De 'correcte dame' haar tekst:quote:mn afspraak is al 6 minuten te laat, maar om nu te gaan lopen kankeren is ook weer zoiets
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:Moet dat nou zulk taalgebruik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:41 schreef BELASTING het volgende:
Eensch met de klacht. Dat gekanker moet maar is ophouden.
voorspelbaarheidquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind deze klacht erg onterecht. Het woord is geen normaal woord. Zeg gewoon zeiken of zo ipv dat rot woord
koop een dagboek en ga daar lopen kankeren over een compleet normaal werkwoordquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind deze klacht erg onterecht. Het woord is geen normaal woord. Zeg gewoon zeiken of zo ipv dat rot woord
Wat? Kankeren is gewoon een bestaand woord.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef wise het volgende:
en dan die huillies die dan zeggen dat een familielid er aan overleden is.
Idd. Je kunt mensen kwetsen met dat (werk)woord! Waarom gebruiken we het woord auto eigenlijk nog? Auto kan voor sommige mensen heel kwetsend zijn!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Kankeren geeft meer kracht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Van een beetje kankeren is nog nooit iemand doodgegaan hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Nee, hij wacht tot je hapte. And you did.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |