abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68724015
Welkom bij de Algemene Kennisquiz deel 1539:

Opzet

De opzet van dit spel is dat je elkaar vragen stelt die met algemene kennis te maken hebben. Dat kan heel uiteenlopend zijn van geschiedenis tot muziek en van aardrijkskunde tot auto's. Probeer de vragen zoveelmogelijk af te wisselen. Uiteraard mogen er best een paar vragen achter elkaar gesteld worden in dezelfde categorie maar doe dit niet meer dan drie keer achter elkaar.

Eerlijk spel

Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. We letten hier goed op, dus kijk uit wat je hier doet.
Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, of vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN beschouwen we als opzoeken. Niet doen dus. Als je je toch schuldig maakt aan dingen opzoeken en we komen daar achter dan krijg je of minpunten of je wordt uitgesloten van een paar delen.

Goede en nieuwe vragen

De vraagsteller zegt of het antwoord goed is.
Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming in een antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden.
Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold.
Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.

Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren.

Geen vraag stellen na een goed antwoord is dus aftrek van het punt! Dit geldt natuurlijk alleen voor lurkers en niet voor welwillende spelers. Als echter blijkt dat ook welwillende spelers hier zich schuldig aan maken dan worden ook zij bestraft.

Een keer kan voorkomen omdat je huis in de fik vliegt, de telefoon gaat of je hond accuut naar de dierenarts moet maar probeer altijd een nieuwe vraag te stellen! Door te antwoorden op een vraag ga je de verbintenis aan om, indien het antwoord goed is, zelf een nieuwe vraag te stellen!

Eén antwoord per keer

Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het
is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de
anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten)
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen
komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.

Wat te doen als het topic stil ligt?

Het kan af en toe gebeuren dat het topic even stil ligt omdat iemand het antwoord niet weet of omdat de vraagsteller even verhinderd is. Dit is niet erg. Om toch de vaart erin te houden mag iemand een nieuwe vraag stellen als de vraagsteller 20 minuten niets van zich heeft laten horen. Indien een vraag niet meteen geraden wordt en men toch door wil met het spel dan blijft deze vraag [bfbram]open staan.[/b] Zolang het topic nog loopt kan iemand daar antwoord op geven. Als het topic dicht is dan vervalt deze vraag.

Dit om te voorkomen dat vraagstellers te snel de antwoorden weggeven en met een nieuwe vraag komen.

Punten

De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.

Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt
uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit
dikgedrukt. Geef ook de tussenstand van de (in dat topic) behaalde punten, op deze manier kan het
makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.

Spelling

Ook beslist de vraagsteller of een antwoord helemaal perfect gespeld moet zijn of niet. Wees daar alsjeblieft een beetje soepel in, in de snelheid wil je nog wel eens een letter vergeten. Ook bij buitenlandse namen mag best wat soepeler met spelling omgegaan worden.

Editten

EDIT JE ANTWOORD NOOIT!, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!

Nieuw topic

Als je de laatste post hebt gezet in een topic, open je een nieuw topic. In de OP van het nieuwe topic tel
je de punten van het vorige topic op bij de ranglijst. Ook plaats je een link naar het vorige topic.
Iedereen vindt dit vervelend, dus je zadelt er niemand anders mee op!
Als je als laatste poster geen nieuw topic opent of je werkt de stand niet bij verlies je 5 punten van je totaalstand! Zie hier wat er gebeurd als je zo onsportief bent.

Ja maar, hoe maak ik dan een nieuw topic aan?
  • Ga naar de eerste post van het gesloten topic;
  • Klik op de Quote dit bericht-knop;
  • Kopieer de inhoud van het veld dat je dan ziet (Ctrl-C)
  • Open een nieuw topic, geef het de juiste titel en plak (Ctrl-V) de gekopieerde tekst in het veld;
  • Haal de quote-tags weg, en herstel de plaatjes (zet de verwijzing opnieuw gewoon tussen img-tags)
  • Pas de topic-naam aan in de tekst (Welkom bij alweer het XXXste deel...)
  • Plak de URL van het voorgaande topic onder de genoemde voorgaande topics
  • Pas de punten aan (kan ook je later doen, zodat men alvast verder kan spelen)
  • Klik op Invoeren en voila, een nieuw topic!

Slowchat

Probeer slowchat tot een minimum houden. Als je echter lekker wilt bespreken hoe je dag was ga dan naar het speciale AKQ SC topic.

OP-discussie
    Omdat er veel vragen en kleine irritaties zijn mbt de regels van deze Quiz is er een topic in het leven
    geroepen waar men hun ergernissen en nieuwe ideeën kunnen spuien, zodat het speelplezier optimaal blijft.
    AKQ OP Discussie Topic

Hall of Fame
    De Overall Stand bijgewerkt tot topic 1500, met dank aan Mark_V, ScottTracy en Ofyles2. Vanaf topic 1501 zijn we opnieuw begonnen met tellen.

Actuele tussenstand na afloop van topic 1538:

BasOne 144
    qonmann 116
    Ofyles2 95
    Cobra4 70
    tomtomaat 58
    Mark 52
    ScottTracy 53
    Yurithemaster 40
    starla 37
    LaStrange 34
    De_Hertog 34
    MaJo 26
    Susi 26
    Neleos 24
    ASroma 21
    Hawaii_Tim 20
    Robbiev85 19
    PierreTT 18
    Terpentin07 17
    Siniti 16
    Etcetera 15
    kraaksandaal 15
    Clesar03 15
    Kali-Mist 15
    svk1985 13
    Bram2301 13
    iamredleader 13
    Homdeck 13
    Meursault 12
    Tanjaa 12
    Rucebo 12
    RoofingBurner 11
    PhysicsRules 10
    Berkery 9
    norich 9
    Carolyne1575 8
    ElizabethR 8
    PrintScreen 8
    Nembrionic 7
    iggy_in_the_house 7
    UnderTheWingsOfLove 6
    macondo 6
    steekbal 5
    Elkem 5
    erkel 5
    Yeux 5
    Morendo 4
    mrkrul 4
    slaveloos 4
    vaagsel 4
    Yankee 4
    Sig000 3
    boyv 3
    qonman 3
    Belsen 3
    Dichtpiet. 3
    Timmmm 2
    Asap 1
    chufi 1
    Deceit 1
    Harmonica 1
    Jor_dii 1
    Karrel_Laaglawaai 1
    komopzeg 1
    LadyBlack 1
    redunzl 1
    rosbief 1
    -skippybal- 1
    Soempie 1
    Twerk 1
    Zeroku 1
    mctondeusevis 1
    tong80 1

Punten behaald in vorig topic en gestegen op de ranglijst
    Punten behaald maar niet gestegen op de ranglijst
    Punten behaald en nieuw in het spel
    -5 punten geen nieuw Topic geopend
    -5 punten punten niet bijgewerkt in vorige topic

Voorgaande delen:
    Algemene Kennis Quiz
    Algemene Kennis Quiz Deel 500!!!!! Een mijlpaal, een feest!
    Algemene Kennis Quiz deel 750
    Algemene Kennis Quiz Jubileum Deel 1000!!!
    Algemene Kennis Quiz Deel 1250
    Algemene kennis quiz, deel 1300
    Algemene Kennis Quiz Deel 1400
    AKQ 1500 Jubileumtopic waar iedereen liev voor elkaar is :*
    Algemene Kennis Quiz # 1510 met dubbele punten
    AKQ 1520
    AKQ#1530 Dubbele Punten Topic
    Algemene Kennis Quiz deel 1531
    Algemene Kennis Quiz deel 1532
    AKQ deel 1534 - Working the nightshift!
    AKG deel 1535
    AKQ 1536 Waar BasOne Jarig is :P
    AKQ 1537, waar het altijd zomer is :P
    AKQ 1538,

[ Bericht 5% gewijzigd door Terpentin07 op 06-05-2009 11:52:58 ]
  •   woensdag 6 mei 2009 @ 11:47:38 #2
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724045
    fipo
    Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
    Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
    Laboro te salutante
    pi_68724050
    @tomtomaat

Guinness Fosters Becks en San Miguel heb je goed.Bij Desperados wordt vaak gedacht dat het uit Mexico komt maar dat is niet zo.En Singha is de moeilijke.
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:48:42 #4
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68724081
    Desperados is van Heineken, dus Nederland?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68724094
    Desperados USA
    Singha klinkt oosters- Pakistan
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:49:32 #6
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68724106
    Singha is Singapore dacht ik
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:49:39 #7
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724110
    Desperados spanje
    Singha.... pakistan?
    Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
    Laboro te salutante
    pi_68724245
    tvp
    I feel kinda Locrian today
    pi_68724309
    Punten zijn bij.

Hier komen de ultimatieve hints:

Desperados -> niet bekend als bierland maar meer als wijnland
    Singha -> land van de glimlach
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:55:48 #10
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68724349
    Frankrijk en Japan?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68724356
    Frankrijk en Thailand
    pi_68724366
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef De_Hertog het volgende:
    Frankrijk en Japan ?
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:56:33 #13
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724376
    Frankrijk
    Engeland
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:56:36 #14
    57047 macondo
    Macondo weet wel beter, heus
    pi_68724380
    Singha Thailand?
    Overal verstand van.
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:56:44 #15
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68724387
    Vietnam?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68724413
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:56 schreef tomtomaat het volgende:
    Frankrijk en Thailand
    Jij maakt hem af.

Tussenstand Deel 1539:
    tomtomaat 1
    pi_68724447
    En Bas.Sinds wanneer is Engeland het land van de glimlach.Eerder van de bleke ordinaire mensen.
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:58:34 #18
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68724448
    De punten in het vorige topic waren niet bijgewerkt, dus de nieuwe punten kloppen niet!
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68724497
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
    De punten in het vorige topic waren niet bijgewerkt, dus de nieuwe punten kloppen niet!
    Dus dan mag ik dat nu doen? Er zijn ook belangrijkere dingen dan die paar punten.Het gaat toch vooral om de lol.Dan mag je je bij degene bedanken die het niet gedaan heeft.Ik ga zo namelijk naar bed.
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:59:55 #20
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724500
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef Terpentin07 het volgende:
    En Bas.Sinds wanneer is Engeland het land van de glimlach.Eerder van de bleke ordinaire mensen.
    Ik heb er gewoont jeweets
    Engelsen zijn best vriendlelijk en beleefd
    Laboro te salutante
    pi_68724525
    (Yucateeks Maya: Kosomeen) is een eiland in de Caribische Zee, voor de kust van Mexico. Het is een populaire toeristenbestemming en bekend vanwege de mogelijkheid tot scubaduiken. Het is ook een populaire aanleghaven voor cruiseschepen. Het eiland komt overeen met de gemeente , een van de acht gemeentes van de deelstaat Quintana Roo.

Naam van dit eilandje?
    pi_68724544
    Ko Samui?
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:01:24 #23
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68724549
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Dus dan mag ik dat nu doen? Er zijn ook belangrijkere dingen dan die paar punten.Het gaat toch vooral om de lol.Dan mag je je bij degene bedanken die het niet gedaan heeft.Ik ga zo namelijk naar bed.
    Ik heb geen idee wat de regels zijn, het viel me gewoon op. En mij boeien de punten ook niet zo veel, kunnen we net zo goed afschaffen. Is het openen van een nieuw topic ook makkelijker
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:02:26 #24
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724589

Geen flauw idee
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:05:26 #25
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724664
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Amen

Men kan een keer vergeten de punten bij te werken
    Laboro te salutante
    pi_68724673
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Terpentin07 het volgende:
    Ko Samui?
    Nee, maar kwa klank wel in de buurt. Eerste 3 letters zijn bijna goed. Eerste vervangen door....
    pi_68724740
    Dat wordt zeker een oh jaatje voor mij.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:08:07 #28
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724762
    dit word een ik heb geen friggin idee voor mij
    Laboro te salutante
    pi_68724804
    Eerste letters Coz.... Nu nog 4 letters aanvullen.
    pi_68724843
    Okay jongens ik ga naar bed.Quiz ze nog.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:10:52 #31
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724857
    mann?
    Laboro te salutante
    pi_68724866
    tvp

euhm gewoon -5 voor ofyles2 lijkt me?
    men kan nu wel zeggen dat die punten niet belangrijk zijn en dat het niet erg is dat ze af en toe niet bijgewerkt worden maar dan kunnen ze beter helemaal afgeschaft worden lijkt me
    When I was a child I had a fever.
    My hands felt just like two balloons.
    pi_68724945
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef Homdeck het volgende:
    tvp

euhm gewoon -5 voor ofyles2 lijkt me?
    men kan nu wel zeggen dat die punten niet belangrijk zijn en dat het niet erg is dat ze af en toe niet bijgewerkt worden maar dan kunnen ze beter helemaal afgeschaft worden lijkt me
    mee eens
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:13:54 #34
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68724964
    uhm -5 is voor geen topic aanmaken,beetje harsh voor vergeten punten bij te werken, daarbij gebeurt het nog wel eens dat mensen een topic aanmaken om het spel te laten lopen en pas uren later de boel aanpassen........
    Laboro te salutante
    pi_68724999
    Cozumel was het antwoord.

Moet zo weg....

Nieuwe:
    Hoofdstad van Ethiopie?
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:15:49 #36
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68725015
    Addis Abeba
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:16:16 #37
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68725031
    ook weer geen idee ;;')
    Laboro te salutante
    pi_68725034
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef BasOne het volgende:
    uhm -5 is voor geen topic aanmaken,beetje harsh voor vergeten punten bij te werken, daarbij gebeurt het nog wel eens dat mensen een topic aanmaken om het spel te laten lopen en pas uren later de boel aanpassen........
    Onzin, Topic aanmaken is een minuutje. Punten bijwerken kost het meeste tijd. Dus gewoon -5.
    pi_68725057
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef ScottTracy het volgende:
    Addis Abeba
    Tussenstand Deel 1539:
    tomtomaat 1
    ScottTracy 1
    pi_68725068
    die maatregel staat ook gewoon in de OP trouwens
    When I was a child I had a fever.
    My hands felt just like two balloons.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:19:17 #41
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68725124
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef tomtomaat het volgende:

[..]

Onzin, Topic aanmaken is een minuutje. Punten bijwerken kost het meeste tijd. Dus gewoon -5.
    Dun spank me, gewoon mijn mening
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:20:04 #42
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68725149
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef BasOne het volgende:
    Ja, dat doe ik ook weleens, maar dat is gewoon op eigen risico. Laatste post = nieuw topic maken = punten bijwerken. Vergeet je dat, gewoon -5. We moeten wel consequent blijven, deze quiz bestaat toch bij gratie van goede naleving van de regels.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:23:56 #43
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68725264
    Wie won 4 jaar op rij (1996-1999) de Emmy voor beste actrice in een comedy-serie?
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:24:24 #44
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68725275
    gooit handen in de lucht

ik bedoel al een maar dat Ofy een reguliere speler is niet een one day fly, een beetje vergevingsgezindheid
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:26:27 #45
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68725330
    ellen degenes?
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:26:31 #46
    57047 macondo
    pi_68725332
    Ellen Degeneres? (oid)
    Overal verstand van.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:29:05 #47
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68725405
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef BasOne het volgende:
    ellen degenes?
    Degeneres is het, maar is niet goed
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:30:09 #48
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68725442
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:24 schreef BasOne het volgende:
    gooit handen in de lucht

ik bedoel al een maar dat Ofy een reguliere speler is niet een one day fly, een beetje vergevingsgezindheid
    Ja oké, maar het bezorgt de volgende topicmaker gewoon enorm veel meer werk. Dus of je nou regulier bent of niet, dat maakt niet uit. Bij het niet-stellen van een vraag ofzo kun je wel coulant zijn daarin, maar hierbij gaat dat wat moeilijker vind ik.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:34:38 #49
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68725590
    Ze speelde één van de twee hoofdrollen in een zeer succesvolle sitcom die liep van '92 tot '99.
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:45:28 #50
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68725977
    Roseanne Bar ?
    Ik weet alles, en dat wat ik niet weet vermoed ik
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:48:04 #51
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68726061
    Fotootje maar?

pi_68726107
    Helen Hunt?
    Life is too short not to have fun
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:51:08 #53
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68726179
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef vaagsel het volgende:
    Helen Hunt?
    Voor haar rol in Mad About You, dus

vaagsel +1

Tussenstand Deel 1539:
    tomtomaat 1
    ScottTracy 1
    vaagsel 1
    pi_68726338
    Deze stad is de kleinste stad in Nederland die 2 universiteiten kent. Welke stad is dit?
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:58:26 #55
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68726456
    Franeker ?
      woensdag 6 mei 2009 @ 12:58:44 #56
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68726464
    Zitten er niet gewoon alleen in Amsterdam twee universiteiten, de UvA en de VU?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68726470
    wageningen
    HO2I Ca2O
    pi_68726774
    Allemaal fout. Franeker heeft ook geen Uni meer.

Het mogen dus ook "dependances" zijn.

Een hint:

De eerste universiteit is in 1854 gesticht, de tweede in 1944.

[ Bericht 33% gewijzigd door vaagsel op 06-05-2009 13:14:28 ]
      woensdag 6 mei 2009 @ 13:13:58 #59
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68727018
    delft dan ?
    pi_68727081
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef steekbal het volgende:
    delft dan ?
    Ook niet..

De stad heeft op dit moment 49.897 inwoners.
    pi_68727285
    kampen?
      woensdag 6 mei 2009 @ 13:25:25 #62
    229840 Yeux
    Beauty is in the Eye
    pi_68727346
    Enschede?
    On ne voit bien qu’avec le coeur. L’essentiel est invisible pour les yeux.
    pi_68727357
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
    kampen?
    Helemaal goud! In Kampen zitten twee theologische universiteiten. De tweede is gesticht omdat men ooit ruzie kreeg en een gedeelte zich afsplitste.

iggy_in_the_house +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 1
    ScottTracy 1
    vaagsel 1
    pi_68727403
    Wie?

pi_68727450
    Ard Schenk
    pi_68727560
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 13:28 schreef vaagsel het volgende:
    Ard Schenk
    Tikkie terug vaagsel +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 1
    ScottTracy 1
    vaagsel 2
    pi_68727749
    Wanneer tussen twee partijen eenzijdige afhankelijkheid ontstaat, bijvoorbeeld door gedane investeringen, waardoor de andere partij een betere onderhandelingspositie krijgt, spreken economen van dit probleem. Welk probleem bedoel ik hier?
      woensdag 6 mei 2009 @ 13:40:05 #68
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68727933
    prisoners dilemma ?
    pi_68728314
    Nee.
    pi_68728472
    Belangenverstrengeling?
    pi_68728601
    Nee.

Nog even en dan stel ik een andere vraag. Stelletje klassiek geschoolde mensen hier .
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:06:10 #72
    239294 PierreTT
    Man man man, wat een drama!
    pi_68728774
    Monopolie?
    Half bezopen is weggegooid geld.
    pi_68728977
    Nieuwe vraag:

Welk land heeft de hoogste aantal dokters per inwoner ratio?

(even vraag verbeterd ).
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:13:06 #74
    229840 Yeux
    Beauty is in the Eye
    pi_68729002
    Liechtenstein
    pi_68729033
    Wel nog even het antwoord op de vorige geven Vage
    Single ply roofing, pay less, worthless.
    pi_68729041
    Nederland?
    pi_68729110
    Goede antwoord nog niet gegeven.
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
    Wel nog even het antwoord op de vorige geven Vage
    Uit de OP:
    Indien een vraag niet meteen geraden wordt en men toch door wil met het spel dan blijft deze vraag open staan. Zolang het topic nog loopt kan iemand daar antwoord op geven. Als het topic dicht is dan vervalt deze vraag.
    pi_68729137
    Cuba?
    pi_68729206
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef tomtomaat het volgende:
    Cuba?
    En goed!

tomtomaat +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 2
    pi_68729352
    (Cornisch Penn an Wlas of Sen Senan) is het uiterste puntje van Cornwall, in het zuidwesten van Engeland. Het is ook het meest westelijke punt van het Britse vasteland.

Wat is ?
    pi_68729462
    lands end
    HO2I Ca2O
    pi_68729743
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Robbiev85 het volgende:
    lands end
    Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 2
    Robbiev85 1
    pi_68730026
    a2 + b2 = c2

wie zei dit ook alweer?
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:34:23 #84
    229840 Yeux
    Beauty is in the Eye
    pi_68730031
    pythagoras
    pi_68730091
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef Yeux het volgende:
    pythagoras
    Yeux +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 2
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:37:54 #86
    229840 Yeux
    Beauty is in the Eye
    pi_68730196
    Nootmuskaat en zijn beide kruiden die in de keuken gebruikt worden. Ze komen van dezelfde noot; de ene is van de noot gemaakt, de andere van het omhulsel.

wat is ?
    pi_68730235
    kruidnagel?
    HO2I Ca2O
    pi_68730257
    foelie
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:40:15 #89
    229840 Yeux
    Beauty is in the Eye
    pi_68730309
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef vaagsel het volgende:
    foelie
    vaagsel +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    pi_68730599
    Deze transmissievorm kenmerkt zich door het feit dat het tussen de uiterste minimalen en maximale overbrengingsverhoudingen een oneindig aantal reducties kan bewerkstelligen. De overbrenging is dus 'traploos', waardoor bij elke voertuigsnelheid binnen het regelbereik het optimale toerental met het beste koppel gekozen kan worden.

Welke beroemde transmissievorm zoek ik?
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:47:21 #91
    239294 PierreTT
    pi_68730679
    CVT
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:47:45 #92
    239294 PierreTT
    pi_68730699
    Oftewel continue variabele tranmissie, vario
    pi_68730804
    Hmm ik moet hem inderdaad goedrekenen. Ik zocht eigenlijk de variomatic van DAF, maar dit is inderdaad ook goed!

PiereTT +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PiereTT 1
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:02:08 #94
    239294 PierreTT
    pi_68731348
    Klein momentje, vraag komt eraan
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:07:47 #95
    239294 PierreTT
    pi_68731583
    Welk land is hier rood gekleurd?

pi_68731621
    Costa Rica?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:09:08 #97
    239294 PierreTT
    pi_68731649
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef tomtomaat het volgende:
    Costa Rica?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:09:32 #98
    57047 macondo
    pi_68731662
    Honduras
    Overal verstand van.
    pi_68731667
    Nicaragua?
    pi_68731668
    Nicaragua?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:12:46 #101
    239294 PierreTT
    pi_68731737
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:09 schreef macondo het volgende:
    Honduras

macondo +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 1
    macondo 1
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:21:24 #102
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_68732010
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
    Herstel: punten waren wel bijgewerkt, alleen was ik inderhaast vergeten met wat smileys te strooien en te melden dat de rangen en standen geactualiseerd waren.

@De_Hertog: momenteel heb je geen 34, maar 37 punten gescoord. Ik was jou inderhaast vergeten.

Probleem opgelost, excuses voor het ongemak.
    pi_68732043
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Herstel: punten waren wel bijgewerkt, alleen was ik inderhaast vergeten met wat smileys te strooien.

@De_Hertog: momenteel heb je geen 34, maar 37 punten gescoord. Ik was jou inderhaast vergeten.

Ik had ook niet anders verwacht van jouw.....
    pi_68732180
    Macondo, nieuwe vraag?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:27:34 #105
    57047 macondo
    pi_68732233
    Oops momentje!
    Overal verstand van.
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:30:43 #106
    239294 PierreTT
    pi_68732351
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef tomtomaat het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht van jouw.....

woensdag 6 mei 2009 @ 15:30:47 #107
    57047 macondo
    pi_68732352
    Welke onderneming zoek ik?

Overal verstand van.
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:31:06 #108
    111382 Ofyles2
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:32:47 #109
    57047 macondo
    pi_68732428
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
    RBS?
    Heb ik daarvoor zitten copy pasten in paint.....

Ofyles2 +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 1
    macondo 1
    Ofyles2 1
    Overal verstand van.
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:34:10 #110
    111382 Ofyles2
    pi_68732506
    Voluit Royal Bank of Scotland.

Welk woord ontbreekt hier?

Eminem - Me
    Re-Union - You
    pi_68732547
    love
    pi_68732568
    without
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:36:06 #113
    111382 Ofyles2
    pi_68732588
    Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 1
    macondo 1
    Ofyles2 1
    Robbiev85 1
    pi_68732646
    haha de trots van Milheeze nou ja.. toen Paul het nederlands songfestival won
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:34 #115
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68732653
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Herstel: punten waren wel bijgewerkt, alleen was ik inderhaast vergeten met wat smileys te strooien en te melden dat de rangen en standen geactualiseerd waren.

En mijn excuses voor de te snelle beschuldiging. Ik zag inderdaad geen smileys en ging toen mijn punten vergelijken, en toen leek dat niet te kloppen. Overigens dacht ik het bij nog iemand gezien te hebben, maar blijkbaar keek ik dan zelf scheel. Toch maar lastig met die punten iedere keer
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68732717
    Welke kroegen onder dezelde naam in verschillende steden hebben (bijna) allemaal een ronddraaiende bar in hun café?
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:39:09 #117
    239294 PierreTT
    pi_68732725
    3 gezusters
    pi_68732769
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:39 schreef PierreTT het volgende:
    3 gezusters
    ja hoor

PierreTT +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 2
    macondo 1
    Ofyles2 1
    Robbiev85 1
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:40:43 #119
    111382 Ofyles2
    pi_68732796
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

En mijn excuses voor de te snelle beschuldiging. Ik zag inderdaad geen smileys en ging toen mijn punten vergelijken, en toen leek dat niet te kloppen. Overigens dacht ik het bij nog iemand gezien te hebben, maar blijkbaar keek ik dan zelf scheel. Toch maar lastig met die punten iedere keer
    Zand erover.

Ik maak eigenlijk nooit gebruik van de -smiley als iemand punten heeft gescoord maar niet op de ranglijst gestegen is. Misschien zal ik dat vanaf nu wel doen, topics sluiten en openen heeft wel zijn charme.
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:43:58 #120
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68732965
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zand erover.

Ik maak eigenlijk nooit gebruik van de -smiley als iemand punten heeft gescoord maar niet op de ranglijst gestegen is. Misschien zal ik dat vanaf nu wel doen, topics sluiten en openen heeft wel zijn charme.
    Ach, die smileys (en de punten ) kunnen me eigenlijk niet eens zo veel schelen, maar het viel nu gewoon op. Ik zou er ook geen problemen mee hebben zonder punten te spelen. Maargoed, dit systeem lijkt al 1539 delen goed te werken. En die discussie past vast niet hier
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:44:13 #121
    239294 PierreTT
    pi_68732981
    In Nederland worden snelwegen aangeduid met een A en een cijfer erachter. Als je nu vanaf A1 naar A20 gaat, zijn er 4 cijfers die geen snelweg in Nederland aanduiden. Welke cijfers zijn dit?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:45:40 #122
    111382 Ofyles2
    pi_68733049
    A3, A11, A14, A19
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:47:19 #123
    239294 PierreTT
    pi_68733121
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
    A3, A11, A14, A19
    Damn, in 1 keer goed, knap!

Ofyles2 +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 2
    macondo 1
    Ofyles2 2
    Robbiev85 1
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:51:18 #124
    111382 Ofyles2
    pi_68733308
    De A3 zou er wel komen, maar de bewoners van het Groene Hart dachten er anders over.

Welke voetbalclub speelt momenteel zijn thuiswedstrijden in het oudste stadion van Nederland?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:54:00 #125
    239294 PierreTT
    pi_68733444
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
    De A3 zou er wel komen, maar de bewoners van het Groene Hart dachten er anders over.

Welke voetbalclub speelt momenteel zijn thuiswedstrijden in het oudste stadion van Nederland?
    Sparta?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:55:19 #126
    111382 Ofyles2
    pi_68733519
    En weer terug bij jou.

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 2
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 3
    macondo 1
    Ofyles2 2
    Robbiev85 1
    pi_68733528
    Veendam?
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:55:35 #128
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68733534
    jullie zijn lekker aan het pingpongen, ik kom er niet tussen
      woensdag 6 mei 2009 @ 15:59:50 #129
    239294 PierreTT
    pi_68733771
    Wat is ?

Het (officiële naam: Estádio Jornalista Mário Filho) in Rio de Janeiro is een van de grootste voetbalstadions ter wereld. De naam is de naam van de buurt, en van de Rio die door deze buurt stroomt.
    Het is de thuisbasis van de vier grootste voetbalclubs van Rio: Botafogo FR, CR Flamengo, Fluminense FC en CR Vasco da Gama. Oorspronkelijk was de naam van het stadion 'Estádio Municipal do ', maar het is in 1966 hernoemd naar de voetbaljournalist en -schrijver Mário Rodrigues Filho.
    pi_68733943
    maharana?
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:04:33 #131
    239294 PierreTT
    pi_68734015
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Robbiev85 het volgende:
    maharana?
    Bijna! De H en de R moeten andere letters zijn!
    pi_68734135
    maracana
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:08:11 #133
    239294 PierreTT
    pi_68734191
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef tomtomaat het volgende:
    maracana
    Die ja

tomtomaat +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 1
    Yeux 1
    PierreTT 3
    macondo 1
    Ofyles2 2
    Robbiev85 1
    quote:
    Het stadion werd gebouwd voor het WK Voetbal van 1950 en had oorspronkelijk een capaciteit van 183.000 toeschouwers.
    pi_68734487

Wie?
    pi_68734564
    liv tyler
    HO2I Ca2O
    pi_68734651
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Robbiev85 het volgende:
    liv tyler
    Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 3
    macondo 1
    Ofyles2 2
    pi_68734668
    Als ik haar zie word ik steeds geyler
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:20:59 #138
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68734762
    antwoord op de volgende vraag: Aerosmith
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:22:54 #139
    239294 PierreTT
    pi_68734837
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef steekbal het volgende:
    antwoord op de volgende vraag: Aerosmith
    Antwoord op daaropvolgende vraag: Armageddon
    pi_68734872
    Wat was de bijnaam van Pélé?

en nee, geen aerosmith
    HO2I Ca2O
    pi_68734889
    De tovenaar?
    pi_68734918
    oh, strikvraagje natuurlijk, Pele ís de bijnaam
    pi_68734957
    De zwarte parel?
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:27:12 #144
    239294 PierreTT
    pi_68734990
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef tomtomaat het volgende:
    De zwarte parel?
    Dat was Seedorf
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:28:08 #145
    168996 steekbal
    Dwars door het midden
    pi_68735013
    iets van nasciemiento
    pi_68735043
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:25 schreef RoofingBurner het volgende:
    oh, strikvraagje natuurlijk, Pele ís de bijnaam
    juist, hij heet eigenlijk Edison Arantes do Nascimento en zijn eerst bijnaam was Pélé

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 3
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 1
    HO2I Ca2O
    pi_68735142
    Waar moeten we Ben Cohen van kennen?
    pi_68735208
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef tomtomaat het volgende:
    De zwarte parel?
    was er ook een
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:37:37 #149
    239294 PierreTT
    pi_68735370
    Van Ben &Jerry's!
    pi_68735787
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:37 schreef PierreTT het volgende:
    Van Ben &Jerry's!
    Check Pierre +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 1
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:52:08 #151
    239294 PierreTT
    pi_68735957
    Wat is ?

is een scheikundig element met symbool N en atoomnummer 7.
    pi_68736029
    Nitraat ?
    pi_68736080
    stikstof natuurlijk
    pi_68736150
    fuck en nou moet ik rijden
    pi_68736160
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef RoofingBurner het volgende:
    stikstof natuurlijk
    wat hij zegt
    pi_68736182
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef RoofingBurner het volgende:
    fuck en nou moet ik rijden
    dan gooi je er een makkelijke vraag in....
      woensdag 6 mei 2009 @ 16:57:12 #157
    239294 PierreTT
    pi_68736183
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef RoofingBurner het volgende:
    stikstof natuurlijk
    Precies

RoofingBurner +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:02:45 #158
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68736437
    ehm, wie verzint nu de vraag?
    't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:33:29 #159
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68737680
    'morgen
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:34:30 #160
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68737727
    k dan

Wie is dit (karakter niet acteur)

Laboro te salutante
    pi_68737881
    Staat nogal groot op de foto.
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:38:58 #162
    239294 PierreTT
    pi_68737916
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef Neleos het volgende:
    Staat nogal groot op de foto.
    *proest*
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:40:21 #163
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68737962
    Daarom staat er naam van het karakter en niet naam van de acteur, wel de vraag lezen
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:41:11 #164
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68737984
    boy don't you feel silly now Neleos
    Laboro te salutante
    pi_68738081
    my name is nobody
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:45:01 #166
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738115
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef starla het volgende:
    my name is nobody
    Nee, je naam is starla

+1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 1
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    Laboro te salutante
    pi_68738139
    lama
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
    pi_68738172
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:41 schreef BasOne het volgende:
    boy don't you feel silly now Neleos
    Ik dacht dat het karakter ook Terence Hill heette.
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:46:25 #169
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738178
    Alpaca Qon
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:46:44 #170
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738189
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Neleos het volgende:

[..]

Ik dacht dat het karakter ook Terence Hill heette.
    lol
    k dan
    Laboro te salutante
    pi_68738220
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef BasOne het volgende:
    Alpaca Qon
    De alpaca (Vicugna pacos) is lid van de familie Camelidae (kameelachtigen) uit Zuid-Amerika..etc \
    maar dat was je al bekend
    pi_68738238
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef BasOne het volgende:

Nee, je naam is starla
    fokking dope film

die beginscene met die vis

die bruine bonen uit de pan eten

keek die film altijd als ik ziek was op VHS

ik lijk wel tong met deze vervelende telegramstijl...
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:48:39 #173
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738263
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef qonmann het volgende:

[..]

De alpaca (Vicugna pacos) is lid van de familie Camelidae (kameelachtigen) uit Zuid-Amerika..etc

Ik dacht dat het een begroeting was
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:50:10 #174
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738325
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef starla het volgende:

[..]

fokking dope film

Grote tak vissen meppen

Leukste scene vond ik bij de kapper.
    Laboro te salutante
    pi_68738339
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef starla het volgende:

[..]

fokking dope film

min antwoord op de volgende vraag..van Basten
    pi_68738603
    Omdat qon mijn vraag raadde was ik genoodzaakt te persecuteren....ohnee, dat is die reclame, genoodzaakt de vraag te herzien. Nog iemand die gedachten kan lezen:

Wie?
      woensdag 6 mei 2009 @ 17:58:46 #177
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738646
    geen flauw idee
    Laboro te salutante
    pi_68738800
    Chris Hansen?
    HO2I Ca2O
    pi_68738863
    geen idee
    pi_68738888
    (born 27 February 1971) is an English magician, mentalist, painter and skeptic.
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:05:49 #181
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68738918
    oooooh ja die ja

Laboro te salutante
    pi_68739021
    Ok, dit gaat 'em niet worden denk ik.

andere vraag:

Wat ga ik zo eten?

HINT: MAT > lievelingssnoep
    pi_68739034
    qon heeft waarschijnlijk de hint niet nodig
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:10:06 #184
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739079
    van die zure matjes?

geen idee hoe die heten, die zure dingen met suiker eromheen
    Laboro te salutante
    pi_68739098
    MAT = M(y) A(ctive) T(opics)
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:11:24 #186
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739123
    ow

ook goeiemorgen BasOne
    Laboro te salutante
    pi_68739125
    mag helaas niet opzoeken
    pi_68739147
    deze wel

vraagsteller beslist
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:12:15 #189
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68739150
    Pizza
    pi_68739160
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef ScottTracy het volgende:
    Pizza
    + 1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:14:44 #191
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739231
    Oh noes, niet scott, komt een aardrijkskunde vraag aan
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:16:40 #192
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68739291
    Derren Brown!!!
    't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:18:48 #193
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68739371
    Welke bands horen bij de volgende namen?

Michael Nesmith
    Michael Schenker
    Michael Stipe
    pi_68739381
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef BasOne het volgende:
    helaas
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:19:19 #195
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68739396
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef BasOne het volgende:
    Huh? Ik stel toch niet zo vaak aardrijkskunde vragen?
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:19:30 #196
    239294 PierreTT
    pi_68739401
    Stipe is iig van R.E.M....
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:20:06 #197
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739426
    Nesmith is de Monkees
    Schenkrer Scorpions
    stipe... stipe....

nope kan er niet op komen
    Laboro te salutante
    pi_68739429
    monkees
    keine blasse Anung
    REM
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:20:24 #199
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68739440
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef starla het volgende:
    monkees
    keine blasse Anung
    REM
    krijg ik nou een puntje omdat ik derren brown zei?
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:20:44 #200
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739449
    REM dus
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:21:14 #201
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68739474
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef BasOne het volgende:
    Nesmith is de Monkees
    Schenkrer Scorpions
    stipe... stipe....

nope kan er niet op komen

Huh, je hebt de twee moeilijkste !! Maar wel een punt omdat Pierre REM al had gezegd.

BasOne +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    pi_68739482
    Schenker Scorpions
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:21:55 #203
    239294 PierreTT
    pi_68739503
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Huh, je hebt de twee moeilijkste !! Maar wel een punt omdat Pierre REM al had gezegd.

BasOne +1
    Geen dank BasOne
    pi_68739506
    quote:
    Huh, je hebt de twee moeilijkste !!
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:22:38 #205
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739536
    Hey hey we'ere the monkees, people say we monkey around, but we're to busy singing, to put anybody down

Keek ik vruuuger altijd naar
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:22:59 #206
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68739543
    quote:

[..]

BasOne +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 3
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    ik krijg ook nog een puntje, mijn eerste
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:23:22 #207
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739561
    Sorry Pierre.
    Ik dank U
    Laboro te salutante
    pi_68739580
    weinig mensen kennen randy scouse git van the monkees, mijn favoriet:

woensdag 6 mei 2009 @ 18:24:17 #209
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68739597
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ik krijg ook nog een puntje, mijn eerste
    Heb je erbij gezet
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:26:36 #210
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739679
    een vraag in 2 delen
    Welke film is dit?

En welk nummer had dit schip

Met gelijk de hint, een band uit de jaren 90 had de naam en een nummer naar de naam van de film

Hopelijk niet te moeilijk ^_^
    Laboro te salutante
    pi_68739696
    u96
    pi_68739699
    Das Boot, u 583
    HO2I Ca2O
    pi_68739705
    das boot
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:28:47 #214
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739748
    Tommy heeft em

Dus niet te moeilijk, gaan we gelijk een pitterige verzinnen

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 4
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 3
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Laboro te salutante
      Trouwste user 2022 woensdag 6 mei 2009 @ 18:28:57 #215
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_68739758
    Goeiemorgen.

De Monkees was de eerste band waar ik fan van was als 7jarige had ik er een plakboek van

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:31:13 #216
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68739830
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
    Goeiemorgen.

De Monkees was de eerste band waar ik fan van was als 7jarige had ik er een plakboek van

Ik heb de LP's en Single van I'm a believer, en het Matchbox autotje van The MonkeeMobile
    Laboro te salutante
    pi_68740022

Wie zijn dit?
    pi_68740102
    holleeder endstra
    pi_68740151
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef starla het volgende:
    holleeder endstra
    1 goed
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:40:59 #220
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68740185
    Zie plaatje niet
    Laboro te salutante
    pi_68740229
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef BasOne het volgende:
    Zie plaatje niet
    vreemd, is gewoon via tinypic upgeload...
    pi_68740236
    cor van hout?
    HO2I Ca2O
    pi_68740286
    en holleeder dan he
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:43:37 #224
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68740301
    4 keer f5 en, nu staat plaatje er wel

en geen idee
    Laboro te salutante
    pi_68740429
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef Robbiev85 het volgende:
    cor van hout?
    Willem Holleeder en Cor van Hout

Rob +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 4
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 4
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    pi_68740506
    Waar wordt 27 mei de finale van de Champions League gespeeld?

en waarom is hij zo speciaal voor onze Edje van der Sar?
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:49:28 #227
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68740548
    laatste wedstrijd voor van de sar?
    geen idee waar.
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:50:11 #228
    111382 Ofyles2
    pi_68740578
    Istanbul.

Van der Sar kan gelijk komen met Clarence Seedorf.
    pi_68740602
    keeper met de meeste CL finales
    Rome?
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:50:54 #230
    111382 Ofyles2
    pi_68740610
    Correctie: Rome

Tom, jij wint. Ik was met de war met een ander toernooi.
    pi_68740629
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
    Istanbul.

Van der Sar kan gelijk komen met Clarence Seedorf.
    neen, allebei niet het antwoord wat ik zocht
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:51:27 #232
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68740638
    omdat hij dan 3x de champions league wint.

moskou?
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:51:58 #233
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_68740662
    Rome. Speelde daar ook met Ajax tegen Juventus in 1996, waarbij Ajax na penaltys verloor.
    .
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:52:13 #234
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68740675
    correctie: rome dan maar.
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:52:30 #235
    111382 Ofyles2
    pi_68740688
    Man United kan het eerste team worden dat de Champions League prolongeert, waar andere clubs faalden.
    pi_68740704
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Yankee het volgende:
    Rome. Speelde daar ook met Ajax tegen Juventus in 1996, waarbij Ajax na penaltys verloor.
    perfect

Yankee +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 4
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 4
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 1
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:53:01 #237
    111382 Ofyles2
    pi_68740713
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
    omdat hij dan 3x de champions league wint.

moskou?
    Dat was vorig jaar.
      woensdag 6 mei 2009 @ 18:53:31 #238
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68740737
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar.
    oh
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:01:39 #239
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_68741107
    Van der Sar vertrok in 1999 bij Ajax en speelt op dit moment bij Manchester United. Bij welke clubs speelde hij in de tussentijd?
    .
    pi_68741150
    Juventus en fullham
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:04:04 #241
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_68741244
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef tomtomaat het volgende:
    Juventus en fullham
    Helemaal goed! TT+1

Tussenstand Deel 1539:

iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 4
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 1
    .
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:05:34 #242
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68741303
    Juventus, Fulham
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:05:49 #243
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68741317
    Oh, beetje te laat maar
    pi_68741339
    Hoe hoog is de Mount Everest?

Degene die om kwart over 7 het dichtst bij de hoogte is die op wiki vermeld staat krijgt het punt.
    1 gokje p.p.
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:06:36 #245
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68741344
    8241 meter
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:07:06 #246
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68741362
    8884
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:07:51 #247
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68741401
    8450m
    Laboro te salutante
    pi_68741427
    8881
    HO2I Ca2O
    pi_68741671
    laatste minuut
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:14:58 #250
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68741694
    *doet tromroffel*
    Laboro te salutante
    pi_68741754
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Robbiev85 het volgende:
    8881
    volgens wiki is hij 8848 meter hoog.

Robbie +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 1
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:16:39 #252
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68741771
    ik wist dat het iets met 3x 8'en en 1x 4 was. alleen net iets anders
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:17:03 #253
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68741790
    *gaat snel het topje ervanaf bikken*
    Laboro te salutante
    pi_68741815
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
    ik wist dat het iets met 3x 8'en en 1x 4 was. alleen net iets anders
    haha ik wist ook de 3 8'en.. maar ik dacht ik ga wat lager zitten

goed volgende:

Welk merk?

HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:18:21 #255
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_68741840
    Jupiler
    .
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:18:42 #256
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68741855
    jupiler
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:18:50 #257
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68741862
    Jupiler
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:18:54 #258
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68741864
    pi_68741883
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:18 schreef Yankee het volgende:
    Jupiler
    jeej

Yankee +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 2
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 2
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:21:36 #260
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_68741985
    Van welk land is PDVSA de nationale oliemaatschappij?
    .
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:22:41 #261
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68742036
    brazilie?
    pi_68742068
    Saudie Arabie?
    HO2I Ca2O
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:23:43 #263
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68742079
    Rusland?
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:24:22 #264
    111382 Ofyles2
    pi_68742108
    Venezuela?
    pi_68742178
    Verenigde arabische emiraten?
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:26:35 #266
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68742206
    Amerika?
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:27:20 #267
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_68742236
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
    Venezuela?
    Inderdaad! Ofyles2 +1

Tussenstand Deel 1539:

iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 3
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 2
    .
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:30:50 #268
    111382 Ofyles2
    pi_68742401
    is een in 2006 in gebruik genomen lightrailnetwerk in Zuid-Holland. Een van de belangrijkste kenmerken van is de koppeling van het tracé van twee voormalige spoorlijnen (Zoetermeer Stadslijn en Hofpleinlijn) aan het tramnetwerk in Den Haag respectievelijk het metronetwerk in Rotterdam. Voor zijn nieuwe stations geopend en is de frequentie op de lijnen aanzienlijk verhoogd. De treinen op de twee genoemde spoorlijnen zijn geheel vervangen door metro's/sneltrams (RET) en sneltrams (HTM). Met is gepoogd het openbaar vervoer in de regio aantrekkelijker te maken en de verkeersdruk op de autowegen te verlagen.

Wat is ?
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:31:52 #269
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68742457
    Randstadrail
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_68742464
    noord zuid lijn
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:32:53 #271
    111382 Ofyles2
    pi_68742514
    Binnenkort kun je van Loosduinen naar Spijkenisse per tram- en metrospoor.

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 3
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 1
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 2
    De_Hertog 4 (1 + 3 bonus)
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:33:12 #272
    111382 Ofyles2
    pi_68742528
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef starla het volgende:
    noord zuid lijn
    Die komt pas in 2078 als het goed is.
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:38:13 #273
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68742736
    Wie schrijft de Discworld-reeks?
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:40:02 #274
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68742799
    Terry Pratchett
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:41:52 #275
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68742871
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef BasOne het volgende:
    Terry Pratchett
    Sir Terry, sinds begin dit jaar.

BasOne +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 3
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 2
    FunkyHomosapien 1
    Yankee 2
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:44:19 #276
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68742973
    Die vraag was nog nooit voorbij gekomen

Tv serie

Its cold outside,
    There's no kind of atmosphere,
    I'm all alone,
    More or less.
    Let me fly,
    Far away from here,
    Fun, fun, fun,
    In the sun, sun, sun.

I want to lie,
    Shipwrecked and comotoase,
    Drinking fresh,
    Mango juice,
    Goldfish shoals,
    Nibbling at my toes,
    Fun, fun, fun,
    In the sun, sun, sun,
    Fun, fun, fun,
    In the sun, sun, sun.
    Laboro te salutante
    pi_68743168
    Baywatch?
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:49:26 #278
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743199
    Nope
    Engelse serie smeghead
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:49:29 #279
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_68743201
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef BasOne het volgende:
    Die vraag was nog nooit voorbij gekomen
    Moest iets simpels verzinnen, moet zo weg
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:49:33 #280
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68743204
    red dwarf
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:52:53 #281
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743353
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
    red dwarf

Rimmer: Is that painting yours? It's hideous.
    Lister: ? that's a mirror

Funky +1

Tussenstand Deel 1539:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 3
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 2
    FunkyHomosapien 2
    Yankee 2
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:54:53 #282
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68743438
    makkelijke dan maar, weet even niks:

waarom worden politiehonden in amerika K9 genoemd?
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:55:22 #283
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743452
    Canine?
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:56:09 #284
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68743487
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef BasOne het volgende:
    Canine?
    Tussenstand Deel 1540:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 4
    macondo 1
    Ofyles2 3
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 3
    FunkyHomosapien 2
    Yankee 2

volgende maak ik wat moeilijker
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:56:39 #285
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743511
    Welke films horen bij deze nummmers?

Survivor - Eye of the tiger
    The Bee Gees - Staying Alive
    Harold Faltermeyer - Axel F
    Coolio - Gangsters Paradise
    Seal - Kiss from a rose
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:58:01 #286
    241597 FunkyHomosapien
    de macht, de mat.
    pi_68743567

is van dangerous minds.

de rest: geen idee.
    pi_68743608
    1.Rocky
    2. Saturday night fever
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:59:36 #288
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68743629
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef BasOne het volgende:
    Welke films horen bij deze nummmers?

Survivor - Eye of the tiger
    The Bee Gees - Staying Alive
    Harold Faltermeyer - Axel F
    Seal - Kiss from a rose

Coolio - Dangerous Minds
    Survivor - Rocky
    Seal - Batman (moet je de exacte titel ook? )
    Beegees - Saturday Night Fever?
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 6 mei 2009 @ 19:59:56 #289
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743645
    dat zijn er al 3
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:00:18 #290
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743658
    eh 4
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:00:32 #291
    239294 PierreTT
    pi_68743671
    Axel F is van Beverly Hills Cop, toch?
    pi_68743716
    En Pierre kopt hem in.....
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:01:39 #293
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743720
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef PierreTT het volgende:
    Axel F is van Beverly Hills Cop, toch?
    En Pierre kopt hem in GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAALLLLL

Tussenstand Deel 1540:
    iggy_in_the_house 1
    tomtomaat 5
    ScottTracy 2
    vaagsel 3
    Robbiev85 5
    Yeux 1
    PierreTT 5
    macondo 1
    Ofyles2 3
    RoofingBurner 2
    starla 1
    BasOne 3
    FunkyHomosapien 2
    Yankee 2
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:01:50 #294
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68743728
    Ik had de meeste goed .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_68743738
    Beverly Hills Cop
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:02:07 #296
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68743740
    1. Rocky
    2. Saturday Night Fever
    3. Top Gun
    4. Kan er niet opkomen
    5. Batman

edit: spuit 11
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:03:36 #297
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68743800
    Nou dat slaat ook nergens op. Dus degene die de laatste goed heeft krijgt de punten? Dus.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:04:11 #298
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68743824
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:
    Nou dat slaat ook nergens op. Dus degene die de laatste goed heeft krijgt de punten? Dus.
    Klopt.
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:04:20 #299
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_68743833
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:
    Eh, ja... staat in de regels.
    Laboro te salutante
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:05:12 #300
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68743868
    Pffft. Dan doe ik niet meer mee .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 6 mei 2009 @ 20:06:23 #301
    239294 PierreTT
    pi_68743923
    Ik maak de nieuwe vraag wel even in het nieuwe topic...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')