quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:43 schreef Houzer het volgende:![]()
Ik was laatst in een vegetarische winkel, ik zeg hoe gaan de zaken?
Ach het is vlees nog vis, zei de beste man
Goed idee, even lunchen!quote:
Goeie Garp.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik was laatst bij de visafslag, ik zeg hoe gaan de zaken?
Ik heb er geen krab meer voor, zei de beste man.
Kyo ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Tazz het volgende:
Tip voor collega ICT-ers...
Ga niet meer schudden met een fles toner NADAT je de dop eraf hebt gehaald..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Tazz het volgende:
Tip voor collega ICT-ers...
Ga niet meer schudden met een fles toner NADAT je de dop eraf hebt gehaald..
Stofzuiger ging prima, gelukkig een gladde vloer...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ghahahaha, Lekker Tazz.
Nog een tip:
Niet vegen, gelijk een stofzuiger erop.
Dus.
wij hebben daar idd ook van die dingen in , a163'squote:
wij hebben daar een algemeen medewerker ict zaken voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als ICT-er zijn inhoud dat je af en toe de toner moet vervangen zou ik nog best wel een overstap kunnen overwegen.
Tja, die Fok!ken ook...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als ICT-er zijn inhoud dat je af en toe de toner moet vervangen zou ik nog best wel een overstap kunnen overwegen.
Hier heet dat Werkplek Ondersteuning... prima te doen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Joene het volgende:
wij hebben daar een algemeen medewerker ict zaken voor.
Lees manusje van alles , printertonertjes , netwerk touwtje klikken , office truukjes etc.
Dat heet hier Tallyquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:07 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hier heet dat Werkplek Ondersteuning... prima te doen...
Hey, laat ik nou net op het Europese HQ werken daarvan.quote:
Dacht altijd dat je vrouwelijk was, niet onzijdig?quote:
Ik ben altijd de LULquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je vrouwelijk was, niet onzijdig?
Ken jou het rotten je bent voor ADOquote:
Nee toch? Da's Gullit toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Speelde Van Basten nog bij Ajax?
Die van die tweeling ?quote:
welke tweeling, koeman of de boer...quote:
Ach gezien mijn uurtarief zou je denken dat ik een zware job heb en 80 uur per week werk.quote:
Neme wel een stofzuiger die geschikt is voor toner, anders blaas je die zooi alleen maar door de zak heen zo de lucht in. En dat is op z'n zachtst gezegd niet zo gezond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ghahahaha, Lekker Tazz.
Nog een tip:
Niet vegen, gelijk een stofzuiger erop.
Dus.
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
Je bedoelt de kruimeldief ?
Hier nog 6...quote:
Ik snap er ook niks van. Er staan nog 3 vacature's open hier, ik ga over een paar dagen op vakantie en de parkeerplaats van de Intratuin hier puilt elke dag uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:23 schreef Metatron het volgende:
Zeg, wat is dat recessie-ding waar iedereen het over heeft? Ik merk er niks van, het wordt hier alleen maar drukker.
Hier merk ik het wel. Elke dag moet ik wel accounts afsluiten. Pasjes innemen. Laptopjes innemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Er staan nog 3 vacature's open hier, ik ga over een paar dagen op vakantie en de parkeerplaats van de Intratuin hier puilt elke dag uit.
Sinds wanneer werk jij bij de intratuinquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Er staan nog 3 vacature's open hier, ik ga over een paar dagen op vakantie en de parkeerplaats van de Intratuin hier puilt elke dag uit.
Zelfs in de groente fabriek merken we het , er wordt echt flink bezuinigd op mensen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier merk ik het wel. Elke dag moet ik wel accounts afsluiten. Pasjes innemen. Laptopjes innemen.
Niet. Maar ik kijk er op uit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij bij de intratuin
Geen boulevard met Blonde Meisjesquote:
X2quote:
Alleen als ik m'n ogen dichtdoe.quote:
Doe je wel ff een paar jesters foto's op kreta ? voor in het topic zegmaar.quote:
Dat krijg je met zo een tuin hequote:
Wat is een Xperia ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Iphone ruilen tegen een Xperia is een goeie deal toch?
J die foto's maak je ze ?quote:
Ik ben boos op dat ding. Ik sluit hem gisteren aan op m'n andere computer en m'n hele Iphone is leeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
A je iPhone wat doe je?!
Whehe. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Maar goed, ff aansluiten op je originele pc en een backup terugzetten toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben boos op dat ding. Ik sluit hem gisteren aan op m'n andere computer en m'n hele Iphone is leeg.
ik hoop erop J. Van die mooie zon gebruinde Jesters met knappe tepeltjes erop.quote:
Klote Itunes ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Maar goed, ff aansluiten op je originele pc en een backup terugzetten toch?
Ah, een Ai-Ai-Ai-Phone.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben boos op dat ding. Ik sluit hem gisteren aan op m'n andere computer en m'n hele Iphone is leeg.
Goed idee, kijk maar of je Y. post, of willekeurige Griekse schoonheden, dat is om het even...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je wel ff een paar jesters foto's op kreta ? voor in het topic zegmaar.
Weet ik dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Maar goed, ff aansluiten op je originele pc en een backup terugzetten toch?
vraag je nou of die zn vrouw wil prostitueren hier op fok!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef Tazz het volgende:
[..]
Goed idee, kijk maar of je Y. post, of willekeurige Griekse schoonheden, dat is om het even...
Hij vroeg of je de blote jesters van yppy wilde fotograveren en plaatsen in dit topicquote:
pros·ti·tu·e·ren, zich -eerde z, h z geprostitueerd 1 voor geld geslachtelijke gemeenschap toestaan 2 ter wille van geld zich lenen voor ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef Joene het volgende:
vraag je nou of die zn vrouw wil prostitueren hier op fok!?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
Hebben jullie ook zo'n zin in hetSongfestival
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
ff over die foto's nog , vergeet ze nietquote:
Alleen als er een bom onder het podium ligt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
Ik heb mijn innerlijke glitternicht mijn lichaam uitgetrapt toen ik 5 was en hij doktertje wou spelen met 'vriendjes' inplaats van 'vriendinnetjes'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Darlings, jullie staan echt zoooow niet in contact met jullie innerlijke glitternicht.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Darlings, jullie staan echt zoooow niet in contact met jullie innerlijke glitternicht.
Wat J zegt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ff over die foto's nog , vergeet ze niet
Alweer ... Jezus christ ga je met de kerst beginnen ofzo ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat J zegt!
Ennuh.... Ik ga wel zelf muziek bouwen, i.p.v. naar het Songfestival kijken. (Oh ja, en mijn nieuwe contract doornemen)
Die worden fag en gaan in musicals spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met al die mensen die zoeen talentenshow winnen?
Daarna hoor je er nooit meer wat van, of is dat de bedoeling van het programma?
Niks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met al die mensen die zoeen talentenshow winnen?
Is dat al zeker dan?quote:
Meh, ik weet dus nog niet of ik er überhaupt uitgeknikkerd word.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Houzer het volgende:
Is dat al zeker dan?
Laten ze je deze dag nog werken om je aan het eind eruit te knikkeren?
Nee pas om 15:06 vrij men.quote:
Moet ik om 17 uur f5en ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meh, ik weet dus nog niet of ik er überhaupt uitgeknikkerd word.
Wél is morgen mijn reguliere vrije dag..
Damn, trek je dat wel zo laat vrij?quote:
Je móet niks, mên.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef Joene het volgende:
Moet ik om 17 uur f5en ?
ik compenseer morgen wat uren Boem, dan ben ik lekker om 13 uur thuis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Damn, trek je dat wel zo laat vrij?
Maar ik had met je afgesproken om je leedvermaak even te lezen JK.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je móet niks, mên.
Tegen die tijd "zit" je lekker in je tuintje toch?
Blijf je dan op je werk tot 5u?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef Joene het volgende:
Maar ik had met je afgesproken om je leedvermaak even te lezen JK.
Nou, ze hopen 1 juni.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Alweer ... Jezus christ ga je met de kerst beginnen ofzo ?
quote:
Je pik? Of je hoofd?quote:
Geen probleem hoor..quote:
In het applicatie beheer gebeuren.quote:
goftedomme JK Goftedomme niks meer laten horen , je zal wel de zak hebben gekregenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijf je dan op je werk tot 5u?.
echt? per wanneer moet je opdonderen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft iemand een baantje voor me ov
Ga je hem nou ook nog uitschelden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut JK.
Je kan serieus in 3 maanden tijd wel ff een omscholingscursusje doen hoor , maybe kan je oude werkgever of het CWI wel bijdragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wh00t, kan ik eindelijk aan de slag bij Oldbies Automatisering.
Het is w00t. N00b!quote:
ik ook lag vannacht om 2 uur nog tv te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:54 schreef Houzer het volgende:
Ik stond vannochtend om half 8 op de A30 mn band te verwisselen', uiteraard geen normaal reservewiel maar een thuisbrenger
Mogguh btw.
Is je band zo verneukt dat je een nieuwe moet hebben of laat je er een prop inschieten?quote:
de A30quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:54 schreef Houzer het volgende:
Ik stond vannochtend om half 8 op de A30 mn band te verwisselen', uiteraard geen normaal reservewiel maar een thuisbrenger
Mogguh btw.
Lekker he J.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
GVD, heb ik gisteren hier de snoeppot bijgevuld, helemaal tot de nok toe vol, zit ik hier al twee dagen alleen.. Not good.
*misselijk*
9 uur J. HET IS 9 UUR!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
GVD, heb ik gisteren hier de snoeppot bijgevuld, helemaal tot de nok toe vol, zit ik hier al twee dagen alleen.. Not good.
*misselijk*
Nieuwe band, er zit een gat in de wangquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Is je band zo verneukt dat je een nieuwe moet hebben of laat je er een prop inschieten?
A ja.. Daar hebben ze idd geen proppen voorquote:
en dan mag je geen snoepies eten ?quote:
Heeft J straks ook last van.quote:
Ben al bij de euromaster geweest, die regelen het maar verder met de lease maatschappij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef Tally het volgende:
[..]
A ja.. Daar hebben ze idd geen proppen voor
Dus?quote:
Ja wel. Maar je leert je kinderen dat je niet smorgens moet beginnen met snoepenquote:
Owh lease..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ben al bij de euromaster geweest, die regelen het maar verder met de lease maatschappij.
Als mn auto om 17:00 maar klaar is vind ik het best.
is dat zo ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wel. Maar je leert je kinderen dat je niet smorgens moet beginnen met snoepen
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wel. Maar je leert je kinderen dat je niet smorgens moet beginnen met snoepen
[..]
Owh lease..
Bij ons in de familie wel. Mja onze familie hequote:
Daar is niets mis meequote:
Die zit thuis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan bedoelde je meer Oooooooooowh leasequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons in de familie wel. Mja onze familie he
[..]
Daar is niets mis meeHoef je niet zelf te betalen zo bedoelde ik het meer.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook lag vannacht om 2 uur nog tv te kijken
That reminds me. Ik moet de tandarts nog bellen.quote:
Gaan we zitten janken tegen mequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan bedoelde je meer Oooooooooowh lease
ipv ow lease
Geil met zijn alle in de tandartsstoelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef Houzer het volgende:
Ik stel voor dat we met zn allen gaan, ivm groepskorting.
Stuiver.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we dan naar mijn tandarts? Ze heet Stuiver en praat altijd over Greys Anatomy en de Viva terwijl ze in je bek loert.
quote:
Van kleurstoffen word je agressief J.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
En d'r dan keihard op gaan stampen voor een stuiver. MIJN TANDARTS WAT DOE JE?!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
Fluor Facial. Geniale titel voor tandartspr0n.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes..
Viva Victoria, Aphrodiitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes..
Das toch een omgebouwde?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes..
Niet goed ?quote:
is dat filmpje wat ik potste leukerder J.quote:
Comedy Central , samsam en samsam , vlaamsche Pot , kees en co. dat kind of shit.quote:
Jamaar die billen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:38 schreef Anosmie het volgende:
H! Dat kan veel betere. Deze heeft knabbel en babbel tanden en een boodschappenlijstje onder dr oksel.
Die lijkt op een alien A.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef Anosmie het volgende:
Jah. Ik doe het voor jullie hoor. Op therapeutische basis enzo.
Dit beter?
Inzenden naar Irak of Noord-Korea.quote:
He Dre is Cool Ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:40 schreef Anosmie het volgende:
Sandra Kim.
A. Ik ben trots op je.
*glittertjes strooit*
Ik drink geen koffie en ik rook niet. Maar je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hebben jullie dat ook s'ochtends zo rond 10 uur naar een aantal bakken koffie, en een aantal sigaretten dat je zo onwijs hard moet schijten?
Of ben ik de enige?
Nee, dat komt bekend voor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hebben jullie dat ook s'ochtends zo rond 10 uur naar een aantal bakken koffie, en een aantal sigaretten dat je zo onwijs hard moet schijten?
Of ben ik de enige?
Maargoed al zou je het wel doen scheet je ook niet toch? Want dat doen vrouwen niet toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie en ik rook niet. Maar je bent niet de enige.
Matige garp J, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het zo van horen zeggen enzo.. Zo om me heen.. Die mannen die werk roken en koffie drinken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maargoed al zou je het wel doen scheet je ook niet toch? Want dat doen vrouwen niet toch?
Dat heb ik al na 1 bak koffie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hebben jullie dat ook s'ochtends zo rond 10 uur naar een aantal bakken koffie, zo onwijs hard moet schijten?
Gewoon blijven staan en klagen over de lucht houzer.....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef Houzer het volgende:
Gister had ik ook nog een redelijk beschamend moment
Ik kwam aan bij zo'n grote bankaire instelling in Amsterdam.
Geparkeerd in de garage, en toen voelde ik het al. Er bouwt zich een hoge druk gebied op in mijn darmflora.
Maar ja redelijke haast, dus gauw naar boven, bij de receptie mezelf ingeschreven. Aangezien ik er vaker kom mag ik met mijn bezoekrsbadge doorlopen. Dus ik sta voor de lift. Lift gaat open, ik erin, helemaal alleen in de lft
Ik denk mooi ff die lucht eruit, echt zoeen onwijz vieze harde pwwwwwwwwwffffft tetter.
Langzaam begint de lucht zich te verspreiden in de toch al niet zo ruime lift, stopt dat kreng opeens en stappen er echt vier van die marketing meisjes (in mantelpakjes) van een jaar of 25 die lift in
![]()
Ik ben maar uitgestapt en met de trap verder gegaan.
Zou er dit jaar trouwens Andre 5 jaar later komen in ahoy ouwe?quote:
Paniek reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan en klagen over de lucht houzer.....
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou er dit jaar trouwens Andre 5 jaar later komen in ahoy ouwe?
nicequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig heb ik net nog 2 veldkaarten Pearl Jam weten te regelen.
Daar ga ik ook heenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil kaartjes voor Awakenings. En ja ik weet dat ze nog te koop zijn maar ik probeer het eerst bij mijn collega's
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:26 schreef Houzer het volgende:
Ik heb nog kaarten voor Emporium festival, maar gezien de hazes en rock fans zal ik er hier nemand blij mee maken.
en dat mooie mokkelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef Armageddon het volgende:
De poeiahzone. Hopen dat die Utregters er weer zijn dan.
Ik weet nog niet of ik ga want ik heb er nog niets van gehoord..quote:
Ik vind de muziek leuk om naar te luisteren. Maar fan kan ik me niet noemen.quote:
Paar pillen erin en de lampies zijn veel mooierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind de muziek leuk om naar te luisteren. Maar fan kan ik me niet noemen.
Ik ken geen DJ's ofzo. Ik ben gek op lampiesDas echt een tik.
En op Awakenings moeten de mooiste set staan (en ik geloof ook nog dat wij die plaatsen)..
Dus werd ik daarop gewezen. En wil ik er nu dus heen. Voor de lampies
Ik geniet ook zonder pillenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Paar pillen erin en de lampies zijn veel mooier
Moeten die pillen wel verkrijgbaar zijn. Die zijn echt nergens meer te vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Paar pillen erin en de lampies zijn veel mooier
Ik weet het verschil hoorquote:
Helemaal wanneer je een flinke slok neemt, en er vanuit gaat dat het nog warm is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Smerig hé?Helemaal omdat ze hier al van dat slootwater koffie hebben.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Helemaal wanneer je een flinke slok neemt, en er vanuit gaat dat het nog warm is.
Of als je whiskey cola verwacht en dan in eens gewone cola drinktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! Ik vind ook altijd zo lekker als je in je hoofd hebt dat je een slok bier neemt en t dan cola is.
Of als je een kut likt en je proeft pik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! Ik vind ook altijd zo lekker als je in je hoofd hebt dat je een slok bier neemt en t dan cola is.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Of als je gewoon de park checkt en opeens op je achterhoofd geklapt wordt met een hockey stick door een legioen hockey meisjes en dat je dan blij bent dat je hopelijk verkracht gaat worden door hun en ze dan lesbienne blijken te zijn maar het toch niet zo erg is omdat ze op een hoopje gaan liggen, nakend, met olie. En kijken dan eigenlijk ook wel een toffe feature is van het hele verhaal.
Klopt inderdaad, het is een stuk moeilijk om de grondstoffen vanuit China naar Nederland te krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moeten die pillen wel verkrijgbaar zijn. Die zijn echt nergens meer te vinden.
DEADMAU5... Hmmm.. jammer van zijn huidige nummers, oudere genre was wel zeer goed te pruimen, maar tegenwooridg vind ik het echt een schim van wat hij was.quote:
Awakenings of Awakefest Tally?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil kaartjes voor Awakenings. En ja ik weet dat ze nog te koop zijn maar ik probeer het eerst bij mijn collega's
Awakeningssssssssssssss n00b!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |