Heyquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij loopt stage , want denk je zelf
Hij druipt al af met staart tussen de benen voor het einde van de competitie , wat een zwakkeling.quote:
Eens! maar ben wel blij dat hij vertrektquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij druipt al af met staart tussen de benen voor het einde van de competitie , wat een zwakkeling.
quote:Het is weer woensdag in RabRadio, dat kan maar 1 ding betekenen: HAKKUHHHHHHHHH! Stem!
27%
Critical Mass - Dancing together
41%
Technohead - I wanna be a hippy
32%
Gabber Piet - Hakke & Zage
* grom *quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar eerst nog even door de winnaar van World Idol heen proberen te komen.
quote:Bart Arens heeft dochter gekregen
Bart Arens heeft dochter gekregen3FM-dj Bart Arens is vader geworden van een dochter Lieke. Het is het tweede kind van de dj, hij heeft al een zoon Thijs van 2,5.
"Nieuwe binnenkomer (zojuist geboren): Lieke Arens, 3170 gram en helemaal gezond. Moeders ook. Trots!" zo twitterde Bart.
Ik hoorde hier in de wandelgangen ook al de opmerking langskomen "Wist iemand dat Bart Arens zwanger was?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* grom *
Lees net dat bart Arens vader is geworden van een dochter. Hoera! hoera!
Whaha, prachtigquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde hier in de wandelgangen ook al de opmerking langskomen "Wist iemand dat Bart Arens zwanger was?"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wiehoehet psbalarm echt als ringtone
ik gaat ehm op mn ipod zetten en dan vlak voor de psb
Gefeliciteerd ! leuk zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
tijdens metmichiel ben ik er trouwens niet... want mn moeder is jarig
als het de producer is... misschien astrid of... (weet niet wie producer gerard is)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef Paul het volgende:
Weten jullie de naam van dat blonde meisje die altijd bij Gerard Ekdom zit, Giel noemt haar altijd Monique Smit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |