Niet mee spotten! mijn opa is ook klaargekomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Homdeck het volgende:
terechte klacht. volgens mij is ie 14 keer klaargekomen op ronaldo vanavond
Niet mee spotten, m'n oma is gestorven aan klaarkomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Homdeck het volgende:
En C. Ronaldo is toch gewoon een geweldige speler? Als je daar dan wat van zegt, kom je meteen klaar op hem? Ik snap je logica niet echt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Homdeck het volgende:
Jij vindt de commentatoren van bijv. Sport 1 beter dan die van NOS?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jeroen Grueter. Altijd een waardeloze en zwaar irritante commentator. Net als Frank Snoeks btw.
Mocht dat CL volgend seizoen achter de decoder zitten, dan hoop ik niet dat deze idioten meegaan.
Heb je überhaupt die wedstrijd gezien? De superrelatieven werden om de 10 seconden rondgegooit over willekeurige spelers. Ronaldo nam een kutcorner die recht in Almunia's handen terecht kwam en je hoort die commentator "Sublieme corner"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef di0r1 het volgende:
Jeroen Grueter is de man (evenals Arno Vermeulen)!
[..]
En C. Ronaldo is toch gewoon een geweldige speler? Als je daar dan wat van zegt, kom je meteen klaar op hem? Ik snap je logica niet echt...
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef -SG- het volgende:
Ja en die rode kaart was ook rood. En hij maar volhouden dat die verdediger gewoon de bal speelde.
Oh God, een C. Ronaldo hater. Ikzelf ben niet echt fan van zijn gedrag, maar zijn voetbalkwaliteiten zijn gewoon top, zelfs zo top dat het een opmerking verdiend van de commentator.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb je überhaupt die wedstrijd gezien? De superrelatieven werden om de 10 seconden rondgegooit over willekeurige spelers. Ronaldo nam een kutcorner die recht in Almunia's handen terecht kwam en je hoort die commentator "Sublieme corner"
Evert Ten Napel, DAT is pas een commentator
Hij dacht zeker even dat hij naar judo aan het kijken was. De penalty was sowieso terecht, of het rood of geel is kun je over twisten. Persoonlijk hoeft dat wat mij betreft niet zonodig in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef -SG- het volgende:
Ja en die rode kaart was ook rood. En hij maar volhouden dat die verdediger gewoon de bal speelde.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Oh God, een C. Ronaldo hater. Ikzelf ben niet echt fan van zijn gedrag, maar zijn voetbalkwaliteiten zijn gewoon top, zelfs zo top dat het een opmerking verdiend van de commentator.
Ik vind het altijd grappig van die 'voetbalkenners' die kritiek hebben op Ronaldo. Zij komen nooit inhoudelijk ter zake...heerlijk, ga vooral door!
Grappig hetgeen jij (weer) aan het posten bent. De corner kwam van Rooney waarvan de commentator zei 'sublieme corner'. C. Ronaldo heeft geen corners genomen deze wedstrijd..(tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo een geweldige speler, die erg goed speelde deze wedstrijd. Maar hij nam wel degelijk een kutcorner, waarna de commentator die corner subliem noemde. Die vrij trap was pas echt subliem.
Maar blijf mijn posts op je eigen maniertje interpreteren, zo zul je ver komen in het leven
Ik weet zeker dat hij iig 1 corner heeft genomen, waar hij iets in de trant van 'subliem' zei. Had ook een ander superrelatief kunnen zijn. En al heeft ie geen corners genomen blijft mijn klacht over die commentator staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Grappig hetgeen jij (weer) aan het posten bent. De corner kwam van Rooney waarvan de commentator zei 'sublieme corner'. C. Ronaldo heeft geen corners genomen deze wedstrijd..(toch)
Prima, we houden er ook over op. Prettige avond nog (nog stiekem een vraagje: Wie hoop je dat morgen de commentator wordt?)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij iig 1 corner heeft genomen, waar hij iets in de trant van 'subliem' zei. Had ook een ander superrelatief kunnen zijn. En al heeft ie geen corners genomen blijft mijn klacht over die commentator staan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die wedstrijd was inderdaad ook al na 11 minuten verkracht
Dat is het grote nadeel van die achterlijke 'uit-goals tellen dubbel' regel...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die wedstrijd was inderdaad ook al na 11 minuten verkracht
achterlijk? Als het bijvoorbeeld om arsenal-manchester united gaat maakt het niet zoveel uit want Londen en Manchester liggen niet zo ver van elkaar af. Maar neem nou bijvoorbeeld Barcelona - Chelsea. Een vol vijandig camp nou heeft zeker wel effect op hoe goed een team speeltquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is het grote nadeel van die achterlijke 'uit-goals tellen dubbel' regel...
Ja en? Allebei de teams spelen 1 keer uit dus wtf boeit het?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
achterlijk? Als het bijvoorbeeld om arsenal-manchester united gaat maakt het niet zoveel uit want Londen en Manchester liggen niet zo ver van elkaar af. Maar neem nou bijvoorbeeld Barcelona - Chelsea. Een vol vijandig camp nou heeft zeker wel effect op hoe goed een team speelt
Evertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Prima, we houden er ook over op. Prettige avond nog (nog stiekem een vraagje: Wie hoop je dat morgen de commentator wordt?)
... en een week later is het andersom. Nou en!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
achterlijk? Als het bijvoorbeeld om arsenal-manchester united gaat maakt het niet zoveel uit want Londen en Manchester liggen niet zo ver van elkaar af. Maar neem nou bijvoorbeeld Barcelona - Chelsea. Een vol vijandig camp nou heeft zeker wel effect op hoe goed een team speelt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja en? Allebei de teams spelen 1 keer uit dus wtf boeit het?
Ja klopt, maar t blijft een kuthomo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Maar ronaldo was ook wel een kankerbaas vanavond.
Maar boh gek die vrije trap, zo HARD!quote:
Die was echt ernstigquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef BigKahuna het volgende:
Alles beter dan die sukkel van Sport1 die Real - Barça deed afgelopen weekend.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het dieptepunt was wel toen hij ook "goooaaaaal' ging schreeuwen zoals die spanjaarden dat doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef BigKahuna het volgende:
Alles beter dan die sukkel van Sport1 die Real - Barça deed afgelopen weekend.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
omg anders lees je eerst even een post voordat je er op reageertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Oh God, een C. Ronaldo hater. Ikzelf ben niet echt fan van zijn gedrag, maar zijn voetbalkwaliteiten zijn gewoon top, zelfs zo top dat het een opmerking verdiend van de commentator.
Ik vind het altijd grappig van die 'voetbalkenners' die kritiek hebben op Ronaldo. Zij komen nooit inhoudelijk ter zake...heerlijk, ga vooral door!
Nummer 7 heeft anders wel een aardige historie bij Man UTD, in tegenstelling tot Chelsea waar elke nummer 7 de laatste 15 jaar zo ongeveer is mislukt. Daar heeft een keer een artikel over in de VI gestaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:18 schreef DumDaDum het volgende:
Eens. En ook: Becks mag God wel op zijn blote knietjes danken dat er zó een magnifieke speler als C. Ronaldo is opgestaan om met zijn oude rugnummer 7 te gaan spelen bij Man Utd. Ofzoiets
Whatever. Het gaat hier om de commentator Jeroen G.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Nummer 7 heeft anders wel een aardige historie bij Man UTD, in tegenstelling tot Chelsea waar elke nummer 7 de laatste 15 jaar zo ongeveer is mislukt. Daar heeft een keer een artikel over in de VI gestaan.
En C. Ronaldo is wel een regelrechte baas. Als je zo belangrijk bent voor je ploeg op zo'n niveau ben je gewoon van wereldklasse. En als je zo goed bent mag je van mij best wel van die irritante maniertjes hebben.
Cantonaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Nummer 7 heeft anders wel een aardige historie bij Man UTD, in tegenstelling tot Chelsea waar elke nummer 7 de laatste 15 jaar zo ongeveer is mislukt. Daar heeft een keer een artikel over in de VI gestaan.
En C. Ronaldo is wel een regelrechte baas. Als je zo belangrijk bent voor je ploeg op zo'n niveau ben je gewoon van wereldklasse. En als je zo goed bent mag je van mij best wel van die irritante maniertjes hebben.
Jeroen Grueter is inderdaad wel een debiel jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:51 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Whatever. Het gaat hier om de commentator Jeroen G.
En daar was mijn tekst eig ook op gerichtToen Beckham in beeld kwam op de tribune begon hij uit te weiden over rugnummers en dergelijke [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |