quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:43 schreef Houzer het volgende:![]()
Ik was laatst in een vegetarische winkel, ik zeg hoe gaan de zaken?
Ach het is vlees nog vis, zei de beste man
Goed idee, even lunchen!quote:
Goeie Garp.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik was laatst bij de visafslag, ik zeg hoe gaan de zaken?
Ik heb er geen krab meer voor, zei de beste man.
Kyo ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Tazz het volgende:
Tip voor collega ICT-ers...
Ga niet meer schudden met een fles toner NADAT je de dop eraf hebt gehaald..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Tazz het volgende:
Tip voor collega ICT-ers...
Ga niet meer schudden met een fles toner NADAT je de dop eraf hebt gehaald..
Stofzuiger ging prima, gelukkig een gladde vloer...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ghahahaha, Lekker Tazz.
Nog een tip:
Niet vegen, gelijk een stofzuiger erop.
Dus.
wij hebben daar idd ook van die dingen in , a163'squote:
wij hebben daar een algemeen medewerker ict zaken voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als ICT-er zijn inhoud dat je af en toe de toner moet vervangen zou ik nog best wel een overstap kunnen overwegen.
Tja, die Fok!ken ook...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, als ICT-er zijn inhoud dat je af en toe de toner moet vervangen zou ik nog best wel een overstap kunnen overwegen.
Hier heet dat Werkplek Ondersteuning... prima te doen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Joene het volgende:
wij hebben daar een algemeen medewerker ict zaken voor.
Lees manusje van alles , printertonertjes , netwerk touwtje klikken , office truukjes etc.
Dat heet hier Tallyquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:07 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hier heet dat Werkplek Ondersteuning... prima te doen...
Hey, laat ik nou net op het Europese HQ werken daarvan.quote:
Dacht altijd dat je vrouwelijk was, niet onzijdig?quote:
Ik ben altijd de LULquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je vrouwelijk was, niet onzijdig?
Ken jou het rotten je bent voor ADOquote:
Nee toch? Da's Gullit toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Speelde Van Basten nog bij Ajax?
Die van die tweeling ?quote:
welke tweeling, koeman of de boer...quote:
Ach gezien mijn uurtarief zou je denken dat ik een zware job heb en 80 uur per week werk.quote:
Neme wel een stofzuiger die geschikt is voor toner, anders blaas je die zooi alleen maar door de zak heen zo de lucht in. En dat is op z'n zachtst gezegd niet zo gezond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ghahahaha, Lekker Tazz.
Nog een tip:
Niet vegen, gelijk een stofzuiger erop.
Dus.
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
Je bedoelt de kruimeldief ?
Hier nog 6...quote:
Ik snap er ook niks van. Er staan nog 3 vacature's open hier, ik ga over een paar dagen op vakantie en de parkeerplaats van de Intratuin hier puilt elke dag uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:23 schreef Metatron het volgende:
Zeg, wat is dat recessie-ding waar iedereen het over heeft? Ik merk er niks van, het wordt hier alleen maar drukker.
Hier merk ik het wel. Elke dag moet ik wel accounts afsluiten. Pasjes innemen. Laptopjes innemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Er staan nog 3 vacature's open hier, ik ga over een paar dagen op vakantie en de parkeerplaats van de Intratuin hier puilt elke dag uit.
Sinds wanneer werk jij bij de intratuinquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Er staan nog 3 vacature's open hier, ik ga over een paar dagen op vakantie en de parkeerplaats van de Intratuin hier puilt elke dag uit.
Zelfs in de groente fabriek merken we het , er wordt echt flink bezuinigd op mensen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier merk ik het wel. Elke dag moet ik wel accounts afsluiten. Pasjes innemen. Laptopjes innemen.
Niet. Maar ik kijk er op uit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij bij de intratuin
Geen boulevard met Blonde Meisjesquote:
X2quote:
Alleen als ik m'n ogen dichtdoe.quote:
Doe je wel ff een paar jesters foto's op kreta ? voor in het topic zegmaar.quote:
Dat krijg je met zo een tuin hequote:
Wat is een Xperia ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Iphone ruilen tegen een Xperia is een goeie deal toch?
J die foto's maak je ze ?quote:
Ik ben boos op dat ding. Ik sluit hem gisteren aan op m'n andere computer en m'n hele Iphone is leeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
A je iPhone wat doe je?!
Whehe. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Maar goed, ff aansluiten op je originele pc en een backup terugzetten toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben boos op dat ding. Ik sluit hem gisteren aan op m'n andere computer en m'n hele Iphone is leeg.
ik hoop erop J. Van die mooie zon gebruinde Jesters met knappe tepeltjes erop.quote:
Klote Itunes ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Maar goed, ff aansluiten op je originele pc en een backup terugzetten toch?
Ah, een Ai-Ai-Ai-Phone.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben boos op dat ding. Ik sluit hem gisteren aan op m'n andere computer en m'n hele Iphone is leeg.
Goed idee, kijk maar of je Y. post, of willekeurige Griekse schoonheden, dat is om het even...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je wel ff een paar jesters foto's op kreta ? voor in het topic zegmaar.
Weet ik dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Maar goed, ff aansluiten op je originele pc en een backup terugzetten toch?
vraag je nou of die zn vrouw wil prostitueren hier op fok!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef Tazz het volgende:
[..]
Goed idee, kijk maar of je Y. post, of willekeurige Griekse schoonheden, dat is om het even...
Hij vroeg of je de blote jesters van yppy wilde fotograveren en plaatsen in dit topicquote:
pros·ti·tu·e·ren, zich -eerde z, h z geprostitueerd 1 voor geld geslachtelijke gemeenschap toestaan 2 ter wille van geld zich lenen voor ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef Joene het volgende:
vraag je nou of die zn vrouw wil prostitueren hier op fok!?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
Hebben jullie ook zo'n zin in hetSongfestival
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
ff over die foto's nog , vergeet ze nietquote:
Alleen als er een bom onder het podium ligt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |