Ik heb dat een keer gehad toen ik geflitst was voor te snel rijden. Op het moment dat je er van overtuigd bent dat hij niet meer komt, ligt hij binnen een week in de busquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef sbk het volgende:
Oh, ik heb even de moeite genomen om op m'n bekeuringspapiertje gekeken en het blijkt zelfs 2 maanden geleden te zijn
moet toch binnen een jaar?quote:
ja, paar jaar geleden was over voetpad fietsen iets meer dan 20 euro, nu 35quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
moet toch binnen een jaar?
die bedragen zijn wel schandelijk hoog zeg.
alle bekeuringen voor simpele overtredingen zijn de laatste jaren schandalig gestegen
Dit dus. Handgeschreven duurt overigens wel wat langer doorgaans, maar komen heus wel aan hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef 49R het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad toen ik geflitst was voor te snel rijden. Op het moment dat je er van overtuigd bent dat hij niet meer komt, ligt hij binnen een week in de bus
't is ook de bedoeling dat je het niet weer doet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef hverburg84 het volgende:
alle bekeuringen voor simpele overtredingen zijn de laatste jaren schandalig gestegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |