur vlaks naast jeroen te staan,zitten,lopen en slapen.quote:
Jeroen kan veel aan volgens mij. Dat is een goeie voor het programma. Die lijkt bij voortduring vooral relaxed en de omstandigheden te nemen zoals ze komen. Bij Peter is dat anders geblekenquote:
En bedankt voor de reminderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |