Ik heb mijn innerlijke glitternicht mijn lichaam uitgetrapt toen ik 5 was en hij doktertje wou spelen met 'vriendjes' inplaats van 'vriendinnetjes'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Darlings, jullie staan echt zoooow niet in contact met jullie innerlijke glitternicht.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Darlings, jullie staan echt zoooow niet in contact met jullie innerlijke glitternicht.
Wat J zegt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ff over die foto's nog , vergeet ze niet
Alweer ... Jezus christ ga je met de kerst beginnen ofzo ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat J zegt!
Ennuh.... Ik ga wel zelf muziek bouwen, i.p.v. naar het Songfestival kijken. (Oh ja, en mijn nieuwe contract doornemen)
Die worden fag en gaan in musicals spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met al die mensen die zoeen talentenshow winnen?
Daarna hoor je er nooit meer wat van, of is dat de bedoeling van het programma?
Niks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met al die mensen die zoeen talentenshow winnen?
Is dat al zeker dan?quote:
Meh, ik weet dus nog niet of ik er überhaupt uitgeknikkerd word.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Houzer het volgende:
Is dat al zeker dan?
Laten ze je deze dag nog werken om je aan het eind eruit te knikkeren?
Nee pas om 15:06 vrij men.quote:
Moet ik om 17 uur f5en ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meh, ik weet dus nog niet of ik er überhaupt uitgeknikkerd word.
Wél is morgen mijn reguliere vrije dag..
Damn, trek je dat wel zo laat vrij?quote:
Je móet niks, mên.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef Joene het volgende:
Moet ik om 17 uur f5en ?
ik compenseer morgen wat uren Boem, dan ben ik lekker om 13 uur thuis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Damn, trek je dat wel zo laat vrij?
Maar ik had met je afgesproken om je leedvermaak even te lezen JK.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je móet niks, mên.
Tegen die tijd "zit" je lekker in je tuintje toch?
Blijf je dan op je werk tot 5u?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef Joene het volgende:
Maar ik had met je afgesproken om je leedvermaak even te lezen JK.
Nou, ze hopen 1 juni.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Alweer ... Jezus christ ga je met de kerst beginnen ofzo ?
quote:
Je pik? Of je hoofd?quote:
Geen probleem hoor..quote:
In het applicatie beheer gebeuren.quote:
goftedomme JK Goftedomme niks meer laten horen , je zal wel de zak hebben gekregenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijf je dan op je werk tot 5u?.
echt? per wanneer moet je opdonderen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft iemand een baantje voor me ov
Ga je hem nou ook nog uitschelden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut JK.
Je kan serieus in 3 maanden tijd wel ff een omscholingscursusje doen hoor , maybe kan je oude werkgever of het CWI wel bijdragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wh00t, kan ik eindelijk aan de slag bij Oldbies Automatisering.
Het is w00t. N00b!quote:
ik ook lag vannacht om 2 uur nog tv te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:54 schreef Houzer het volgende:
Ik stond vannochtend om half 8 op de A30 mn band te verwisselen', uiteraard geen normaal reservewiel maar een thuisbrenger
Mogguh btw.
Is je band zo verneukt dat je een nieuwe moet hebben of laat je er een prop inschieten?quote:
de A30quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:54 schreef Houzer het volgende:
Ik stond vannochtend om half 8 op de A30 mn band te verwisselen', uiteraard geen normaal reservewiel maar een thuisbrenger
Mogguh btw.
Lekker he J.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
GVD, heb ik gisteren hier de snoeppot bijgevuld, helemaal tot de nok toe vol, zit ik hier al twee dagen alleen.. Not good.
*misselijk*
9 uur J. HET IS 9 UUR!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
GVD, heb ik gisteren hier de snoeppot bijgevuld, helemaal tot de nok toe vol, zit ik hier al twee dagen alleen.. Not good.
*misselijk*
Nieuwe band, er zit een gat in de wangquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Is je band zo verneukt dat je een nieuwe moet hebben of laat je er een prop inschieten?
A ja.. Daar hebben ze idd geen proppen voorquote:
en dan mag je geen snoepies eten ?quote:
Heeft J straks ook last van.quote:
Ben al bij de euromaster geweest, die regelen het maar verder met de lease maatschappij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef Tally het volgende:
[..]
A ja.. Daar hebben ze idd geen proppen voor
Dus?quote:
Ja wel. Maar je leert je kinderen dat je niet smorgens moet beginnen met snoepenquote:
Owh lease..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ben al bij de euromaster geweest, die regelen het maar verder met de lease maatschappij.
Als mn auto om 17:00 maar klaar is vind ik het best.
is dat zo ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wel. Maar je leert je kinderen dat je niet smorgens moet beginnen met snoepen
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wel. Maar je leert je kinderen dat je niet smorgens moet beginnen met snoepen
[..]
Owh lease..
Bij ons in de familie wel. Mja onze familie hequote:
Daar is niets mis meequote:
Die zit thuis.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan bedoelde je meer Oooooooooowh leasequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons in de familie wel. Mja onze familie he
[..]
Daar is niets mis meeHoef je niet zelf te betalen zo bedoelde ik het meer.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook lag vannacht om 2 uur nog tv te kijken
That reminds me. Ik moet de tandarts nog bellen.quote:
Gaan we zitten janken tegen mequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan bedoelde je meer Oooooooooowh lease
ipv ow lease
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |