abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:33:47 #26
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68721617
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef zesje het volgende:

[..]

Daph, dat vind ik zoooo knap van je, men! 10 kilometer
Hebben jullie overigens gemerkt dat je makkelijker/sneller afvalt doordat je hardloopt? Zo ja dan moet dat bij mij nog komen denk ik. Ik ben nu ruim 2 weken bezig en een tikkie ongeduldig
Ik val er momenteel geen gram van af. Ook niet van de 16-20km die ik dagelijks fiets, overigens.
Misschien eet ik gewoon nog te veel.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:37:14 #27
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68721723
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Fontys, fliednerstraat.
Ah, daar zitten toch de medische opleidingen van Fontys?
Ik moet vanavond ook naar Fontys, maar op de Rachelsmolen. (doe daar een deeltijdopleiding)
***Levi was here***
pi_68721740
Weet je wat bij mij helpt Motorbloempje? Ik heb het Evy schema uitgeprint en op plas-oog-hoogte opgehangen bij de wc . Elke keer als ik ga plassen word ik er dan aan herinnerd. Ook zet ik een vinkje bij die les als ik m heb gedaan, dat voelt lekker .

En ik heb me ingeschreven voor een 5km loop half juni, dat motiveert ook wel aangezien er allemaal mensen hebben gezegd dat ze komen kijken !

Straks 2x 15 min. lopen . (Les 21 geloof ik)
pi_68721897
da's wel een goeie, al heb ik daar geen ophangmogelijkheid ga hem denk ik dan op het prikbord hangen waar ik elke dag op kijk, en dan heel erg over-markeren met gele stiften enzo

en mijn vent moet gewoon weer mee. Die is in een jaar 6kg aangekomen en weegt nu evenveel als ik woog op mijn start
Ja doei.
pi_68722042
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ah, daar zitten toch de medische opleidingen van Fontys?
Ik moet vanavond ook naar Fontys, maar op de Rachelsmolen. (doe daar een deeltijdopleiding)
Paramedisch.
En nog iets anders maar dat weet ik zo niet.
pi_68722051
Gewoon met een plakbandje tegen de tegels of je deur en voila; daar is je ophangmogelijkheid .
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:49:09 #32
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68722080
Mijn vent moet eigenlijk ook gaan lopen, hij krijgt een buik.
Alleen moet ik dan een flink roofdier aanschaffen dat ik achter hem aan kan sturen, een leeuw ofzo. Hij rent echt alleen als hij in levensgevaar is.
***Levi was here***
pi_68722113
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan, je komt heus niet aan als je twee weken niet sport, joh Gewoon proberen zo netjes mogelijk te eten, misschien in het weekend of op je vrije dag een rondje fietsen, als dat lukt, en er vooral niet wakker van liggen!
Vooral dat netjes eten zal ik weer moeten gaan doen. Er slipt echt teveel door wat eigenlijk niet goed is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68722437
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:48 schreef karoltje het volgende:
Gewoon met een plakbandje tegen de tegels of je deur en voila; daar is je ophangmogelijkheid .
heb geen deur zeg maar, wc zit in de badkamer en niet direct achter een deur en de wc zit naast de douche dat weekt er binnen no-time af
Ja doei.
pi_68722479
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
Mijn vent moet eigenlijk ook gaan lopen, hij krijgt een buik.
Alleen moet ik dan een flink roofdier aanschaffen dat ik achter hem aan kan sturen, een leeuw ofzo. Hij rent echt alleen als hij in levensgevaar is.
Mijn vriend krijgt nog geen buik al heeft ie 't graag. Hij is 1.93 en weegt 64. En dan eet ie zichzelf helemaal vol.
Toen ik zonet op de weegschaal ging staan was er 'n kilo af.
pi_68722490
quote:

[..]

Hebben jullie overigens gemerkt dat je makkelijker/sneller afvalt doordat je hardloopt? Zo ja dan moet dat bij mij nog komen denk ik. Ik ben nu ruim 2 weken bezig en een tikkie ongeduldig
Oh en op je vraag over het afvallen; ik ben sinds ik aan het hardlopen ben eigenlijk een kilo aangekomen Misschien doordat ik mijn beenspieren train en dat die zwaarder worden, want bij mijn broeken en buik merk ik (gelukkig) niks
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:03:21 #37
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68722561
Levi, begin anders met een paar kniebuigingen en stretchen voordat je gaat lopen. Paar keer goed voorover buigen, je kuiten een beetje stretchen en zoek na een paar rondjes even een plek om te stretchen in je pauze.
Ik heb soms ook van die dagen dat ik steeds last heb van mijn kuiten met lopen. Heel vervelend. Alsof je een lichte kramp hebt zeg maar. Ben er ook nog niet uit wat dat nu veroorzaakt.
pi_68722564
ik ben door hardlopen en zulks juist 20kg kwijt pas toen ik daarmee begon ging het echt hard Maar denk dat jij om te beginnen niet echt dik bent Daph heb je foto gezien ben jaloers
Ja doei.
pi_68722595
quote:

[..]

Sorry... Ik begon ook pas af te vallen toen ik 3x per week 5 km deed Tot die tijd kwam ik licht aan (maar zonder zichtbare blubbers, dus niet verkeerd).

Teigan, nou, dan heb je mooi iets om je de komende weken op te focussen! Kun je niet eens aan de slag met een kookboek? Creatief met groente?
pi_68722621
Ik ben ook nog niet flink afgevallen door het hardlopen, maar mijn broeken zitten al wel ruimer. Mijn vriend vond ook al dat ik was afgevallen, alleen op de weegschaal zie ik dus nog weinig verschil.

Vanmiddag weer lopen
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:06:49 #41
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68722690
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Mijn vriend krijgt nog geen buik al heeft ie 't graag. Hij is 1.93 en weegt 64. En dan eet ie zichzelf helemaal vol.
Toen ik zonet op de weegschaal ging staan was er 'n kilo af.
Mijn man is 35, dat scheelt een hoop.
Denk dat zijn BMI ergens rond de 24 zit. En hij is heel erg lui. Sporten word je moe van en is dus out of the question.

Ellendige is dat zijn conditie super goed is. Zelfs toen ik 5km kon hardlopen was zijn uithoudingsvermogen nog beter dan het mijne. En dat weet ik omdat we een nogal heftige wandeltocht in Guatemala hebben gemaakt, waarbij ik eerder moe was dan hij. En ik had de volgende dag meer spierpijn dan hij.
***Levi was here***
pi_68722731
Moblo

Ik ben begonnen met sportschool, daardoor ben ik zoveel kwijt geraakt. Volgens mij was ik 5 kg zwaarder voordat ik begon met sporten dan toen ik op de weegschaal ging staan, maar daar heb ik geen 'bewijs' van.. Ik had een ware crosstrainerverslaving
pi_68722763
Misschien wel, maar zijn vader is 57 dat is ook een spriet.
Mijn vriend gaat ook echt niet sporten. Hij gaat echter wel elke dag op de fiets naar z'n werk.
pi_68722822
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:05 schreef omearos het volgende:
Ik ben ook nog niet flink afgevallen door het hardlopen, maar mijn broeken zitten al wel ruimer. Mijn vriend vond ook al dat ik was afgevallen, alleen op de weegschaal zie ik dus nog weinig verschil.

Vanmiddag weer lopen
Uiteindelijk doe je het voor de spiegel en niet voor de weegschaal
pi_68722858
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sorry... Ik begon ook pas af te vallen toen ik 3x per week 5 km deed Tot die tijd kwam ik licht aan (maar zonder zichtbare blubbers, dus niet verkeerd).

Teigan, nou, dan heb je mooi iets om je de komende weken op te focussen! Kun je niet eens aan de slag met een kookboek? Creatief met groente?
de groente is meestal niet het probleem, het zijn de tussendoortjes en dergelijke... Dat sluipt er dan in, omdat ik eerst nog maat weet te houden en ervan geniet... Daarna wordt het steeds meer stiekem snoepen en los gaan op chips met dipjes en dergelijke... Naast die tussendoortjes eet ik volgens mij wel goed..

Ik zit alleen nog wel eens met het vlees... Wat zijn nou magere vleessoorten naast kip? ik krijg het er hier thuis niet door om alleen kip en vis te eten, en is dol op karbonades en gehakt, dus dat eten we ook zeer regelmatig.. Zijn er ook betere alternatieven die niet gelijk heel mager/vetloos smaken?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:13:17 #46
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68722917
Ik val niet af van 3 keer per week hardlopen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar mijn werk fietsen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar de sportschool voor een les.
En ik eet ook niet iedere dag een zak chips of drop of een reep chocolade. Dus dat is het ook niet.

Nouja, het zal ooit wel weer goed komen.
Gelukkig heb ik wel een strakke kont.
pi_68722953
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:11 schreef teigan het volgende:

[..]

de groente is meestal niet het probleem, het zijn de tussendoortjes en dergelijke... Dat sluipt er dan in, omdat ik eerst nog maat weet te houden en ervan geniet... Daarna wordt het steeds meer stiekem snoepen en los gaan op chips met dipjes en dergelijke... Naast die tussendoortjes eet ik volgens mij wel goed..

Ik zit alleen nog wel eens met het vlees... Wat zijn nou magere vleessoorten naast kip? ik krijg het er hier thuis niet door om alleen kip en vis te eten, en is dol op karbonades en gehakt, dus dat eten we ook zeer regelmatig.. Zijn er ook betere alternatieven die niet gelijk heel mager/vetloos smaken?
Kalkoen is ook (relatief) mager, net als (correct me if I'm wrong) tartaar, biefstuk en varkenshaas. Is wel allemaal zonder sausje/jus natuurlijk
pi_68722987
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Uiteindelijk doe je het voor de spiegel en niet voor de weegschaal
Ik doe het voor een gezond gewicht, dus wel voor de weegschaal. Ik vind mijn spiegelbeeld namelijk wel mooi.
Al het ongezonde waar ik zelf iets aan kan doen wil ik aanpakken. Ik ben al gestopt met roken, nu dus steeds fanatieker met hardlopen en op den duur een gezond gewicht.
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:17:19 #49
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68723051
Teigan, je kunt gehakt door tartaar vervangen. Of het vlees grillen ipv bakken in boter.
En je geeft M. gewoon een grotere portie dan dat je zelf neemt en jij neemt een extra schep groenten.
pi_68723165
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
Teigan, je kunt gehakt door tartaar vervangen. Of het vlees grillen ipv bakken in boter.
En je geeft M. gewoon een grotere portie dan dat je zelf neemt en jij neemt een extra schep groenten.
Grillen is wel een goed idee, en als ik M. meer vlees geef, dan eet hij helemaal geen groente meer....
Vanavond eten we iig rode kool, aardappels en kip...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')