De 'correcte dame' haar tekst:quote:mn afspraak is al 6 minuten te laat, maar om nu te gaan lopen kankeren is ook weer zoiets
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:Moet dat nou zulk taalgebruik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:41 schreef BELASTING het volgende:
Eensch met de klacht. Dat gekanker moet maar is ophouden.
voorspelbaarheidquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind deze klacht erg onterecht. Het woord is geen normaal woord. Zeg gewoon zeiken of zo ipv dat rot woord
koop een dagboek en ga daar lopen kankeren over een compleet normaal werkwoordquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind deze klacht erg onterecht. Het woord is geen normaal woord. Zeg gewoon zeiken of zo ipv dat rot woord
Wat? Kankeren is gewoon een bestaand woord.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef wise het volgende:
en dan die huillies die dan zeggen dat een familielid er aan overleden is.
Idd. Je kunt mensen kwetsen met dat (werk)woord! Waarom gebruiken we het woord auto eigenlijk nog? Auto kan voor sommige mensen heel kwetsend zijn!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Kankeren geeft meer kracht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Van een beetje kankeren is nog nooit iemand doodgegaan hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Nee, hij wacht tot je hapte. And you did.quote:
Jij begrijpt 't.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, hij wacht tot je hapte. And you did.
ik verveel me, zeg ik net, wat denk je dat ik doequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, hij wacht tot je hapte. And you did.
Ik niet. En je bent nu in mijn district.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef ImTheBase het volgende:
Ohja, post verwijderen, dat werkt.Geweldig hoe fok daar ooit tegen was.
Jij bent dan ook een newbie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik niet. En je bent nu in mijn district.
Daarom ben je ook een held.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik niet. En je bent nu in mijn district.
Klopt.quote:
Ik weet dat kankeren een bestaand woord is maar om het een normaal woord te vinden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een onzettend naar rot woord. Dat is mijn mening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat? Kankeren is gewoon een bestaand woord.
Oh, dat mag uiteraard.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet dat kankeren een bestaand woord is maar om het een normaal woord te vinden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een onzettend naar rot woord. Dat is mijn mening.
Het is kennelijk normaal genoeg om in de Van Dale te staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet dat kankeren een bestaand woord is maar om het een normaal woord te vinden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een onzettend naar rot woord. Dat is mijn mening.
Ik vind pollepel, rollator en theezakje ook kutwoorden, maar die worden ook gewoon gebruiktquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
alvast gecondoleerd dat je tante aan de ZIEKTE kanker overlijdt, maar niet aan mopperenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Krogzar het volgende:
dank je, m'n tante is nu bezig met overlijden aan die ontzettende KUT ziekte....
(gister ingeslapen, wordt nooit meer wakker, gister een verwachting van 0 tot 2 dagen...)
rot toch ff heel snel op met je ge"kanker".... werkwoord laat me niet lachen
oftewel
Klacht: "mensen die denken dat kanker als scheldwoord moet kunnen"
bedankt voor je condeleance, hoeft verder niet van mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alvast gecondoleerd dat je tante aan de ZIEKTE kanker overlijdt, maar niet aan mopperen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alvast gecondoleerd dat je tante aan de ZIEKTE kanker overlijdt, maar niet aan mopperen
wat loop je dan te kankeren?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:07 schreef Krogzar het volgende:
[..]
bedankt voor je condeleance, hoeft verder niet van mij.
Kanker is ook een bestaand woord. Toch vind ik het niet altijd tof. Ik zal dat of 'kankeren' niet snel gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat? Kankeren is gewoon een bestaand woord.
Als je nou wat te kankeren hebt, doe dat dan met gepaste taal.quote:
Dit vind ik heel kwetsend voor mensen met vaginisme.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Krogzar het volgende:
dank je, m'n tante is nu bezig met overlijden aan die ontzettende KUT ziekte....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |