Dan kom je wel aan je, whehe, trekken, bij 3FM.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooier. Maar ach, ik heb nou eenmaal een zwak voor U2...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan kom je wel aan je, whehe, trekken, bij 3FM.
Slechte dit... slecht... Ik ga wel werken.
Als ik nu goed kon fotoshoppen had ik een foto van Sersjee met dat album ala David Maasbach(quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Sersjee het volgende:
De evangelist in mij slaapt nimmer...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik nu goed kon fotoshoppen had ik een foto van Sersjee met dat album ala David Maasbach() met bijbel gemaakt
.
quote:Aahhh dus dat was 3fm vanmorgen met iets over apen... Ik dacht, wat heb ik nu aan de lijn dussssssss... Tuut tuut tuut:-)
YES! goed om te horen Feivelquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Feivel1 het volgende:Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest.
Mn gips is er vervroegd afgegaan, zowel van mn voet als van mn pols.
Da's mooi werkquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Feivel1 het volgende:
Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest.
Mn gips is er vervroegd afgegaan, zowel van mn voet als van mn pols.
quote:Het is weer woensdag in RabRadio, dat kan maar 1 ding betekenen: HAKKUHHHHHHHHH! Stem!
Critical Mass - Dancing together
Technohead - I wanna be a hippy
Gabber Piet - Hakke & Zage
Inderdaad rustig aan, maar ik ga morgen gewoon weer naar school. Mag alleen niet mee doen met gym (en da's logisch!)quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YES! goed om te horen Feivel. Nu zeker nog even rustig aandoen? Deze week was je toch vrij?
haha, dat lijkt mij inderdaad logischquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad rustig aan, maar ik ga morgen gewoon weer naar school. Mag alleen niet mee doen met gym (en da's logisch!)
Vind ik ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, dat lijkt mij inderdaad logisch. Maar mooi dat je er nu vanaf bent
.
Waar is Michiel met z'n "Helemaal mee eens! Ik luister ook nooit naar die zender!"-posts als je 'm nodig hebt.quote:
Ja, ook met dat KLBtopic over hem, en dan antwoorden met: "Ja, ik mot 'm ook niet"quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar is Michiel met z'n "Helemaal mee eens! Ik luister ook nooit naar die zender!"-posts als je 'm nodig hebt.
MEesterlijk iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ook met dat KLBtopic over hem, en dan antwoorden met: "Ja, ik mot 'm ook niet".
Ej man !quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef themauster het volgende:
goedemiddag![]()
Nog geen tijd gehad om hier eerder te posten veel te druk op werk en ik moet ook nog even overwerken wat ik geen probleem vind trouwens
Heyquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij loopt stage , want denk je zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |