quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey
Nog bedankt voor je complimentje van mn signaturegraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Tilburg? Das niet naast de deur...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gewoon een discotheek in Tilburg. Niets speciaals..
Wel klote van je oor. Wordt het al wel iets minder of niet? heb zelf ook vaak last gehad van mijn oren, dus ik weet hoe irritant het kan zijn!
mja.. het valt wel mee. Maar het is inderdaad niet echt om de hoek.quote:
zwaar klote ja.. nog ff aankijken en anders toch maar weer naar de dokter.quote:Nou, het lijkt er bijna op dat het erger is geworden dan dat het wasMn gehoorgang zit practisch dicht en uitspuiten met de douchekop of wat werkt niet. Verder moet ik 3x per dag druppelen, alleen ben ik mn druppels vergeten dus moet ik het vanavond maar 2x doen
Vind het iig fucking vervelend. Jeuk, pijn, hartkloppen in je oor..
De OP heeft een foutje naast Puala...
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
the Deanmeister!
Al monsterboard reacties?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
Verder vind ik het heel vervelend om te horen Daph.. Is dit je bijbaantje of je stage..? Aangezien het mij serieus sterk lijkt dat ze je als stagiair ontslaan, dat zijn je goedkoopste werknemers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[quote]Nou, het lijkt er bijna op dat het erger is geworden dan dat het wasMn gehoorgang zit practisch dicht en uitspuiten met de douchekop of wat werkt niet. Verder moet ik 3x per dag druppelen, alleen ben ik mn druppels vergeten dus moet ik het vanavond maar 2x doen
Vind het iig fucking vervelend. Jeuk, pijn, hartkloppen in je oor..
De OP heeft een foutje naast Puala...
Ik moest het even aankijken. Als het na een week niet zou verbeteren, moest ik terugkomen.. Als dit nu nog blijft aanhouden tot en met vrijdag ga ik gewoon terug. Heb geen zin in nog langer gelazer. Hak dat lompe oor er maar afquote:zwaar klote ja.. nog ff aankijken en anders toch maar weer naar de dokter.
Wel gek trouwens die OP, want ik zie die hele UI van Paula niet en ik had dus een gat daar. Had het ook aangepast in de wiki, maar dan verander ik het maar weer terug!
komt vanzelf en anders komt de grootste lading als je wat anders hebt gevonden.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
komt vanzelf en anders komt de grootste lading als je wat anders hebt gevonden.
Overigens wel een tip. Af en toe je telefoonnummer veranderen. Dan kom je weer bovenaan te staan
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]blijkbaar is de kleinste fout al voldoende om te ontslaan. Dan zitten ze echt diep in de crisis blijkbaar en moeten ze echt van de mensen af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry.. mijn quote was een beetje fucked op geloof ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest het even aankijken. Als het na een week niet zou verbeteren, moest ik terugkomen.. Als dit nu nog blijft aanhouden tot en met vrijdag ga ik gewoon terug. Heb geen zin in nog langer gelazer. Hak dat lompe oor er maar af
Je moest het proberen, maar als het erger of ondraaglijk wordt, moet je gewoon eerder terug natuurlijk. Zou onzin zijn om nog langer te moeten wachten dan!
Ja en dat is het erge. Je zit hier gewoon je best te doen, dan wordt er iemand uit het niet ontslagen en dan zit je hier nerveus. Ik word echt knettergek van mezelf, kan me nu helemaal niet concentrerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar is de kleinste fout al voldoende om te ontslaan. Dan zitten ze echt diep in de crisis blijkbaar en moeten ze echt van de mensen af.
[..]
sorry.. mijn quote was een beetje fucked op geloof ik.
Je moest het proberen, maar als het erger of ondraaglijk wordt, moet je gewoon eerder terug natuurlijk. Zou onzin zijn om nog langer te moeten wachten dan!
Dat beseffen ze zich inderdaad niet, dat ze op die manier je mensen onzeker en bang maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en dat is het erge. Je zit hier gewoon je best te doen, dan wordt er iemand uit het niet ontslagen en dan zit je hier nerveus. Ik word echt knettergek van mezelf, kan me nu helemaal niet concentreren
wat heb je voor hips gedaan?quote:
tot 3 uur shows gegeven voor m'n schroefquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat beseffen ze zich inderdaad niet, dat ze op die manier je mensen onzeker en bang maakt.
[..]
wat heb je voor hips gedaan?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]Als je wordt ontslagen, moet je des noods via de kantonrechter bedingen dat de concurrentiebeding ongeldig verklaard moet worden omdat jouw werkgever gewoon alles vastpakt om mensen te kunnen ontslaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een rechtbijstandsverzekering? Zo nee, check even of dit soort grappen (vooral ivm wanneer dit is begonnen) gedekt wordt als je er nu een afsluit...
Aan iedereen is echt een rechtbijstandsverzekering aan te raden. Kost je een 10tje ofzo in de maand, maar als je een advocaat moet lappen, ga je huilen wat die gasten rekenen..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Hoax!, vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
poepen op je werk is zo not done, maar ik moet wel
de dilemma's
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
poepen op je werk is zo not done, maar ik moet wel
de dilemma's
Ok. mooie vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
wake up, darling
they do and they smell like hell
quote:
Het leeft!!quote:
ja k kon niet op me pcquote:
vertel,, vertel,, misschien kan ik je helpen (A)quote:
nee, want dan weet jij het ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
vertel,, vertel,, misschien kan ik je helpen (A)
Zeg eens "NARF!"quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
vertel,, vertel,, misschien kan ik je helpen (A)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]Mja.. ik moet eerst wat anders veroveren inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is een NELF xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef Olment het volgende:
[..]
het is een NELF xDuhm.. ok.. Die snap ik dan niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef The_Dean het volgende:
w00t! Net al gebeld
Vanmiddag meteen even terugbellen
ook fijnquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Daph_ het volgende:
Beter tog =) scheelt je weer een referentie zoeken als je dr 1 nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
jna ook..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
HALLO, ALLES GOED?![]()
Nouwja, ik lag er gister best laat in
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Daph_ het volgende:Netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet veel van de situatie meegekregen, maar klinkt best klote...
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
jawel hoor,, als je op de snelweg rijdt en je moet pisse als je nog 20minuten moet rijde xDquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag...
Pauze, eindelijk.. Niks is zo vervelend om tijdens een vergadering... een knorrend maag te krijgen
Doe je goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef The_Dean het volgende:
w00t! Net al gebeld
Vanmiddag meteen even terugbellen
maar dat is dan ook niet tijdens een vergadering.. gok ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Olment het volgende:
[..]
jawel hoor,, als je op de snelweg rijdt en je moet pisse als je nog 20minuten moet rijde xD
ook vervelend
Ach.. dat is ook vervelend... en dan er opeens een file komt.. precies jouw afslagquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Olment het volgende:
[..]
jawel hoor,, als je op de snelweg rijdt en je moet pisse als je nog 20minuten moet rijde xD
ook vervelend
TOT ZIENS!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
HALLO, ALLES GOED?![]()
Nouwja, ik lag er gister best laat in
telefonische vergaderingquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dat is dan ook niet tijdens een vergadering.. gok ik
promotie stunt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
OMGWTFBBQROFLCOPTER..
Call of Duty 4: ¤59,99
Call of Duty 5: ¤54,99
Wtf is dat voor grap dan..? Een spel dat een jaar later is uitgebracht is 5 euro goedkoper????
Euh op de laptop gezeten. Was aan het praten op msn met een paar mensen en toen was het al zo 2uurquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
TOT ZIENS!![]()
Lag jij er ook al laat in? wat heb je gedaan dan?
Waren vast leuke mensen danquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh op de laptop gezeten. Was aan het praten op msn met een paar mensen en toen was het al zo 2uur
Niet eens. Bol.com vraagt max ¤60,- voor pc-games. Een andere site biedt hetzelfde spel voor ¤40,- aan.. bronquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
promotie stunt?
"Nu tijdeljik COD5 voor slechts ¤54,99"
Daar zit wat in jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaAnders had ik wel eerder afgesloten toch
Er staat ook Warcraft 3 the frozen throne voor 14,99. Handige van een ict opleiding is dat je dit soort spellen gewoon gratis krijgt xDquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet eens. Bol.com vraagt max ¤60,- voor pc-games. Een andere site biedt hetzelfde spel voor ¤40,- aan.. bron
gewoon kijken wat het is toch.. In ieder geval ff praten zou ik zeggen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef The_Dean het volgende:
Is overigens wel een detacheringsbedrijf, maar hoor van vrienden/collega's die er hebben gewerkt dat het wel een tof bedrijf is
ik vond het ook vies, terwijl ik niet vies ben van een red bulletje op zijn tijd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
uhm... Dat Monster energy drank... werkt ook voor geen een meter...
Bij mij werkt red bull ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
xD, ze zeggen dat als je er 3 of 4 drinkt je 2 dage wakker blijft. ma da weet ik zo net nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
WTF, hoezo krijg je tijdens een ICT-opleiding gratis spellen??? Wat kan je regelen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Er staat ook Warcraft 3 the frozen throne voor 14,99. Handige van een ict opleiding is dat je dit soort spellen gewoon gratis krijgt xD
werkt dus tog en nu zit je helemaal te spacen op je stoel??quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
Laat maar...![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:19 schreef Olment het volgende:
[..]
xD, ze zeggen dat als je er 3 of 4 drinkt je 2 dage wakker blijft. ma da weet ik zo net nog niet.
btw,, de gele (ripper) vind ik de lekkerste van de 3.Die had ik ook gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, nu weet ik waarom ik nooit energydrank kocht... ik word er altijd zo verschrikkelijk... misselijk van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kreeg dit ineens toen ik wilde quickquoten hmmHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Ja ben er erg blij mee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Netjes hoor
Ik heb niet veel van de situatie meegekregen, maar klinkt best klote...
zeg maar iets,, wss kan ik dr wel aan komen (A)quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
WTF, hoezo krijg je tijdens een ICT-opleiding gratis spellen??? Wat kan je regelen?
Wij kregen alleen Worms World Party en CounterStrike gratis..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
WTF, hoezo krijg je tijdens een ICT-opleiding gratis spellen??? Wat kan je regelen?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Olment het volgende:
voor de mensen die Redbull, Monster, Slammers oid. niet lusten:Ik hou het wel gewoon op water, beter dan de meeste energydrankjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die shit is ook superslecht voor je tandenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Die Monster original
Blijf er niet wakker van, maar zoals gezegd, 3-4 per dag is wel even twee liter van die rare stoffen
Concrete donkey ff boosten waardoor de helft van het veld er in 1x af lagquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij kregen alleen Worms World Party en CounterStrike gratis..
BANANENBOM!!!!!
voor de mensen die Redbull, Monster, Slammers oid. niet lusten:Volgens mij ben jij een beetje WoW verslaafd he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
da vind ik een nadeel ervan,, ze hadden iets kleiner gemogen (330cl ofzo) halve liter daarvan is niet lekker meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Die Monster original
Blijf er niet wakker van, maar zoals gezegd, 3-4 per dag is wel even twee liter van die rare stoffen
Dat waren mooie tijden..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Concrete donkey ff boosten waardoor de helft van het veld er in 1x af lag
voor de mensen die Redbull, Monster, Slammers oid. niet lusten:Dat ziet er wel supercool uit.. Is dat in Nederland verkrijgbaar of moet je dat importeren..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is bawls ook
Leer spaties gebruiken!
niet meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje WoW verslaafd he?
gweldig met die holybomb die een gigantisch gat blies in het spel xDquote:
Vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
voor zover de site vermeld is het niet te importeren (ook niet in nederland verkrijgbaar) dus je zou eventueel een connectie moeten hebben in amerika die het kan opsturen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel supercool uit.. Is dat in Nederland verkrijgbaar of moet je dat importeren..?
Verder is bawls ook
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
VrouwenEn waarom is "vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." nu gepast dan?
Jullie zitten hier maar te wauwelen over allerlei games
![]()
dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En waarom is "vrouwen" nu gepast dan?
Of vrouwen niet gamenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En waarom is "vrouwen" nu gepast dan?
ik ken genoeg vrouwen die gamen,, alleen ze praten er niet over,, handtasjes/schoenen/make-up oid heeft voorhangquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had m in ieder geval niet van een Amsterdamse verwacht
voorhangquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ken genoeg vrouwen die gamen,, alleen ze praten er niet over,, handtasjes/schoenen/make-up oid heeft voorhang
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ken genoeg vrouwen die gamen,, alleen ze praten er niet over,, handtasjes/schoenen/make-up oid heeft voorhang
quote:
quote:
voorrang dan ^^quote:
Het heeft wel iets Vlaams in zich.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij klinkt me nogal brabants.. geen goed onderbouwing helaas
de vrouwen dei ik ken hebben voor wel iets hangenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:51 schreef jna het volgende:
Maar vrouwen hebben ook helemaal niks voor hangen
Ik zeg het wel vaker hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij klinkt me nogal brabants.. geen goed onderbouwing helaas
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:57 schreef Daph_ het volgende:
Mijn hart maakte een sprongetje!ligt eraan wat een paar jaar is,, als het pas over 5/10 jaar is zou ik niet verderop gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
2, max 3quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:59 schreef Olment het volgende:
[..]
ligt eraan wat een paar jaar is,, als het pas over 5/10 jaar is zou ik niet verderop gaan.
dat bedoel ikquote:
dat weet ik nietquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:57 schreef Daph_ het volgende:
Mijn hart maakte een sprongetje!je kan er altijd beginnen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook wel waar.. Hoewel ik denk dat een heleboel van de kennis weer weggezakt is als ik opeens weer zou gaan samenstellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik
[..]
dat weet ik niet
[..]
je kan er altijd beginnen toch?
Helpt dat ook tegen het weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Maar wel leuk! Dit zorgt weer voor een beter humeur
mooi zo,, nu kan je week niet meer kapotquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
tja.. dat moet je dan gewoon aankijken. En het zal vast niet het enige kantoor zijn met interessequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar.. Hoewel ik denk dat een heleboel van de kennis weer weggezakt is als ik opeens weer zou gaan samenstellen
tis hier alweer aan het regenen :S heft het gister ook zowat hele dag gedaan.quote:
is een goed humeur niet altijd goed?quote:
vandaar ook dat we laat naar bed gingen. Er is is gister een magische tijdsprong gemaaktquote:
Als je verliefd bent kan het onweer en hagel zijn buiten. Je gaat er toch wel doorheenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
who cares about een beetje regen zeg.. Het leven is goed enzo
iemand die van suiker gemaakt isquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Zonnetje schijnt hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:10 schreef Olment het volgende:
[..]
tis hier alweer aan het regenen :S heft het gister ook zowat hele dag gedaan.
Lekker positiefquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Jawel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]
mooi zo,, nu kan je week niet meer kapot
*Neuriet love is in the aaaaaaair*quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
huh?? confusedquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier
En het is de voorhand volgens mij lieve Olment..
Volgens mij bedoelde hij voorrangquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier
Blijkbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als je verliefd bent kan het onweer en hagel zijn buiten. Je gaat er toch wel doorheen
En ik dacht dat ik zoetsappig wasquote:
Misschien moet je de zin ook even lezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier
quote:
jup.. Ik ben helemaal om nuquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef jna het volgende:
Van Basten weg bij Ajax.
FRANKIE KOM ER MAAR IN![]()
HEY PANNENKOEK, JE LUL HANGT UIT JE BROEK!
je lul hangt uit je broek? Komt dat bij Frank vandaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef jna het volgende:
Van Basten weg bij Ajax.
FRANKIE KOM ER MAAR IN![]()
JE LUL HANGT UIT JE BROEK!
Ze is blij toe. Eindelijk rust.quote:
Ja Guus zegt Chelsea af maar komt wel naar Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je lul hangt uit je broek? Komt dat bij Frank vandaan?
Of Adriaanse, Van Gaal, Koeman, Guus
Echt waar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef PieterBas het volgende:
Van Basten weg bij Ajax
http://www.nu.nl/algemeen(...)apt-op-bij-ajax.html
Hij komt toch niet naar Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Guus zegt Chelsea af maar komt wel naar Ajax
We kunnen ook over dameshockey praten...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Olment het volgende:
gaan we nu over voetbal praten??
laat dan ff weten wanneer jullie klaar zijn (A) k pas hiervoor want k vind ut saai
gelukkig zeg jij hetquote:
jupquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef Olment het volgende:
wat dacht je nico? laat ik maar eens 5 mensen gaan quote en daarop reageren xD
en Ruslandquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Guus zegt Chelsea af maar komt wel naar Ajax
zo verschillen de smaken he.. ik vind ouwehoeren over games ook saaiquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Olment het volgende:
gaan we nu over voetbal praten??
laat dan ff weten wanneer jullie klaar zijn (A) k pas hiervoor want k vind ut saai
Ik weet overal een beetje vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je een vrouw bent met verstand van voetbal
Spuit 11 spuit bagger!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef PieterBas het volgende:
Van Basten weg bij Ajax
http://www.nu.nl/algemeen(...)apt-op-bij-ajax.html
alleen met pic's dan =)quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We kunnen ook over dameshockey praten...
Oud-speelster:quote:
Google maar Ellen Hoog, Naomi van As (Sven.. you lucky bastard) of Fatimaquote:
Ik zat wel vanmorgen in overlegquote:
en hoe voelde je je daarbij toen je dat ontdekte?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef jna het volgende:
Ik kwam pas tot de ontdekking dat Naomi van As bij mij op de middelbare school zat. En dr zusje ook.
toen had je dr nog gedist ook zeker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef jna het volgende:
Ik kwam pas tot de ontdekking dat Naomi van As bij mij op de middelbare school zat. En dr zusje ook.
pff.. jij denkt dat je in 2008 Olympisch kampioene met hockey wordt.. en een meervoudig wereldkampioen Allround schaatser als vriendje krijgtquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toen had je dr nog gedist ook zeker?
inderdaad.. kapsonestrut!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. jij denkt dat je in 2008 Olympisch kampioene met hockey wordt.. en een meervoudig wereldkampioen Allround schaatser als vriendje krijgt
Rare Naomi....![]()
Toen was ze je niet opgevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef jna het volgende:
Op de vorige pagina stond het..quote:
Nee maar ze zat ook een paar jaar hoger dan ik. Dat zusje schijnt maar 1 jaar hoger te heben gezeten maar die is me nooit opgevallen.quote:
"Wil je een keer met mijn stick spelen?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toen had je dr nog gedist ook zeker?
Ooooh, big dealquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar ze zat ook een paar jaar hoger dan ik. Dat zusje schijnt maar 1 jaar hoger te heben gezeten maar die is me nooit opgevallen.
Nee ze is niet 4 keer blijven zitten helaasquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ooooh, big deal![]()
Ik dacht dat ze in jouw 'jaar' zat
BERTquote:
Elke keer ruzie.. en zeiken dat het nooit af komt... maar altijd net op tijd redden.. en dan zijn de ze weer allemaal vriendjes.. en elke week gaat een persoon weg naar de concurrent..quote:
Of er gaat weer eens een doodquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elke keer ruzie.. en zeiken dat het nooit af komt... maar altijd net op tijd redden.. en dan zijn de ze weer allemaal vriendjes.. en elke week gaat een persoon weg naar de concurrent..
jawel.. maar ze doe het lekker nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef Olment het volgende:
weet niemand meer iets interessants om te vertellen??
dat dacht ik alquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jawel.. maar ze doe het lekker niet
Die oude cynische metaalbewerker...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of er gaat weer eens een dood
Maar die auto's, mijn god
nee.. boyd zelf toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die oude cynische metaalbewerker...![]()
Die was al schijndood...
Die vent was geniaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die oude cynische metaalbewerker...![]()
Die was al schijndood...
Ook, laterquote:
Boyd ook doodquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook, later
De Hot Rod wereld zal nooit weer hetzelfde zijn
Jaquote:
Ik vond die metaalwerker idd ook geweldig. Lekker knorrig, maar met een groot hart..quote:
Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef jna het volgende:
Die zag jij hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat voor inschrijving opleiding
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef jna het volgende:Hihi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh trouwens, 'goed' nieuws voor mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad sherlockquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die zag jij hier...
Te laat voor inschrijving opleiding
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef jna het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Dat had ik gezien. Zo'n leraar die dat dan ook serieus gaat beroordelen is ook komisch..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef PieterBas het volgende:
Mooi antwoord... Er is een website met allemaal briljante "foute" antwoorden gemaakt tijdens examens...
Zelfs eentje die een filmverslag over 2 girls 1 cup gemaakt had...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi!
Oh trouwens, 'goed' nieuws voor mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er ook een op kantoor geplaatst ja.. Ik weet niet wat jij aan het doen bent op stage, maar het is meer dan Fok! en bezoekersaantallen opvragenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
Voglens mij stalk je me. Waar hangt die camera?
en die website weet je teovallig nog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef PieterBas het volgende:
Mooi antwoord... Er is een website met allemaal briljante "foute" antwoorden gemaakt tijdens examens...
Zelfs eentje die een filmverslag over 2 girls 1 cup gemaakt had...
Hmm ik moet vrijdag nog ff wat halen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Heerlijk relaxed![]()
Al plannen gemaakt voor moederdag?
Ik ga mijn moeder mee uit eten nemenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm ik moet vrijdag nog ff wat halen.
Maar wij vieren moederdag nooit zo erg![]()
Jullie wel?
Aah oke! Ik zat te denken aan een bioscoop bon maar ik weet niet of die beperkt geldig zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder mee uit eten nemen![]()
Dat vind ik wel genoeg
Ik dacht ongeveer een jaar na dato dat ze zouden verlopen. Alleen ik weet het niet zeker..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aah oke! Ik zat te denken aan een bioscoop bon maar ik weet niet of die beperkt geldig zijn.
Maar de band met mijn moeder is niet zo hecht dus kan ook maar zo zijn dat het een bloemetje wordt.
Alleen en een enkeltje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef jna het volgende:
Ik stuur m'n moeder volgende week donderdag op vakantie naar cuba
Wel een beetje standaard hequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht ongeveer een jaar na dato dat ze zouden verlopen. Alleen ik weet het niet zeker..
Maar een bloemetje is ook leuk
Hell yeahquote:
Nice.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
GoedMet u?
Jup, zelfs al twee telefoontjes gehad, waarvan een leide tot een intakegesprek volgende week donderdag
Detachering is heel zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:07 schreef The_Dean het volgende:
Nja, het is voor een detacheringsbedrijf, maar die hadden ook al wellicht binnenkort een leuke baan voor me
en over het algemeen lekker afwisselend..quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Detachering is heel zo slecht nog niet.
Zeker niet omdat je op een gegeven moment ook gewoon betaald krijgt als ze even niks hebben.
Zonder geld kom je dus niet te zitten.
Ook dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en over het algemeen lekker afwisselend..
Oh, hier niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
vanmorgen was het maar slecht, maar nu schijnt dat zonnetje toch weer heerlijk
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, hier niet.
't is niet echt slecht meer maar zeker niet zonnig te noemen.
Ik ook niet, 't was pure mayhem hier vanochtend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmorgen had ik absoluut niet verwacht dat het zo lekker zou worden 's middags
Ja hier gaat het goed. Wie gaat er naar de finale??quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marije
Hier ook goed, bij jou?
sorry, PB, geen ervaring mee
Manchester United. En Chelsea of Barcelonaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hier gaat het goed. Wie gaat er naar de finale??
Ik hoop op een finale ManU - Chelsea... Maar goed een doelpunt van Barcelona ... en Chelsea moet er 2 binnenschieten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hier gaat het goed. Wie gaat er naar de finale??
Nee, maar eigenlijk expres niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Marije
Het gaat goed hoor
Iemand hier ervaring met Crumpler tassen
chicks, jeweetsquote:
bij mij ziet er er eerder crimineel uit, dan leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:26 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ja.
Hier ook.
Maar (er zijn genoeg) chicks (die) vinden een baardje wel leuk.
whehe, ok, dan moet het er maar af ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij mij ziet er er eerder crimineel uit, dan leukEn het is ook niet eens één geheel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
't is ook niet als zijnde reclame, maar ik vraag me af of ik dat uberhaupt zo mag photoshoppen op een bestaand merk enzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je hebt het netjes gespoilerd, dus mag vast welEn anders krijg je een note van GM of zo
haha, true.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarschijnlijk niet, maar daar is het photoshoppen voor
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:26 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ja.
Hier ook.
Maar (er zijn genoeg) chicks (die) vinden een baardje wel leuk.
Er stonden vandaag opeens allemaal bebaarde mannen in de kamer waar ik zit, waren het allemaal collega'squote:
wanneer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean![]()
Wat zijn trouwens nog de must-see dingen van Fryslân? Want mijn ouders hebben vandaag besloten om naar Fryslân op vakantie te gaan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er stonden vandaag opeens allemaal bebaarde mannen in de kamer waar ik zit, waren het allemaal collega's
Wist heel niet dat zoveel mensen op werk een baard hadden
ergens juni of zo eind juni begin juli geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wanneer?
snits is sowieso leuk met de sneekweek.
Ik werk bij een heel makkelijk bedrijfquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Is de baard in?
Ik zou raar opkijken als veel van collega's opeens met een baard op het werk komen
Even de Elfstedentocht rijden, dan zie je erg veel moois van Frieslandquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean![]()
Wat zijn trouwens nog de must-see dingen van Fryslân? Want mijn ouders hebben vandaag besloten om naar Fryslân op vakantie te gaan.
bij ons op de locatie werken drie mannen (waaronder ikzelf), de rest (elf) is vrouw.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werk bij een heel makkelijk bedrijf
Niemand vind het erg.
Vond het wel raar om voor het eerst ( en als enige) ongeschoren op werk te arriveren.
Sindsdien doen behoorlijk veel mensen dat.
Het zou net Friesland zijn, dus zal wel het uiterste zuiden zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even de Elfstedentocht rijden, dan zie je erg veel moois van Friesland
Verder zijn dingen voor mij zo gewoon dat ik niet echt kan bepalen of het echt een mooi toeristisch iets is...
Weet verder ook niet welke hoek je ouders komen, en wat ze zoal leuk vinden?
Bij mij op locatie zitten ongeveer 1200 mensenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij ons op de locatie werken drie mannen (waaronder ikzelf), de rest (elf) is vrouw.
iets meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij op locatie zitten ongeveer 1200 mensen
Ze kunnen op cursus bij m'n oma.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En is er ook een Frieswoordenboek ergens te verkrijgen voor niet al te veelZodat mijn ouders alvast wat kunnen oefenen in de taal.
En is dat nog een beetje in de buurt (van hier)?quote:
Waar is hier?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is dat nog een beetje in de buurt (van hier)?
Joahwel, geloof dat de ANWB daar wel boekjes voor heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En is er ook een Frieswoordenboek ergens te verkrijgen voor niet al te veelZodat mijn ouders alvast wat kunnen oefenen in de taal.
Vroeg? 03:30, dat is pas vroegquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Luctor is er geen topic in stad en streek over Friesland?
Maar ik ga nu. Morgen vroeg optot morgen.
Ohja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
doei Marije
[..]
Middelburg, Zeeland
Ga gelijk ff op hun site kijken, of ik iets kan vinden. En inderdaad 3:30 is vroegquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joahwel, geloof dat de ANWB daar wel boekjes voor heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |