Hoe lang zit je al op hetzelfde gewicht, dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik val niet af van 3 keer per week hardlopen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar mijn werk fietsen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar de sportschool voor een les.
En ik eet ook niet iedere dag een zak chips of drop of een reep chocolade. Dus dat is het ook niet.
Nouja, het zal ooit wel weer goed komen.
Gelukkig heb ik wel een strakke kont.
Evy is een Belgische radiopresentatrice en heeft een paar jaar geleden een podcast ingesproken met een trainingsschema om te gaan hardlopen. Kijk maar eens hier:quote:
Achteraf even een kaartje maken op mapmyrun.com?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoe snel ik loop... niet echt heel snel volgens mij
Loopschema Evyquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:40 schreef Levitation het volgende:
Evy is een Belgische radiopresentatrice en heeft een paar jaar geleden een podcast ingesproken met een trainingsschema om te gaan hardlopen. Kijk maar eens hier:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=evy+podcast&meta=
Even een fiets met teller mee laten rijdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoe snel ik loop... niet echt heel snel volgens mij
Maar dan klopt het nog niet helemaal, want ik Evy... Dus lopen en rennen afgewisseld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Achteraf even een kaartje maken op mapmyrun.com?
Ik ook! Ofwel onthouden welke stukken je rende en alleen die mappen (bijv bij 2x15 wel een goede optie), of een inschatting maken van je wandelsnelheid. In het laatste geval heb je een vrij okaye indicatie van je loopsnelheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar dan klopt het nog niet helemaal, want ik Evy... Dus lopen en rennen afgewisseld.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
zesje:
http://www.smulweb.nl/135(...)illde-kip-en-paprika
dit is 'm iets meer. Doe alleen ipv de yoghurt zure room
Thanksquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
zesje:
http://www.smulweb.nl/135(...)illde-kip-en-paprika
dit is 'm iets meer. Doe alleen ipv de yoghurt zure room
Zit te denken dat kwark misschien ook wel geschikt is. Maar dat moet ik nog wel ff testen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef zesje het volgende:
[..]
ThanksHeb ´m in mijn smulweb kookboek gezet en ga ik zeker maken, ben gek op tortilla´s-wraps
Ik denk dat ik de yoghurt erin hou (Griekse 0% vet van Total, altijd in huis ook voor dipsausjes samen met de 3% vet extra light mayo van Calve)
Een dansconditie is heel anders dan een hardloopconditiequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
alweer bij les 1?
inmiddels heb je toch wel een basisconditie om bij les 15 ofzo te kunnen beginnen? Vooral met 't dansen enzo erbij?
Maar jij was ook al weer 2x zo ver dan ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
les 20, niet echt heel ver duszou ook in een keer 5km kunnen lopen, maar wil m'n snelheid opbouwen
Leg de lat wat lager, zet hem op 4 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 4 minuten hardlopen. En dan kan je dat rustig opbouwen. Je kan niet in één keer veel hardlopen, dat kost tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef omearos het volgende:
hier ook een mislukte poging tot hardlopenik kreeg mijn ademhaling niet onder controle, moest na ongeveer 10 minuten echt afhaken
Zij kan al 5km hardlopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leg de lat wat lager, zet hem op 4 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 4 minuten hardlopen. En dan kan je dat rustig opbouwen. Je kan niet in één keer veel hardlopen, dat kost tijd
Nadeel van astma, ik kan er soms ineens last van krijgen. Dan kom ik ineens niet zonder problemen de trap in mijn flat op terwijl ik die dagelijks op en af loop.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zij kan al 5km hardlopen.Alleen gisteren dus ff niet.
@omearos : Gaat het nu weer een beetje met je longen? Weet je ook eigenlijk waardoor je gisteren opeens weer zo'n last had?
Wat zou het wel kunnen zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik val niet af van 3 keer per week hardlopen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar mijn werk fietsen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar de sportschool voor een les.
En ik eet ook niet iedere dag een zak chips of drop of een reep chocolade. Dus dat is het ook niet.
Nouja, het zal ooit wel weer goed komen.
Gelukkig heb ik wel een strakke kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |