abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68724222
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik val niet af van 3 keer per week hardlopen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar mijn werk fietsen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar de sportschool voor een les.
En ik eet ook niet iedere dag een zak chips of drop of een reep chocolade. Dus dat is het ook niet.

Nouja, het zal ooit wel weer goed komen.
Gelukkig heb ik wel een strakke kont.
Hoe lang zit je al op hetzelfde gewicht, dan?
Ik heb ook wel van die periodes van een maand of twee dat ik echt niet afval Lichamen zijn rare dingen
pi_68725489
Ik moet vaker op FOK komen, ik mis van alles omdat ik er zo lang niet ben. Het gaat bij mij gelukkig nog steeds hartstikke goed, alleen ontzettend veel blaren van het lopen steeds. Maar die prik ik elke avond door en dan loopt het ook een stuk prettiger.
Inmiddels is er al bijna vier kilo vanaf
pi_68734237
Net een half uur gesport, vanavond weer want ik vind het leuk.
Ik lijk wel gemotiveerd.
pi_68735763
Lekker DanseMacabre geen betere motivatie dan het leuk vinden!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68741623
Eens slechte tvp vandaag als lunch hazelnoten met chocolade op
Vanavond wel dansen en morgen hardlopen
pi_68746350
ik moest daarnet nog aan je denken Miss_S, we hadden lang niets van je gehoord Welkom terug, ofzo

Zoals eerder in dit topic gezegd: hardlopen.

Vandaag weer begonnen met Evy les 19: 5,6,7 en 8 minuten. Dit vrij snel gelopen, met volgens mij een gemiddelde van zeker 11km per uur. Even flink doorgestapt!

Vrijdagochtend ga ik voor les 20, 4 keer 8 minuten. Misschien gaat Mr. MoBlo mee, misschien ook niet, maar ík ga in ieder geval.
Ja doei.
pi_68746632
Ik had al even gezwaait MoBlo

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 06-05-2009 21:11:27 ]
pi_68748131
Zo, weer lekker een half uurtje gesport.
En straks weer even aan de studie. Was wel gezellig weer op de fontys, leuk een opleiding met alleen maar meiden.
pi_68763641
Wie of wat is Evy?
pi_68763757
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef Pallas_Athena het volgende:
Wie of wat is Evy?
Evy is een Belgische radiopresentatrice en heeft een paar jaar geleden een podcast ingesproken met een trainingsschema om te gaan hardlopen. Kijk maar eens hier:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=evy+podcast&meta=
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_68763790
Evy is een Vlaamse hardloopcoach via je MP3speler

ze heeft een programma gemaakt van 10 weken met elk 3 keer hardlopen waarbij je aan het eind van die 10 weken 5km kunt hardlopen.

Je begint met stukjes van 1 minuut en eindigt met een half uur, ervanuitgaande dat je ongeveer 10km per uur loopt

Ze heeft ook een tweede serie gemaakt, van 5 naar 10km
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 mei 2009 @ 10:45:07 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68763907
Ik vraag me trouwens serieus af hoe snel ik loop... niet echt heel snel volgens mij
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68763954
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoe snel ik loop... niet echt heel snel volgens mij
Achteraf even een kaartje maken op mapmyrun.com?
pi_68765429
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:40 schreef Levitation het volgende:
Evy is een Belgische radiopresentatrice en heeft een paar jaar geleden een podcast ingesproken met een trainingsschema om te gaan hardlopen. Kijk maar eens hier:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=evy+podcast&meta=

Loopschema Evy
Download podcast Evy
Zie ook foktopic Hardloopschema op je MP3-speler - #15
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68766052
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
Even een fiets met teller mee laten rijden ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 mei 2009 @ 11:49:18 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68766132
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Achteraf even een kaartje maken op mapmyrun.com?
Maar dan klopt het nog niet helemaal, want ik Evy... Dus lopen en rennen afgewisseld.
pi_68766234
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Maar dan klopt het nog niet helemaal, want ik Evy... Dus lopen en rennen afgewisseld.
Ik ook! Ofwel onthouden welke stukken je rende en alleen die mappen (bijv bij 2x15 wel een goede optie), of een inschatting maken van je wandelsnelheid. In het laatste geval heb je een vrij okaye indicatie van je loopsnelheid.
pi_68766386
Ik kijk dan waar ik een loopstukje begin en eindig. Dan kijk ik thuis hoeveel km dat is op www.afstandmeten.nl !
pi_68766403
zesje:

http://www.smulweb.nl/135(...)illde-kip-en-paprika

dit is 'm iets meer. Doe alleen ipv de yoghurt zure room
Ja doei.
pi_68766907
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
zesje:

Die link heb ik meteen maar even opgeslagen.
***Levi was here***
pi_68768894
er is ook nog ergens een link, 'gewoon van Ainsley' zeg maar, maar die kan ik dus nergens meer vinden
Ja doei.
pi_68770307
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
zesje:

Thanks Heb ´m in mijn smulweb kookboek gezet en ga ik zeker maken, ben gek op tortilla´s-wraps
Ik denk dat ik de yoghurt erin hou (Griekse 0% vet van Total, altijd in huis ook voor dipsausjes samen met de 3% vet extra light mayo van Calve)
pi_68772421
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef zesje het volgende:

[..]

Thanks Heb ´m in mijn smulweb kookboek gezet en ga ik zeker maken, ben gek op tortilla´s-wraps
Ik denk dat ik de yoghurt erin hou (Griekse 0% vet van Total, altijd in huis ook voor dipsausjes samen met de 3% vet extra light mayo van Calve)
Zit te denken dat kwark misschien ook wel geschikt is. Maar dat moet ik nog wel ff testen.
***Levi was here***
pi_68772446
* motorbloempje is helemaal fan van zure room heerlijk!
Ja doei.
pi_68778915
Begonnen aan les 6... maar niet afgemaakt wegens pijn in mijn kuit... baal baal baal
pi_68779540
hier ook een mislukte poging tot hardlopen ik kreeg mijn ademhaling niet onder controle, moest na ongeveer 10 minuten echt afhaken
pi_68780112
Hier is de poging wel gelukt maar had mijn doelen al erg laag gezet (begonnen bij les 1 weer).
Maar goed iets is beter dan niets toch?
pi_68780369
alweer bij les 1?
inmiddels heb je toch wel een basisconditie om bij les 15 ofzo te kunnen beginnen? Vooral met 't dansen enzo erbij?
Ja doei.
pi_68781115
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
alweer bij les 1?
inmiddels heb je toch wel een basisconditie om bij les 15 ofzo te kunnen beginnen? Vooral met 't dansen enzo erbij?
Een dansconditie is heel anders dan een hardloopconditie
Jij bent toch ook weer heel ver terug begonnen nu?
Tuurlijk zou ik les 15 ook wel kunnen maar ik denk dat het eerlijker voor mijn lichaam is om gewoon weer even bij 1 te beginnen en op te bouwen zoals het hoort.
pi_68781135
les 20, niet echt heel ver dus zou ook in een keer 5km kunnen lopen, maar wil m'n snelheid opbouwen
Ja doei.
pi_68781194
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
les 20, niet echt heel ver dus zou ook in een keer 5km kunnen lopen, maar wil m'n snelheid opbouwen
Maar jij was ook al weer 2x zo ver dan ik
pi_68781568
ach, de 15km ging ook niet zonder problemen, maar ik zou met een gemiddelde van 9km per uur zo de 5 en zelfs 10 wel uitlopen. Het gaat me nu om de snelheid, die ik omhoog wil naar 11 of 12 km per uur

Ik bedoel meer, dat je inmiddels een BASISconditie moet hebben, en die vormt de basis voor ál je sportactiviteiten. Door elke keer weer voorzichtig laag te beginnen benadeel je jezelf.
Ben zelf ook weer eens een keer écht laag begonnen en ben toen aan het eind van de evy-les dezelfde nog een keer gaan lopen omdat het écht te simpel was.

Basisconditie is dus niet ánders, maar is basis voor alles een hardloopconditie is idd anders dan een dansconditie, maar je basisconditie zou inmiddels toch wel op peil mogen zijn: wat meer vertrouwen in jezelf hebben en een béétje doorbijten
Ja doei.
pi_68781675
Thanks MoBlo maar die methode heb ik al geprobeerd en is mislukt dus nu deze manier
En mezelf benadelen met 3x hardlopen in de week al is het les -1 geloof ik niet zo in
Voor mij is het bewegen en ik werk niet echt naar een doel (wedstrijd of snelheid toe), tenminste nog niet maar denk ook niet dat dat ooit gaat komen.
pi_68797150
tvp
pi_68802445
Ik ga zo ook weer rennen . En ik heb er zin in ! Nooit gedacht. Wel even uitbrakken want ik ben nog zo slaperig als wat .
pi_68802540
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef omearos het volgende:
hier ook een mislukte poging tot hardlopen ik kreeg mijn ademhaling niet onder controle, moest na ongeveer 10 minuten echt afhaken
Leg de lat wat lager, zet hem op 4 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 4 minuten hardlopen. En dan kan je dat rustig opbouwen. Je kan niet in één keer veel hardlopen, dat kost tijd
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:17:41 #87
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68802905
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Leg de lat wat lager, zet hem op 4 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 4 minuten hardlopen. En dan kan je dat rustig opbouwen. Je kan niet in één keer veel hardlopen, dat kost tijd
Zij kan al 5km hardlopen. Alleen gisteren dus ff niet.

@omearos : Gaat het nu weer een beetje met je longen? Weet je ook eigenlijk waardoor je gisteren opeens weer zo'n last had?
***Levi was here***
pi_68803575
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zij kan al 5km hardlopen. Alleen gisteren dus ff niet.

@omearos : Gaat het nu weer een beetje met je longen? Weet je ook eigenlijk waardoor je gisteren opeens weer zo'n last had?
Nadeel van astma, ik kan er soms ineens last van krijgen. Dan kom ik ineens niet zonder problemen de trap in mijn flat op terwijl ik die dagelijks op en af loop.
Ik heb altijd in het begin even last als mijn lijf moet wennen aan meer zuurstof opnemen, maar gisteren ging dat niet weg. Gelukkig trok het eenmaal thuis op de bank wel weer weg. Van een astma-aanval hou ik echt de rest van de dag last, dit was binnen een uur ofzo alweer weg.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:38:19 #89
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68803746
Waar wordt het door jou door getriggerd Omearos?
Ik loop deze week maar even niet, ben echt belachelijk benauwd vanwege de pollen die ineens in de lucht zitten.
pi_68804046
stress, luchtvochtigheid, rook. Van pollen heb ik volgens mij alleen last als ik langs een plant/boom/struik loop, dus in hoge concentraties (dan merk ik het iig). Misschien speelde dat gisteren ook mee, ik loop altijd door het bos.
Sterkte met de pollen.
pi_68804799
Ik had gister echt geen drol zin om iets te doen, dus lekker vroeg gaan slapen maar. Wel gewoon gezond gegeten.

Gefeliciteerd MoBlo trouwens met je 1e prijs.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:04:56 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_68806688
Ik kom ben ik bang pas na het weekend aan het toevoegen van de nieuwe mensen toe, sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68807247
Oh, dat geeft niks hoor.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 mei 2009 @ 13:26:24 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68807396
Gisteren mijn laatste volleybalwedstrijd van het seizoen gespeeld. Volgende week weten we of we kampioen worden, het hangt erom Ging erg lekker trouwens, heb echt gevlogen om ballen te redden
pi_68810588
De Postbank ING rentepuntenshop heeft weer hartslagmeters beschikbaar. Handig om je hartslag te volgen tijdens het lopen of om deze achteraf te analyseren.
Zo ver ik kan zien is dit product voordeliger met rentepunten dan in de winkel.

Ik heb net zelf de FT 80 van Polar besteld.
Ik wil hem graag gaan gebruiken om mijn hartslag tijdens het fitnessen op de ideaale hoogte te houden voor afvallen.

(daarnaast ben ik helemaal gek van gadgets, die je dan ook nog eens met je pc kan uitlezen en online de resultaten posten)

[ Bericht 38% gewijzigd door dyna18 op 08-05-2009 15:03:27 ]
pi_68810727
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik val niet af van 3 keer per week hardlopen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar mijn werk fietsen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar de sportschool voor een les.
En ik eet ook niet iedere dag een zak chips of drop of een reep chocolade. Dus dat is het ook niet.

Nouja, het zal ooit wel weer goed komen.
Gelukkig heb ik wel een strakke kont.
Wat zou het wel kunnen zijn?
- eet je grote porties?
- wat eet je als maaltijden?
- hoe is de verdeling groete / aardappelen / vlees van je maaltijden?
- wat eet je allemaal tussen de maaltijden door en 's avonds?

Misschien dat daar ergens de oorzaak in te vinden is?

Ik weet zelf trouwens hoe enorm vervelend het is om er wel mee bezig te zijn en dan geen resultaat te zien
pi_68816965
Ik heb mijn startnummer voor de Marikenloop Volgende 5km-loop in het rijtje

Daarna weer met Evy 1 beginnen maar dan op een hoger tempo, eens kijken hoe dat gaat.
pi_68823775
Wanneer moet je weer lopen dan omearos?

Ik zit weer thuis, ik heb na twee dagen werken toch meer last, dus ik durf niet eens naar mijn skates te wijzen, is onverbiddelijk...

Maar ik baal ervan... Ik ben ik mijn gedachten bij de skategroep, dat is veel leuker om de vrijdagavond door te brengen..
Ik zit een beetje tv te kijken, en mezelf ervan te overtuigen dat ik echt geen snoep/bier/chips oid mag pakken....
Tot nu toe gaat het goed..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 mei 2009 @ 21:24:07 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68824036
Tof Omearos!

Ik ben net terug van les 10... Viel dat even tegen, ik ben echt raar dus De tweede set rennen, die van twee minuten leek wel eeuwig te duren. Terwijl de set daarna van drie minuten heel snel voorbij ging, echt vreemd. Het zal er ook wel aan liggen dat ik gisteren wedstrijd gespeeld heb.

Balen teigan, lijkt erop dat rust echt het enige is dat helpt... Sterkte
pi_68825665
Teigan, heb je niets in huis wat voor min-of-meer verantwoord tussendoortje kan doorgaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')