quote:
Herstel: punten waren wel bijgewerkt, alleen was ik inderhaast vergeten met wat smileys te strooien en te melden dat de rangen en standen geactualiseerd waren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
De punten in het vorige topic waren niet bijgewerkt, dus de nieuwe punten kloppen niet!
Ik had ook niet anders verwacht van jouw.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: punten waren wel bijgewerkt, alleen was ik inderhaast vergeten met wat smileys te strooien.
@De_Hertog: momenteel heb je geen 34, maar 37 punten gescoord. Ik was jou inderhaast vergeten.
Probleem opgelost, excuses voor het ongemak.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht van jouw.....
![]()
![]()
Heb ik daarvoor zitten copy pasten in paint.....quote:
En mijn excuses voor de te snelle beschuldiging. Ik zag inderdaad geen smileys en ging toen mijn punten vergelijken, en toen leek dat niet te kloppen. Overigens dacht ik het bij nog iemand gezien te hebben, maar blijkbaar keek ik dan zelf scheel. Toch maar lastig met die punten iedere keerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: punten waren wel bijgewerkt, alleen was ik inderhaast vergeten met wat smileys te strooien en te melden dat de rangen en standen geactualiseerd waren.
@De_Hertog: momenteel heb je geen 34, maar 37 punten gescoord. Ik was jou inderhaast vergeten.
Probleem opgelost, excuses voor het ongemak.
ja hoorquote:
Zand erover.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En mijn excuses voor de te snelle beschuldiging. Ik zag inderdaad geen smileys en ging toen mijn punten vergelijken, en toen leek dat niet te kloppen. Overigens dacht ik het bij nog iemand gezien te hebben, maar blijkbaar keek ik dan zelf scheel. Toch maar lastig met die punten iedere keer
Ach, die smileys (en de puntenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zand erover.![]()
Ik maak eigenlijk nooit gebruik van de-smiley als iemand punten heeft gescoord maar niet op de ranglijst gestegen is. Misschien zal ik dat vanaf nu wel doen, topics sluiten en openen heeft wel zijn charme.
Damn, in 1 keer goed, knap!quote:
Sparta?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
De A3 zou er wel komen, maar de bewoners van het Groene Hart dachten er anders over.
Welke voetbalclub speelt momenteel zijn thuiswedstrijden in het oudste stadion van Nederland?
Die jaquote:
quote:Het stadion werd gebouwd voor het WK Voetbal van 1950 en had oorspronkelijk een capaciteit van 183.000 toeschouwers.
Tussenstand Deel 1539:quote:
juist, hij heet eigenlijk Edison Arantes do Nascimento en zijn eerst bijnaam was Péléquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:25 schreef RoofingBurner het volgende:
oh, strikvraagje natuurlijk, Pele ís de bijnaam
Check Pierre +1quote:
Preciesquote:
Nee, je naam is starlaquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef starla het volgende:
my name is nobody
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het karakter ook Terence Hill heette.
De alpaca (Vicugna pacos) is lid van de familie Camelidae (kameelachtigen) uit Zuid-Amerika..etcquote:
fokking dope filmquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
De alpaca (Vicugna pacos) is lid van de familie Camelidae (kameelachtigen) uit Zuid-Amerika..etc
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef starla het volgende:
[..]
fokking dope film
die beginscene met die vis![]()
die bruine bonen uit de pan eten![]()
keek die film altijd als ik ziek was op VHS
ik lijk wel tong met deze vervelende telegramstijl...
min antwoord op de volgende vraag..van Bastenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef starla het volgende:
[..]
fokking dope film
die beginscene met die vis![]()
die bruine bonen uit de pan eten![]()
keek die film altijd als ik ziek was op VHS
ik lijk wel tong met deze vervelende telegramstijl...
+ 1quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef ScottTracy het volgende:
Pizza
helaasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef BasOne het volgende:
Oh noes, niet scott, komt een aardrijkskunde vraag aan
Huh? Ik stel toch niet zo vaak aardrijkskunde vragen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:14 schreef BasOne het volgende:
Oh noes, niet scott, komt een aardrijkskunde vraag aan
krijg ik nou een puntje omdat ik derren brown zei?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |