Niet mee spotten! mijn opa is ook klaargekomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Homdeck het volgende:
terechte klacht. volgens mij is ie 14 keer klaargekomen op ronaldo vanavond
Niet mee spotten, m'n oma is gestorven aan klaarkomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Homdeck het volgende:
En C. Ronaldo is toch gewoon een geweldige speler? Als je daar dan wat van zegt, kom je meteen klaar op hem? Ik snap je logica niet echt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Homdeck het volgende:
Jij vindt de commentatoren van bijv. Sport 1 beter dan die van NOS?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jeroen Grueter. Altijd een waardeloze en zwaar irritante commentator. Net als Frank Snoeks btw.
Mocht dat CL volgend seizoen achter de decoder zitten, dan hoop ik niet dat deze idioten meegaan.
Heb je überhaupt die wedstrijd gezien? De superrelatieven werden om de 10 seconden rondgegooit over willekeurige spelers. Ronaldo nam een kutcorner die recht in Almunia's handen terecht kwam en je hoort die commentator "Sublieme corner"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef di0r1 het volgende:
Jeroen Grueter is de man (evenals Arno Vermeulen)!
[..]
En C. Ronaldo is toch gewoon een geweldige speler? Als je daar dan wat van zegt, kom je meteen klaar op hem? Ik snap je logica niet echt...
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef -SG- het volgende:
Ja en die rode kaart was ook rood. En hij maar volhouden dat die verdediger gewoon de bal speelde.
Oh God, een C. Ronaldo hater. Ikzelf ben niet echt fan van zijn gedrag, maar zijn voetbalkwaliteiten zijn gewoon top, zelfs zo top dat het een opmerking verdiend van de commentator.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb je überhaupt die wedstrijd gezien? De superrelatieven werden om de 10 seconden rondgegooit over willekeurige spelers. Ronaldo nam een kutcorner die recht in Almunia's handen terecht kwam en je hoort die commentator "Sublieme corner"
Evert Ten Napel, DAT is pas een commentator
Hij dacht zeker even dat hij naar judo aan het kijken was. De penalty was sowieso terecht, of het rood of geel is kun je over twisten. Persoonlijk hoeft dat wat mij betreft niet zonodig in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef -SG- het volgende:
Ja en die rode kaart was ook rood. En hij maar volhouden dat die verdediger gewoon de bal speelde.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Oh God, een C. Ronaldo hater. Ikzelf ben niet echt fan van zijn gedrag, maar zijn voetbalkwaliteiten zijn gewoon top, zelfs zo top dat het een opmerking verdiend van de commentator.
Ik vind het altijd grappig van die 'voetbalkenners' die kritiek hebben op Ronaldo. Zij komen nooit inhoudelijk ter zake...heerlijk, ga vooral door!
Grappig hetgeen jij (weer) aan het posten bent. De corner kwam van Rooney waarvan de commentator zei 'sublieme corner'. C. Ronaldo heeft geen corners genomen deze wedstrijd..(tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo een geweldige speler, die erg goed speelde deze wedstrijd. Maar hij nam wel degelijk een kutcorner, waarna de commentator die corner subliem noemde. Die vrij trap was pas echt subliem.
Maar blijf mijn posts op je eigen maniertje interpreteren, zo zul je ver komen in het leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |